Aprilia Pegaso'ya Yamaha MT 07 Motoru Takmak

Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bizim ülkemizde "Diy - kendin yap" kültürü var aslında ama çeşitli imkansızlıklardan olmuyor, olamıyor. Yağ eksilten bin senelik er6F motorum için ustam "abi sıkma canını, en kötü Mt07 motoru takar, devam ederiz" dediğinde "hade lan, öyle şey mi olur?" demiştim. Demek ki oluyormuş. Daha önce de yazmıştım, güzel proje olmuş bence.
 
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
51
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam benzin hortumu olarak nitril hamurlu tek katlı hortum kullanmanız gerekiyor.
Benzin sızmasına engel olmak için makine sızdırmazlık elemanları olarak satılan salmastralar var onun üzerinden arge yapabilirsin :)
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,626
Motosikleti
Ns200 15"
Bizim ülkemizde "Diy - kendin yap" kültürü var aslında ama çeşitli imkansızlıklardan olmuyor, olamıyor. Yağ eksilten bin senelik er6F motorum için ustam "abi sıkma canını, en kötü Mt07 motoru takar, devam ederiz" dediğinde "hade lan, öyle şey mi olur?" demiştim. Demek ki oluyormuş. Daha önce de yazmıştım, güzel proje olmuş bence.

Aslında abi kendin yapmak çok güzel oluyor çoğu şeyini sen biliyorsun ama gel gelelimki alet edevatlar çok pahalı bir öğrenci olarak beni çok zorluyor ama ustaya vereceğim parayla alet edevat alıp kendim uğraşarak özenerek en iyi şekilde yapmaya çalışıyorum, en basitinden motosikletin ön bilyalarını çaktım ustaya gitsem 20-30 lira vermem gerekicek buda haftalığımın beşte birine denk geliyor, hem öğrenmiş oluyorum hemde işleri halletmiş oluyorum, yaklaşık o motosikletin 40 tane parçasını değiştim furş bilyasından tutun arka çamurluğa kadar değiştim, elektrik tesisatından pek anlamazdım sayesinde öğrendim çoğu şeyi düzenleyebiliyorum ve aldığım haz çok güzel keşke ekonomimiz çok daha iyi olsada daha rahat parça alsam daha rahat alet edevat alsam çok daha iyi olurdu.
 
Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
615
Beğenen, beğenmeyen herkese canı gönülden teşekkür ediyorum, beğenenlere daha çok teşekkür ediyorum :cherry:
Evet motor biraz çirkin ama yapacak birşey yok 80 90 lı yıllarda üretilen çoğu motor günümüz gözlerine çirkin gözüküyor genelde. Yanlış hatırlamıyorsam 1 sene önce projeye başlarken 3000 lira civarında bir paraya almıştım Aprilia yı, e malzeme bu kadar ucuz olunca, çirkin yerleri güzel gözüküyor insana :)
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,626
Motosikleti
Ns200 15"
Beğenen, beğenmeyen herkese canı gönülden teşekkür ediyorum, beğenenlere daha çok teşekkür ediyorum :cherry:
Evet motor biraz çirkin ama yapacak birşey yok 80 90 lı yıllarda üretilen çoğu motor günümüz gözlerine çirkin gözüküyor genelde. Yanlış hatırlamıyorsam 1 sene önce projeye başlarken 3000 lira civarında bir paraya almıştım Aprilia yı, e malzeme bu kadar ucuz olunca, çirkin yerleri güzel gözüküyor insana :)

Yaptığınız proje çoğu proje fikri olan insana öncü olacak derecede bir yapıt elinize emeğinize sağlık, Motosiklete aslında küçük dokunuşlarla modern hale getirebilirsiniz ama en zoru olan motor kısmını modern hale getirmeniz olmuş, kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
615
Yaptığınız proje çoğu proje fikri olan insana öncü olacak derecede bir yapıt elinize emeğinize sağlık, Motosiklete aslında küçük dokunuşlarla modern hale getirebilirsiniz ama en zoru olan motor kısmını modern hale getirmeniz olmuş, kazasız belasız sürüşler dilerim.

Çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim. Far için aklımda bir proje var aslında, ön far camıni çıkartıp içerisine 2 tane Reno Megane merceği :) onlarında önüne far koruma demiri falan derken belki güzelleşir :mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Aslında abi kendin yapmak çok güzel oluyor çoğu şeyini sen biliyorsun ama gel gelelimki alet edevatlar çok pahalı bir öğrenci olarak beni çok zorluyor ama ustaya vereceğim parayla alet edevat alıp kendim uğraşarak özenerek en iyi şekilde yapmaya çalışıyorum, en basitinden motosikletin ön bilyalarını çaktım ustaya gitsem 20-30 lira vermem gerekicek buda haftalığımın beşte birine denk geliyor, hem öğrenmiş oluyorum hemde işleri halletmiş oluyorum, yaklaşık o motosikletin 40 tane parçasını değiştim furş bilyasından tutun arka çamurluğa kadar değiştim, elektrik tesisatından pek anlamazdım sayesinde öğrendim çoğu şeyi düzenleyebiliyorum ve aldığım haz çok güzel keşke ekonomimiz çok daha iyi olsada daha rahat parça alsam daha rahat alet edevat alsam çok daha iyi olurdu.

Yetenek ve mekan varsa tabi ki sizin fikir mantıklı. Bende mesela zerre yetenek yok, mekan desem açık otopark, ne zaman aşağıya inip karenaj falan söksem damlıyor başıma orta yaşlı bir komşu ve başlıyor muhabbete.
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,626
Motosikleti
Ns200 15"
Yetenek ve mekan varsa tabi ki sizin fikir mantıklı. Bende mesela zerre yetenek yok, mekan desem açık otopark, ne zaman aşağıya inip karenaj falan söksem damlıyor başıma orta yaşlı bir komşu ve başlıyor muhabbete.

Benim kapalı garajım mevcut bu yönden şanslıyım e tabi evde müstakil olunca avantajları var, illa yeteneğin vardır abi sonuç olsrak bakarsanız kullandığınız makinalar daha çok yetenek gerektiriyor benim yapyıpım şey ilk youtubeden bakıp daha sonrasında motosiklete uyguluyorum ama en büyük etken kapalı garajımın olması ve pıt diye kimsenin gelememesi. Tabi o orta yaşlı abiler anlatıyorlardır bu şeytan işi,yok sat araba al, benim amca oğlundada bilmem ne vardı gibi gibi muhabbetlere maruz kalmamak elde olmuyor :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst