Bajaj Kalitesizliği, Kuralkan İlgisizliği Mağdur Olan ben.

Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Bu kaynağı atan parça grenajı tutan parçaysa,
Motosikletin kullanımına ve fayda sağlamasına engel olmadığından araç değişimi yapılmaz.
Ancak satıcı veya ithalatçı ücretsiz olarak o parçayı yerine kaynatmak ve orjinaliyle aynı boyayı sağlamak zorunda.

Eğer bu kaynak yapılmasına rağmen aynı durum tekerrür ederse o zaman farklı seçimlik haklarınız doğabilir.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
fotoğrafı gördüm. hintli kaynakçı gundi hatalı kaynak yapmış ve düzeltme gereği dahi duymamış. personelin iş ahlakı...
bence kaynaklanıp lokal boya atılır mis gibi olur.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Yetiş yaa Ekrem !


Şaka bir yana, çok geçmiş olsun. Türk lirasındaki değer kaybı göz önüne alındığıda, size para iadesi yapsalar bile kurtarmaz. Muadil vermeleri gerekir, olmadı dava mecburen.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
fotoğrafı gördüm. hintli kaynakçı gundi hatalı kaynak yapmış ve düzeltme gereği dahi duymamış. personelin iş ahlakı...
bence kaynaklanıp lokal boya atılır mis gibi olur.

bu dediğin uzun süre kullanılmış motorda olur

sıfır motorda sorun olduğunda değişmesi gerekir
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Arkadaşların çoğu kendini Amerikada Kuralkanıda İphone zannediyor anlaşılan. Tüketici hakem heyeti bu meblağdaki ürüne bakmaz.Mahkemede dava açman gerekir.Davanın süresi ortalama kaç yıl sürer bu süre zarfında motoru kapalı bir garaja çekip iyi saklaman lazım iade olacağınına inanıyorsan.Yok firma elimde mal yok para iadesi yapacam derse zaten yandın .Birde onun için uğraşırsın yıllarca.Çok elzem birşey olsa uğraşılırda böyle ufak bir şey için ben ne zamanımı harcarım nede sinirlerimi yıpratırım.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2021
Mesajlar
192
Hak aramaktan vazgecmeyin isin ciddiye binmesi icin isterseniz ilkin noterden bir ihtarname cekin, ciddiyetleri artacaktir. Bir urunun daha baslangicta ariza vermesi bastan ayipli olduguna karinedir. Bedel iadesini tavsiye etmem cunku motosiklet fiyatlari yukseldi, misliyle iadeyi isteyin, sikayet sitelerinin hepsine bugun olayi anlatir fotografli sikayetler olusturun. Firmaya soyleyin her foruma, her sikayet sitesine yazacaginizi, arti avukat tutup mahkemeye vereceginizi belirtin, isin ciddiyetini anlayinca olaylarin degiscegine inaniyorum.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Benim Vatandan aldığım monitör arızalandı 15 gün içinde.Servise gitti değişim değil tamir dedi servis.Tabi bişey yapamadık serviste 20 iş gününde vermesi gereken monitörü iki ay serviste beklettiler.Yasal süre geçti yenisini verin diyorum.Adamlar haklısınız mahkemeye verin bu sizin en doğal hakkınız diyor.
Biliyor mahkemeye gitsem 3 yıl sürünücem bir monitör için bunu onlarda bildiğinden pişkin davranıyorlar.Muhtemelen sizede böyle davranırlar.

öncelikle otomobil konusunda benzer durum yaşayanlar ne yapmış ne kadar zamanda çözüm üretmişler onu araştırın ona göre yönünüzü belirlersiniz.Kolay süreçler değil.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Arkadaşların çoğu kendini Amerikada Kuralkanıda İphone zannediyor anlaşılan. Tüketici hakem heyeti bu meblağdaki ürüne bakmaz.Mahkemede dava açman gerekir.Davanın süresi ortalama kaç yıl sürer bu süre zarfında motoru kapalı bir garaja çekip iyi saklaman lazım iade olacağınına inanıyorsan.Yok firma elimde mal yok para iadesi yapacam derse zaten yandın .Birde onun için uğraşırsın yıllarca.Çok elzem birşey olsa uğraşılırda böyle ufak bir şey için ben ne zamanımı harcarım nede sinirlerimi yıpratırım.

Konudaki en mantıklı cevap Okan hocamızın yazdığı bu mesaj.
Tüketici hakem heyeti bu olayı karara bağlayamaz, dava açmanız gerekir.
Bir zamanlar adalet geçte olsa ağırda olsa tecelli ediyordu ama, artık o da çok zor.
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
20 yıldır sektördeyim, 20 yıldır kuralkan'ın kalitesiz malları ve malının arkasında durmaması değişmedi helal olsun hiç bozmadılar kendilerini.
Kendimi bildim bileli en kötü malı getirip satarlar,üzerine pişkin pişkin sorumluluk almazlar ve müşterileri mağdur ederler.

Forumda; ''SAYIN YARGIÇ İTİRAZZ EDİYORUM!!'' şeklinde mahkeme görüleceğini ve motor sahibine hemen para iadesi ya da yeni motor verileceğini sananlar var, mahkemeye verirsen en başta bir avukat seni bir güzel düdükler, paranı alır davaya rapor gönderir kendi gitmez paran boşa gider, badem bıyıklı bir hakim kuralkan firmasını görünce 'bunlar bizden' der direkt seni haksız duruma düşürür Kanuni'nin avukatlık bedelini de sana ödetir. Elinde defolu mal ile kalırsın. Bu tarz konularda sosyal medyanın gazına çok gelmemek lazım hepsi sanıyorki Şeytanının avukatı filmindeki Keanu Reeves gibi bir avukat çıkıp hakkını savunacak çok demokratik ve hukukun üstünlüğü ilkesine dayanarak sen haklı olup 1 milyon dolar tazminat alacaksın . Gerçekler pek öyle değil maalesef.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Kuralkanı savunmam da bajajı amma gömüyorsunuz arkadaş.

bir bajaj kullancıısıyım 25bin km tek bir sorun yaşamadım. piyasanın yarı fiyatına satılan aletten cok sey beklıyorsunuz.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Kuralkanı savunmam da bajajı amma gömüyorsunuz arkadaş.

bir bajaj kullancıısıyım 25bin km tek bir sorun yaşamadım. piyasanın yarı fiyatına satılan aletten cok sey beklıyorsunuz.

motorun zinciri dişlisi dandik olur bu hintli ne bekliyosun dersin

motorun grenajı oturmaz zangır zangır oynar bu hintli ne bekliyosun dersin

fakat motorun şase aksamı dandik olursa bu hintli ne bekliyosun diyemeyiz.
üretirken kaliteyi düşürmek için her parçadan kısarsın tamam ama şase den kalite düşüremezsin
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
motorun zinciri dişlisi dandik olur bu hintli ne bekliyosun dersin

motorun grenajı oturmaz zangır zangır oynar bu hintli ne bekliyosun dersin

fakat motorun şase aksamı dandik olursa bu hintli ne bekliyosun diyemeyiz.
üretirken kaliteyi düşürmek için her parçadan kısarsın tamam ama şase den kalite düşüremezsin


Konu şase dandikliği değil bariz üretim kaynaklı bir problem olarak anladım ben aslında.
Sonucta cayır cayır satılan alet, kronik birşey olsa kimse almaz bu.

Orjinal zincirle 5bin km yaptık, bir problem olmadı ama cok anlamam dandik diyorsanız doğrudur.

Grenajlar için zıngırdamanın çözümü cok basit. benzer problemler japonlarda da var.

ama tabi ki parça kalitesi olarak japona yaklaşamaz bile. Ancak 1/2 fiyatına satılan bir aletin parça kalitesi 1/2 den daha yüksek oldugu için insanlar f/p diyor bu alete.


Şase konusunda kronik problem ise haklısınız, şase önemli.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Konu özelinde olmamakla beraber,

Nasil ki bir binanin temeli sağlam yapilirsa dayanim o derece olur,

Motosiklet içinde şasenin saglamligi öyledir.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Konu şase dandikliği değil bariz üretim kaynaklı bir problem olarak anladım ben aslında.
Sonucta cayır cayır satılan alet, kronik birşey olsa kimse almaz bu.

Orjinal zincirle 5bin km yaptık, bir problem olmadı ama cok anlamam dandik diyorsanız doğrudur.

Grenajlar için zıngırdamanın çözümü cok basit. benzer problemler japonlarda da var.

ama tabi ki parça kalitesi olarak japona yaklaşamaz bile. Ancak 1/2 fiyatına satılan bir aletin parça kalitesi 1/2 den daha yüksek oldugu için insanlar f/p diyor bu alete.


Şase konusunda kronik problem ise haklısınız, şase önemli.

yok ben o zincir dişli grenajı misal olarak söyledim

olaya gelicek olursak sorun yaşayan arkadaşımız ekrem ata ya ulaşmalı ben inanıyorum ekrem abi bu motoru değiştirir
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
yok ben o zincir dişli grenajı misal olarak söyledim

olaya gelicek olursak sorun yaşayan arkadaşımız ekrem ata ya ulaşmalı ben inanıyorum ekrem abi bu motoru değiştirir


Açıkçası kuralkan ile 2 defa konustum. Birisinde bana sattığı parçanın bilgisini kendilerinden değil nedense "servise gidip" öğrenmem gerektiği konusunda direttiler, ötekinde ise soruma yanlış cevap verdiler.

Umarım kuralkan bu hatayı düzeltir.
 
Katılım
12 Eki 2018
Mesajlar
146
Tüm hakkınız neyse sonuna kadar kullanın. 20.000 km kadar dominar kullandım.Bir daha asla Kuralkan'ın elinin olduğu bir markadan ürün satın almam. Daha bugün bu ülkenin'in kurucusunun öldüğü gün bir şey paylaşmaktan acizler. O adamın ve arkadaşlarının kurtardığı ülkede ticaret yaparlar bir resmini dahi paylaş(a)mazlar. Zamanında tommyy üstat da bu konuya değinmişti o değindikten sonra da bende dikkat etmeye başladım. Gerçekten haklıymış.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Yillarca bindigim tvs motorum da benzer hicbir duruma rastlamadim ne şase ne de önemli kompenantlar da,yurtdisi forumlarinda dahi gormedim.

Hee biraz titrerdi ama gayış gibi motordu.

Illa hint mali olunca kalite düşük olabilir algisi dogru degil.
 
Katılım
5 Şub 2021
Mesajlar
192
Ya ne cikiyorsa mahkemeden birsey cikmaz kafasindan cikiyor. Amerikada degiliz eyvallah da, ki amerikan yargisi ozenilecek bir duzende degildir. Fakat bircok tuketici hakem heyeti, tuketici mahkemesi v.b. durumlardan kendim ve esrafimdan olumlu sonuc alan bir suru kisi var. Sonunda bisey olmayacak diye birsey yok her hal ve sartta mahkeme ucreti v.s. masraflar zaten karsi tarafa yuklenilecek , degisim karari verir vermez ayri mevzu. Her meslegin iyisi kotusu var, sahtekar motor tamircisi, sahtekar satici, sahtekar elektrikci, sahtekar sucu varsa kamu gorevlisi de olur , ama herkesi bi kefeye katmamak lazim, bu denli onemsiz islerde dahi siyaset var mahkeme onu korur demek kusura bakmayin da birsey bilmemekten ileri gelir. Kimsenin isi gucu kalmadi da 35 binlik motorun iade davasina mudahale edecek, 10 bin motosiklet sahibi bir firmadan sikayetci olur o zaman belki birsey olur.
 
Katılım
25 Eki 2021
Mesajlar
14
Herkese çok tşkler yaptigim başvurulardan Sonuc almadim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------

bu dediğin uzun süre kullanılmış motorda olur

sıfır motorda sorun olduğunda değişmesi gerekir

Benim istediğimde budur
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
171
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Senelerdir Kuralkan'ların getirdiği veya OKTAY MOTORUN ÖVDÜĞÜ YADA SATTIĞI MARKAYI almayın aldırmayın, başınıza bela olur diyorum beni dinleyen yok Adamlar Zontes gibi bir çöpü bu ülkede 60 bine satmayı denedi satamadı depoda bekletti bir yıl sonra 75 binden 2021 diye satmayı denedi yine satamadı. Bajaj NS200 leri 2019 modelleri gelen stoğu bitiremedi ve 2020 de de yeni model gelmedi ama bunlar 2019 model motoru 2020 diye sattı 2020 olan motorları 2021 diye kakaladı ilk aylarda millette yedi burda bağırdım ben almayın diye gelip tiye alan olmadı sövenler oldu hatta Malum firmadan tehditler bile aldım hala diyorum KURALKAN LARIN SATTIĞI TORNAVİDAYI DAHİ ALMAYIN
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst