Uygun fiyatlı akü şarj aleti tavsiyesi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu site bana pek güvenli gelmedi, burdaki fiyatlar piyasanın çok altında , iyice araştırın derim

Evet hocam, zaten bilinen siteler dışında alışveriş yapmıyorum. Adres Üsküdar/İstanbul gözüküyor, şayet alacak olursam ararım varsa mağaza satışları alırım.
 
Katılım
10 May 2018
Mesajlar
374
ataba 3812 kullanıyorum 3.8Amper 12V yaklaşık 5 senedir ben de şu ana kadar herhangi bir problem yaşamadım cihaz kaliteli.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Yalova çınarçıkta arkadaşımın babası seyyarda köfte satıyor , yazları senede 1 kere gidiyorum :) Yaza kadar beklerim derseniz cihazla birlikte hem akünzü şarj ederiz. Hemde size köfte ısmarlarım :)

Teşekkür ederim, köfteler benden olursa olur, akü şarj cihazını getirmenize gerek yok ama o zaman kadar kendim hallederim :)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,850
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Kardan kapanmis yollar :)

Mart-Nisan gibi, Yalova-Cinarcik-Armutlu-Gemlik-Iznik-Yalova yapariz kesin, ekipten 2 kisi satti motosikletlerini ama Tommygun var o da sever yemek isini :)

İşin ucunda köfte yemek olursa belki ben de izin alıp gelebilirim. :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Kardan kapanmis yollar :)

Mart-Nisan gibi, Yalova-Cinarcik-Armutlu-Gemlik-Iznik-Yalova yapariz kesin, ekipten 2 kisi satti motosikletlerini ama Tommygun var o da sever yemek isini :)

Gökhan ile Ezio41'e şu 2-3 ay içinde motor aldırmaya bakalım. Arkadaşlar ben hala sapık gibi köfte yemeye gidiyorum uzak mesafeye bir başıma , siz yeter ki "geliyozzzz" deyin hemen organize olup gideriz köfteye, kebaba.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,042
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Artık eşimden daha kolay izin alırım da başka sorunlar çıktı o yüzden yine her zaman izin almam zor olacak ama hafta sonları ayarlamaya çalışırım bahar gelince.

Valla ya bahar gelse de uzasak Trakya'ya.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Gökhan ile Ezio41'e şu 2-3 ay içinde motor aldırmaya bakalım. Arkadaşlar ben hala sapık gibi köfte yemeye gidiyorum uzak mesafeye bir başıma , siz yeter ki "geliyozzzz" deyin hemen organize olup gideriz köfteye, kebaba.

Sen orayı organize et, ben burada mihmandarlık yaparım. Aranızdan çekilişle bir kişiye köfte :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst