- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
Sitede araştırdığım kadarıyla eskiden uygun olan, ama artık bulunmayan iki model var;
1-) H-Tronick al800
2-) Ataba AT-660 6V-12V 500mAh
Evet hocam, bir önceki sayfada bu modelin bulunamadığını yazmıştım.
N11 de satışı var şuan
Evet bir de yorum var ürünün gelmediğine dairAyrıca kargo ile beraber 169TL yapıyor.
Ona o parayı vereceğime, bu ürünü https://www.agrotik.com/kobb-kbs1000-6v12v-30ah-akilli-aku-sarj-ve-aku-bakim-cihazi alırım 163TL'ye.
En azından akıllı şarj imkanı sunar.
Evet bir de yorum var ürünün gelmediğine dairAyrıca kargo ile beraber 169TL yapıyor.
Ona o parayı vereceğime, bu ürünü https://www.agrotik.com/kobb-kbs1000-6v12v-30ah-akilli-aku-sarj-ve-aku-bakim-cihazi alırım 163TL'ye.
En azından akıllı şarj imkanı sunar.
Bu site bana pek güvenli gelmedi, burdaki fiyatlar piyasanın çok altında , iyice araştırın derim
Yalova çınarçıkta arkadaşımın babası seyyarda köfte satıyor , yazları senede 1 kere gidiyorumYaza kadar beklerim derseniz cihazla birlikte hem akünzü şarj ederiz. Hemde size köfte ısmarlarım
![]()
Teşekkür ederim, köfteler benden olursa olur, akü şarj cihazını getirmenize gerek yok ama o zaman kadar kendim hallederim![]()
Teşekkür ederim, köfteler benden olursa olur, akü şarj cihazını getirmenize gerek yok ama o zaman kadar kendim hallederim![]()
E hani bekliyoruz hala![]()
Kardan kapanmis yollar
Mart-Nisan gibi, Yalova-Cinarcik-Armutlu-Gemlik-Iznik-Yalova yapariz kesin, ekipten 2 kisi satti motosikletlerini ama Tommygun var o da sever yemek isini![]()
İşin ucunda köfte yemek olursa belki ben de izin alıp gelebilirim.![]()
Kardan kapanmis yollar
Mart-Nisan gibi, Yalova-Cinarcik-Armutlu-Gemlik-Iznik-Yalova yapariz kesin, ekipten 2 kisi satti motosikletlerini ama Tommygun var o da sever yemek isini![]()
Sen simdiden calis izin islerine, anca alirsin![]()
Artık eşimden daha kolay izin alırım da başka sorunlar çıktı o yüzden yine her zaman izin almam zor olacak ama hafta sonları ayarlamaya çalışırım bahar gelince.
Gökhan ile Ezio41'e şu 2-3 ay içinde motor aldırmaya bakalım. Arkadaşlar ben hala sapık gibi köfte yemeye gidiyorum uzak mesafeye bir başıma , siz yeter ki "geliyozzzz" deyin hemen organize olup gideriz köfteye, kebaba.
Sen orayı organize et, ben burada mihmandarlık yaparım. Aranızdan çekilişle bir kişiye köfte![]()