Kawasaki Kawasaki KLR 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Yahu !!! Bu motosiklet neden bu kadar güzel ???

kullandınız mı hiç yoksa tip olarak mı beğendiniz, bir de üzerine çıkıp gaz kolundaki o muhteşem tepkiyi görseniz 650cc tek silindirin yüksek torku bazen ürkütüyor o yüzden kontrollü gaz açmak gerekiyor, arkadaşlarla çıktığımız turlarda kırmızı trafik ışıkları kalkışlarında mermi gibi fırlayıp africa twin ve tracer 700’ü çok rahat aynalarımda görebiliyorum.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
kullandınız mı hiç yoksa tip olarak mı beğendiniz, bir de üzerine çıkıp gaz kolundaki o muhteşem tepkiyi görseniz 650cc tek silindirin yüksek torku bazen ürkütüyor o yüzden kontrollü gaz açmak gerekiyor, arkadaşlarla çıktığımız turlarda kırmızı trafik ışıkları kalkışlarında mermi gibi fırlayıp africa twin ve tracer 700’ü çok rahat aynalarımda görebiliyorum.

Evet ya, hatırladım bu yaz bir tanesiyle Bodrum'da bir ışıkta kalkış yaptık, eleman üç defa bana güzel plaka okuttu. :) :) :) (Hani benim motosiklet de öyle bir kalkış canavarı değil tabi, ama KLR 650'nin potansiyelini çok net takdir ettim...)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,547
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Evet ya, hatırladım bu yaz bir tanesiyle Bodrum'da bir ışıkta kalkış yaptık, eleman üç defa bana güzel plaka okuttu. :) :) :) (Hani benim motosiklet de öyle bir kalkış canavarı değil tabi, ama KLR 650'nin potansiyelini çok net takdir ettim...)

KTM arkasında kalan tommygun gibi :)
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Evet ya, hatırladım bu yaz bir tanesiyle Bodrum'da bir ışıkta kalkış yaptık, eleman üç defa bana güzel plaka okuttu. :) :) :) (Hani benim motosiklet de öyle bir kalkış canavarı değil tabi, ama KLR 650'nin potansiyelini çok net takdir ettim...)

0-100 hızlanması 911 carrera 4s ile aynı ama 110-120km/h üzerinde hızlar epey ızdıraplı titreşimden aynalarda bir şey gözükmüyor.
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
0-100 hızlanması 911 carrera 4s ile aynı ama 110-120km/h üzerinde hızlar epey ızdıraplı titreşimden aynalarda bir şey gözükmüyor.
911 Carrera 0-100 hızlanması max 3.5-4.0 saniye. Klr bir tarafını yırtsa 6-7 saniyede 100 km hıza anca ulaşır. Yok bende muadili olmasa inanacağım. Tamam ilk kalkışı iyi,50-60 km ye kadar çok çok seri ama 50-60 km hızdan sonra nefesi kesiliyor.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
911 Carrera 0-100 hızlanması max 3.5-4.0 saniye. Klr bir tarafını yırtsa 6-7 saniyede 100 km hıza anca ulaşır. Yok bende muadili olmasa inanacağım. Tamam ilk kalkışı iyi,50-60 km ye kadar çok çok seri ama 50-60 km hızdan sonra nefesi kesiliyor.

senin motorda problem vardır, her türlü denemeye açığım.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Video çek paylaş kardeşim.klr 650 nin 0 dan 100 e 4 saniye çıktığını iddia edersen adama bir tarafıyla gülerler. Sallıyorsun bari destekli salla.

5.5 saniyede çıkıyorum sen gel deneyelim en yakın pistte, sağlam bir klr650’yi sağır motorlarla karıştırmayalım lütfen.
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
5.5 saniyede çıkıyorum sen gel deneyelim en yakın pistte, sağlam bir klr650’yi sağır motorlarla karıştırmayalım lütfen.
heee o zaman 5.5 saniye diyeceksin. 0 dan 100 e 3.5-4.0 saniyenin altında çıkan porsche carrera 911 le 100 km hıza aynı anda çıkıyoruz demeyeceksin.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
heee o zaman 5.5 saniye diyeceksin. 0 dan 100 e 3.5-4.0 saniyenin altında çıkan porsche carrera 911 le 100 km hıza aynı anda çıkıyoruz demeyeceksin.

911 5 saniyede çıkıyor diye biliyorum, 3.5 saniye ciddi bir rakam, ben iki aracı da kullanarak yorum yaptım.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,547
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ağalar deli misiniz divane misiniz kavga ettiğiniz konuya bak? bir de en yeniniz 11 senelik üye.

Bakımlı bir motor, iyi bir sürücüyle Klr 650 100 km hıza 5,88 saniyede çıkıyormuş. https://motor-info.com/en/acceleration-0-100/kawasaki-klr-650

Porsche Carrera 4s de 0-100'ü 4,5 saniyede görüyormuş en optimum şartlarda.https://www.auto-data.net/tr/porsche-911-991-carrera-4s-3.8-400hp-21401

0-100 kapışması sırasında Porsche sürücüsü hapşırsa, osursa Klr 0-100 yarışını önde bitirecek. 0-100 yarışında Porsche sürücüsü Klr sürücüsü kadar atik ve deneyimli olmasa Klr yarışı önde bitirecek. Herşey normal olsa arada 1 saniye fark var ki ne önemi var? Üzmenize değmez birbirinizi.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Biri diğerini geçer iddasında da bulunmadım yazdığım aynen şu geri dönüp okursanız

“ 0-100 hızlanması 911 carrera 4s ile aynı ama 110-120km/h üzerinde hızlar epey ızdıraplı titreşimden aynalarda bir şey gözükmüyor. “

Bunu aldı nerelere getirdi vatandaş, buna katılmayabilirsin ama illa da benim dediğim olacak düşüncesinde olunca insan mesele böyle sakız gibi uzuyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst