1 Kasım 2021 Honda Güncel Fiyat Listesi (ZAM)

Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,024
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
NC 750 yerine CB 500 serisi kullanmak daha mantıklı. En azından daha ekonomik ve daha hafif. NC 750 ağır bir motor. Tek avantajı ön tarafta kask bagajı var. 2021 modelinin benzin kapağı bile elde kalıyor hala. Arka maşa benim motorla aynı, balkon demirinden yapılma. :queen:

Hahaha :) Evet maşa konusunda çok haklısın, ayıptır, gerçekten yakışmıyor.

Benzin kapağını hiçbir zaman dert etmedim NC'de; benzin dolumu sele altında olduğu için orada kapağı koyacak dünya kadar yer var asla elde kalmıyor. Kimin elinde kalıyorsa sorun kapakta değil ondadır, kapak tutmayı seviyordur. :) :) :)
 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
aynısını yazmaya gelmiştim. Geçen yıl Doğu Batı'da 82.xxx TL'ye "stokta yok beklemelisiniz" dedikleri için almadığım motosiklet. Hayır 1 yılda naptı da bu kadar zamlandı? Gerçekten ekonomik sebepler bir kenara bırakılırsa bu artışı anlamak çok güç.

Özellikle NC serisi aşırı zamlanıyor, talep çok bu motora karşı. Africa Twin 6 bin zam alırken NC 8 bin zam alıyor. Mantıklı bir açıklaması yok. AT kat kat daha üstün bir motosikletken, NC diye yanıp tutuşan düdüklenme hastalarına Honda ve 2. el sahipleri saplıyor. Başka bir açıklaması olamaz. :)
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,321
Haklı olmasının sebepleri nelerdir Bluewaycim? Kral olmasının argümanlarını önümüze serer misin az yakması dışında? :cherry:

Valla benim ortaya bişey sermeme gerek yok,ürünün fiyatı,piyasası,yok satması,kalitesi herşeyi ortada ve kendisini kanıtlamış zaten.
Kısaca bende özetlersem Otomatik vitesi,yakıtı,ön bagajı,hızlı 2.el piyasası,sorunsuz uzun ömürlü motor bloğu,en yaygın servis ve bayi ağı,zengin orjinal ve yan sanayi aksesuar parça seçeneği,konforlu motoru vb konularda kraldır.
 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Valla benim ortaya bişey sermeme gerek yok,ürünün fiyatı,piyasası,yok satması,kalitesi herşeyi ortada ve kendisini kanıtlamış zaten.
Kısaca bende özetlersem Otomatik vitesi,yakıtı,ön bagajı,hızlı 2.el piyasası,sorunsuz uzun ömürlü motor bloğu,en yaygın servis ve bayi ağı,zengin orjinal ve yan sanayi aksesuar parça seçeneği,vb konularda kraldır.

Kral tabiri bu ithamlar için gereksiz çünkü sadece sıfırını yok satıyorlar. İlanlarda bekleyen, sıfırından daha pahalıya onlarca yeni kasa NC var. Haftalardır satılmıyor hiç birisi? Bir malın çok satılması onu kral yapmaz tek başına. Aksesuar olarak haklısın evet bol çeşidi var. Bu konuda gerçekten iyi bir söz diyemeyiz. NC bu fiyatlardayken artık ekonomi dostu olamaz. Sadece zenginlerin bindiği bir krallığı ben ne yapayım? Düşük gelirli insanların alabilmesi lazım. Kalite olarak da o paraya çok daha iyileri mevcut piyasada. O yüzden kalitesi de tartışılmaya açık halde. NC orta segmente hitap eden bir motosiklet. O yüzden göklere çıkarmanın bir anlamı yok. Ben kendi kullandığım motoru bile göklere çıkarmıyorum, yeriyorum sürekli.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Herzamanki kıyaslamam CBR650R 8,700 zamnlanmış.

2017 Başlarında 36bin tl idi.
Her Honda fiyat listesinde kıyasladığım tek motor.
132.800 Tl olmuş Geldiğimiz yeri görme açısından güzel.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Özellikle NC serisi aşırı zamlanıyor, talep çok bu motora karşı. Africa Twin 6 bin zam alırken NC 8 bin zam alıyor. Mantıklı bir açıklaması yok. AT kat kat daha üstün bir motosikletken, NC diye yanıp tutuşan düdüklenme hastalarına Honda ve 2. el sahipleri saplıyor. Başka bir açıklaması olamaz. :)

Sen simdi nc alanlari duduklenme meraklilari olarak mi tanimladin :)

Bir nc sahibi yilda 20k yapsa 6 yilda 120k eder.

Yuksek cc nin konforunu sunup diger yuksek cc lerden 2 lt az yakiyor hic lafi evirip cevirmeye gerek yok,fuelly orda isteyen baksin.

100 km 2 lt ise 120.000 km de kac yapar,hemen icler dislar carpiyorum sonuc 2400 lt.

2400 x 8.5tl = 20.500 tl.

Ne guzel iste..ben nc den 1 lt fazla yakiyom ama bakim masraflari kol gibi.

Nc iyi motor arkadaslar hiç bosuna bok atmayin.

Bu motor iyi olmasa,begenilmese 10 senedir devam etmezdi..

Bak xj6 kayboldu gitti,neden ? Basarili degildi cunku ;)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,517
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
NC 750 yerine CB 500 serisi kullanmak daha mantıklı. En azından daha ekonomik ve daha hafif. NC 750 ağır bir motor. Tek avantajı ön tarafta kask bagajı var. 2021 modelinin benzin kapağı bile elde kalıyor hala. Arka maşa benim motorla aynı, balkon demirinden yapılma. :queen:

Aslında Nc 750 X ve Cb 500F'i kıyaslıyorsak anlamsız bir kıyaslama yapmış oluruz. Nc'nin sele konforunu düzelttiğimiz an bence uzun yolda Cb500F'e göre daha konforlu olur. Rüzgarın etkisini hissettirmemek açısından Nc'nin daha başarılı olduğunu tahmin ediyorum. 2 motorun da olumlu/olumsuz yanları var, sahipleri de ona göre satın alıyorlar zaten. Şahsi düşüncem her haftasonu abuk subuk yerlere 500-600 km süren adamım, tercih imkanım olsa Nc'yi tercih ederdim. Tabi hiçbiri performans anlamında Ninja 650'yi geçtim bir Er6F değil ama yine de amacına göre güzel motorlar. (Mt07 ve Tracer 7'ler de beni tokatlıyor, yapacak birşey yok, hayat böyle..)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Hahaha :) Evet maşa konusunda çok haklısın, ayıptır, gerçekten yakışmıyor.

Benzin kapağını hiçbir zaman dert etmedim NC'de; benzin dolumu sele altında olduğu için orada kapağı koyacak dünya kadar yer var asla elde kalmıyor. Kimin elinde kalıyorsa sorun kapakta değil ondadır, kapak tutmayı seviyordur. :) :) :)

Benzin kapağı önemli çünkü ben uzun tura çıkacaksam arkaya çanta bağlayacağım. Uzun yolda zırt pırt eşyaları söküp benzin almak neden işkence olsun? Sele altına benzin kapağı ilkel bir yaklaşım, en azından uzun tur düşünenler için. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------

Bile derken zaten o motosiklet halk arasında fakir dört silindiri diye geçiyor :D

Fakir dört silindiri ama NC'yi şamar oğlanına çevirir her konuda :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:40 ----------

Eldekini korursak ne mutlu bize

Devir artık eldekine sahip çıkmakta evet hocam. Motor yenilemek hayal bu maaşlar ile..

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------

Herzamanki kıyaslamam CBR650R 8,700 zamnlanmış.

2017 Başlarında 36bin tl idi.
Her Honda fiyat listesinde kıyasladığım tek motor.
132.800 Tl olmuş Geldiğimiz yeri görme açısından güzel.

CBR 650 R güzel zam yedi son bir yılda :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:43 ----------

Sen simdi nc alanlari duduklenme meraklilari olarak mi tanimladin :)

Bir nc sahibi yilda 20k yapsa 6 yilda 120k eder.

Yuksek cc nin konforunu sunup diger yuksek cc lerden 2 lt az yakiyor hic lafi evirip cevirmeye gerek yok,fuelly orda isteyen baksin.

100 km 2 lt ise 120.000 km de kac yapar,hemen icler dislar carpiyorum sonuc 2400 lt.

2400 x 8.5tl = 20.500 tl.

Ne guzel iste..ben nc den 1 lt fazla yakiyom ama bakim masraflari kol gibi.

Nc iyi motor arkadaslar hiç bosuna bok atmayin.

Bu motor iyi olmasa,begenilmese 10 senedir devam etmezdi..

Bak xj6 kayboldu gitti,neden ? Basarili degildi cunku ;)

Hırbocum yakıt hesabı yapacaksak neden NC ile kıyas yapıyoruz? Yakıtı düşünen adam gitsin YS 125, CB 125 vs alsın. 100 km'de 1.7 litre yakarak daha da çok kâr yapar 120 bin km'de. NC'ye çamur atmıyorum. Güzel alet, ucuz olsaydı ben de alacaktım hatta ama piyasada sıfırı yok. Hepsi fırsatçı 2. El satıcıların elinde. Ben bu duruma çamur atıyorum.

Ayrıca XJ6'nın tutulmaması kötü olduğu anlamına gelmez. Yamaha'nın bu zamana kadar üretmiş olduğu en sağlam ve sorunsuz bloğuna sahiptir. Segman atmadan 300-400 bin km deviren arkadaşlarımız var XJ6 ile. XJ6'nın tutulmamasının nedeni MT serisine bağlı. İnsanlar tercihini torktan yana kullandılar. Brezilya'da 2020 modelleri bile mevcut XJ6'nın. Yakıt olarak da 250 cc kadar az yakıyor. XJ6 hakkında bilgin yoksa onu da konuşuruz Hırbocum :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Aslında Nc 750 X ve Cb 500F'i kıyaslıyorsak anlamsız bir kıyaslama yapmış oluruz. Nc'nin sele konforunu düzelttiğimiz an bence uzun yolda Cb500F'e göre daha konforlu olur. Rüzgarın etkisini hissettirmemek açısından Nc'nin daha başarılı olduğunu tahmin ediyorum. 2 motorun da olumlu/olumsuz yanları var, sahipleri de ona göre satın alıyorlar zaten. Şahsi düşüncem her haftasonu abuk subuk yerlere 500-600 km süren adamım, tercih imkanım olsa Nc'yi tercih ederdim. Tabi hiçbiri performans anlamında Ninja 650'yi geçtim bir Er6F değil ama yine de amacına göre güzel motorlar. (Mt07 ve Tracer 7'ler de beni tokatlıyor, yapacak birşey yok, hayat böyle..)

NC'yi hepimiz seviyoruz abi çünkü tam fakirin dostu, orta halli kişinin geçiş motoru. Az yakması, aksesuar bolluğu vs bunlara laf etmiyoruz. Sadece alemin kralı olması lafına karşı çıkıyorum o kadar :) Alemin kralı olacak bir marka varsa o da Yamaha olur bu ülkede. Son 5 yılda Yamaha'nın yaygınlığı Honda'dan daha fazla durumda. MT serisi bu alemin kralıdır özetle :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benzin kapağı önemli çünkü ben uzun tura çıkacaksam arkaya çanta bağlayacağım. Uzun yolda zırt pırt eşyaları söküp benzin almak neden işkence olsun? Sele altına benzin kapağı ilkel bir yaklaşım, en azından uzun tur düşünenler için. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------



Fakir dört silindiri ama NC'yi şamar oğlanına çevirir her konuda :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:40 ----------



Devir artık eldekine sahip çıkmakta evet hocam. Motor yenilemek hayal bu maaşlar ile..

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------



CBR 650 R güzel zam yedi son bir yılda :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:43 ----------



Hırbocum yakıt hesabı yapacaksak neden NC ile kıyas yapıyoruz? Yakıtı düşünen adam gitsin YS 125, CB 125 vs alsın. 100 km'de 1.7 litre yakarak daha da çok kâr yapar 120 bin km'de. NC'ye çamur atmıyorum. Güzel alet, ucuz olsaydı ben de alacaktım hatta ama piyasada sıfırı yok. Hepsi fırsatçı 2. El satıcıların elinde. Ben bu duruma çamur atıyorum.

Ayrıca XJ6'nın tutulmaması kötü olduğu anlamına gelmez. Yamaha'nın bu zamana kadar üretmiş olduğu en sağlam ve sorunsuz bloğuna sahiptir. Segman atmadan 300-400 bin km deviren arkadaşlarımız var XJ6 ile. XJ6'nın tutulmamasının nedeni MT serisine bağlı. İnsanlar tercihini torktan yana kullandılar. Brezilya'da 2020 modelleri bile mevcut XJ6'nın. Yakıt olarak da 250 cc kadar az yakıyor. XJ6 hakkında bilgin yoksa onu da konuşuruz Hırbocum :)

Ya 125 cc ornekleri olmuyor ama.Nc ye oturdugun anda buyuk motor konforunu yasiyosun 125 cc ile kiyaslanir mi hic ?

Arkadasimda ern6 vardi,nc 700 den buna bir bindim yemin ediyorum boyle konforsuzluk olmaz olsun,tamam daha iyi hizlaniyorda benim aradigim bu degil ki !

Arkadas ern6 nasilmis begendin mi diye sordugunda uzulmesin diye cok iyimis dedim :)

Mt7 mesela(binmedim) hic nc konforu ile kiyaslanir mi ?
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
cıbır 125 ikinci eli 30K oldu mu :D olunca söyleyin :D

Kardeşim isterse 50K olsun,sonuçta alacagin motorun da fiyati yerinde durmuyor.

Hee satip motor defterini kapatacaksan amenna..

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:55 ----------

NC'yi hepimiz seviyoruz abi çünkü tam fakirin dostu, orta halli kişinin geçiş motoru. Az yakması, aksesuar bolluğu vs bunlara laf etmiyoruz. Sadece alemin kralı olması lafına karşı çıkıyorum o kadar :) Alemin kralı olacak bir marka varsa o da Yamaha olur bu ülkede. Son 5 yılda Yamaha'nın yaygınlığı Honda'dan daha fazla durumda. MT serisi bu alemin kralıdır özetle :)

Hacim,senin de motorun guzel nc de guzel ybr de guzel,kuba cg de guzel..binin keyfinize bakin,tekerinize taş değmesin..

Ama en güzel motor hirbo da...:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,517
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Nedir bu Nc'ye gıcıklığınız kardeşim? Açın Nc.cilerin önünü.. Vay efendim gitmiyor 4 silindir gibi, vay efendim dönmüyor, durmuyor..Onlar size diyor mu "Len bakkala bile gidebilmek için 9-10000 devir çeviriyorsunuz, 4 silindirmiş sanki Zx6r" :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeşim isterse 50K olsun,sonuçta alacagin motorun da fiyati yerinde durmuyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:55 ----------



Hacim,senin de motorun guzel nc de guzel ybr de guzel,kuba cg de guzel..binin keyfinize bakin,tekerinize taş değmesin..

Ama en güzel motor hirbo da...:cherry:

Ahaha

Vallahi oyle levent,adamlar dunyanin en iyi motorunu yapmis, km yaptikca daha cok seviyorum :)

Gecen 1250 gs test ettim,tamam iyi de abicim dana gibi bisey ustelik cirkin..fakat nasil bu kadar kivrak olabiliyor o biraz ilginccc
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,517
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
NC'yi hepimiz seviyoruz abi çünkü tam fakirin dostu, orta halli kişinin geçiş motoru. Az yakması, aksesuar bolluğu vs bunlara laf etmiyoruz. Sadece alemin kralı olması lafına karşı çıkıyorum o kadar :) Alemin kralı olacak bir marka varsa o da Yamaha olur bu ülkede. Son 5 yılda Yamaha'nın yaygınlığı Honda'dan daha fazla durumda. MT serisi bu alemin kralıdır özetle :)

Ahh ahhh zamanında 28000 TL'ye kıpkırmızı bir Mt07 alacaktım da pintiliğim tuttu Er6f aldım 10.000 TL ucuza. Şu an elimi öpene o Mt'yi 60-70.000'den okutmuştum.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Ahh ahhh zamanında 28000 TL'ye kıpkırmızı bir Mt07 alacaktım da pintiliğim tuttu Er6f aldım 10.000 TL ucuza. Şu an elimi öpene o Mt'yi 60-70.000'den okutmuştum.

Şans abi ne yaparsin boyle olacagini bilsek evi arsayi satip Mt25 e gömerdik.esasinda az çok belliydi ama bizim maçalar yemedi

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------

Ahaha

Vallahi oyle levent,adamlar dunyanin en iyi motorunu yapmis, km yaptikca daha cok seviyorum :)

Gecen 1250 gs test ettim,tamam iyi de abicim dana gibi bisey ustelik cirkin..fakat nasil bu kadar kivrak olabiliyor o biraz ilginccc

Nasilda hoşuna gitti değil mi:cherry:

AT bir yana dünya bir yana..
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,024
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Benzin kapağı önemli çünkü ben uzun tura çıkacaksam arkaya çanta bağlayacağım. Uzun yolda zırt pırt eşyaları söküp benzin almak neden işkence olsun? Sele altına benzin kapağı ilkel bir yaklaşım, en azından uzun tur düşünenler için. :)
...

Ama kapağın elde kalmasıyla ne ilgisi var bunun? Önde bagaj istiyorsan mecbur çekeceksin sele altı depo kapağını. Ben uzun yol için yan çanta aldım, öyle sele üstü çanta ile uğraşamam vallahi. :) Zaten sağladığı yakıt tasarrufuyla çanta demiri ve çanta masrafını çıkarıyor. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst