- Katılım
- 26 Mar 2018
- Mesajlar
- 10,037
- Motosikleti
- 2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Bunu ben de merak edip kutuyu incelenmiştim. Üstünde göremedim. Kutuda yazıyor mu yoksa başka bir yerde mi gördünüz? Ben en son baktığımda yarı sentetikleri Eneos üretiyor diye okuduğumu hatırlıyorum aklımda yanlış kalmadıysa.
Garanti yoksa yamalube kullanmanın bir anlamı yok. Standartı belli olan aynı paraya bir ton yağ var. Şanzıman yağı da zırt pırt değişen bir şey değil zaten. 20 50 lira fark eder en kalitelisiyle en ucuzu arasında
Eneos da fena marka değildir. Fren sıvısı olarak Eneos kullanıyorum ben. (Hoş yağ ile ikisi çok farklı şeyler de, bilinen bir marka sonuçta...)