1 Kasım 2021 Honda Güncel Fiyat Listesi (ZAM)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Honda Türkiye motosiklet fiyatlarına 2021 Kasım ayı itibariyle zam yaptı. Güncel fiyat listesini aşağıda görebilirsiniz.

İşte 1 Kasım 2021 Honda Motosiklet Fiyatları

https://cdn2.honda.com.tr/assets/files/CJfU1fUfln1635749358134.pdf

5im5cgy.png


nwurhpt.png
 

Ekli dosyalar

  • honda-kasim-motosiklet-fiyatlari.jpg
    honda-kasim-motosiklet-fiyatlari.jpg
    69.8 KB · Görüntüleme: 23,771
Moderatör tarafında düzenlendi:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

ya ezio senden bişey rica edeceğim.Bu guncel fiyat listeleri başlıklarına bir onceki ayı da link olarak eklesen cok iyi olur.
Şimdi africa ya ne kadar zam gelmiş goremiyorum.

Boylece ay ay geçmişe gitmek hiç problem olmayacak :)

Guncel fiyat listeleri senden soruluyor o bakımdan sey ettim
 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
ya ezio senden bişey rica edeceğim.Bu guncel fiyat listeleri başlıklarına bir onceki ayı da link olarak eklesen cok iyi olur.
Şimdi africa ya ne kadar zam gelmiş goremiyorum.

Boylece ay ay geçmişe gitmek hiç problem olmayacak :)

Guncel fiyat listeleri senden soruluyor o bakımdan sey ettim


Buyur Hırbocum, bir önceki zam listesini link olarak atıyorum buraya: http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/208649-1-ekim-2021-honda-guncel-fiyat-listesi-zam.html

Afrika 6300 TL zam yemiş bir ayda. 2.25 asgari ücrete eş değer. Asıl bomba NC 750 X DCT'de. 8100 TL zamlandı ve piyasada hala motor yok. Fırsatçı galericiler saplamaya devam ediyor.. :pl:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
13 Şub 2020
Mesajlar
160
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 1100
Alemim kralı NC olamaz, o gitsin sahilde kumla oynasın :p Bu paraya gider 2. el 2020 Tracer 900 alırım, krallar kralı olurum :p

Nedir bu NC'nin olayı anlamadım gitti. Git desek gitmiyor dur desek durmuyor az yakıyor desek o da değil bastın mı cayır cayır da yakıyor. Benim 500R bundan az yakıyordu ve hemen hemen aynı gidiyor. Arkaya çanta taksan zaten CB500F ile aynı konforu verir ama 2 katı fiyatı var. Tip desen o da yok tabii kişiye göre değişir. Bi R25'cileri bi NC'cileri çözdüğüm gün kurban kesecem.
 
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
Alemim kralı NC olamaz, o gitsin sahilde kumla oynasın :p Bu paraya gider 2. el 2020 Tracer 900 alırım, krallar kralı olurum :p

aynısını yazmaya gelmiştim. Geçen yıl Doğu Batı'da 82.xxx TL'ye "stokta yok beklemelisiniz" dedikleri için almadığım motosiklet. Hayır 1 yılda naptı da bu kadar zamlandı? Gerçekten ekonomik sebepler bir kenara bırakılırsa bu artışı anlamak çok güç.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Nedir bu NC'nin olayı anlamadım gitti. Git desek gitmiyor dur desek durmuyor az yakıyor desek o da değil bastın mı cayır cayır da yakıyor. Benim 500R bundan az yakıyordu ve hemen hemen aynı gidiyor. Arkaya çanta taksan zaten CB500F ile aynı konforu verir ama 2 katı fiyatı var. Tip desen o da yok tabii kişiye göre değişir. Bi R25'cileri bi NC'cileri çözdüğüm gün kurban kesecem.
Daha önce de yazdim,

Nc nin hakki min 70hp olmasi lazim.

Jazz 1.5Ls(120hp) blogunun uyarlamasi oldugu icin alinan max guc bu sekilde,

Hee,harita ve sıkıştirmayla oynasalar,bu sefer devir bandi yukarilara gidecek bu da alt devirlerde isteksizlik ve yuksek yakit tuketimi olacak.

Fren konusunda ise,o cüsseye öne dual disc kaliper şart.
 
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
Nedir bu NC'nin olayı anlamadım gitti. Git desek gitmiyor dur desek durmuyor az yakıyor desek o da değil bastın mı cayır cayır da yakıyor. Benim 500R bundan az yakıyordu ve hemen hemen aynı gidiyor. Arkaya çanta taksan zaten CB500F ile aynı konforu verir ama 2 katı fiyatı var. Tip desen o da yok tabii kişiye göre değişir. Bi R25'cileri bi NC'cileri çözdüğüm gün kurban kesecem.

git demek neyse de harbiden durmuyor. o nasıl fren. frene basıyorsun, "bastım mı ya" diye sorduruyor insana. suzuki'de de bazı modeller böyle. Mt09'da bir fren var mükemmel yapmışlar ama nc'de şaşırtan bir detay gerçekten. bloğu demir döküm gibi yapıyorlar o yüzden hızlanmıyor desem tamam ama aynı şekilde frene basınca da o ağırlık etkisini göstermeli diye düşünüyorum. sanki ya birşeyler eksik yada tam performansında değil. 3 ayrı nc denedim hepsi aynıydı hatta en son TMF eğitmeninin NC'sini de deneyince söyledim artık. sadece "NC de o aradığın fren yok, haklısın" diyebildi.

Eski bir R25'ci olarak yazmaya geldim. Gerçekten 250 cc kategorisinde R25 kadar şekil şukul şukela 2.bir motosiklet yok. O kafa tasarımı insana kendini sport hissettiriyor. Ta ki keyiflenip "bi kitap alayım yanıma da kafede içerken okurum ya" diyip "aa çanta yok, takılırsa şeklim bozulur. Ne yapıcaz" diye sorana kadar. Kitap okumuyorsanız sorun kalmıyor. Zaten bunu yapmıyorsanız R25 sürücü değiştirir çok uzun sürmez.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,020
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Nedir bu NC'nin olayı anlamadım gitti. Git desek gitmiyor dur desek durmuyor az yakıyor desek o da değil bastın mı cayır cayır da yakıyor. Benim 500R bundan az yakıyordu ve hemen hemen aynı gidiyor. Arkaya çanta taksan zaten CB500F ile aynı konforu verir ama 2 katı fiyatı var. Tip desen o da yok tabii kişiye göre değişir. Bi R25'cileri bi NC'cileri çözdüğüm gün kurban kesecem.

Şimdi yalan yok her ikisini de kullanmış biri olarak CB500F'ten hallice iyi gidiyor NC, o kadar da hakkını yemeyelim. 150km/s'te benim CB500F artık tamam derken NC daha yeni başladık modunda oluyordu ve o hızda çok çok daha konforlu gidiyordu. Ama CB500F de şehir içinde kıvraklığıyla NC'nin eline veriyor. O yüzden bugün gelse NC yerine CB500X alırım mesela. Senede 3-4 sefer uzun yol yapıyorum, %90 şehir içi kullanıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:35 ----------

aynısını yazmaya gelmiştim. Geçen yıl Doğu Batı'da 82.xxx TL'ye "stokta yok beklemelisiniz" dedikleri için almadığım motosiklet. Hayır 1 yılda naptı da bu kadar zamlandı? Gerçekten ekonomik sebepler bir kenara bırakılırsa bu artışı anlamak çok güç.

2017 Aralık'ta NC'yi çaldırdım, 2018 Mart'ta (3,5 sene önce) 33.500₺ diyorlardı NC'ye, pahalı bulup almamıştım. Keşke alsaymışım... :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:37 ----------

Daha önce de yazdim,

Nc nin hakki min 70hp olmasi lazim.

Jazz 1.5Ls(120hp) blogunun uyarlamasi oldugu icin alinan max guc bu sekilde,

Hee,harita ve sıkıştirmayla oynasalar,bu sefer devir bandi yukarilara gidecek bu da alt devirlerde isteksizlik ve yuksek yakit tuketimi olacak.

Fren konusunda ise,o cüsseye öne dual disc kaliper şart.

Üstadım durmuyor diyorlar da gayet duruyor NC. Biri opsiyonel iki mühim şart var:

1. İyi lastik olacak,
2. (Opsiyonel) Ön amortisör yayları motorun cüssesine göre zayıf, sertleştirilmeleri gerekiyor. Sertleşince daha iyi tutuyor frenler - bendeki tecrübe bu şekildeydi.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Şimdi yalan yok her ikisini de kullanmış biri olarak CB500F'ten hallice iyi gidiyor NC, o kadar da hakkını yemeyelim. 150km/s'te benim CB500F artık tamam derken NC daha yeni başladık modunda oluyordu ve o hızda çok çok daha konforlu gidiyordu. Ama CB500F de şehir içinde kıvraklığıyla NC'nin eline veriyor. O yüzden bugün gelse NC yerine CB500X alırım mesela. Senede 3-4 sefer uzun yol yapıyorum, %90 şehir içi kullanıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:35 ----------



2017 Aralık'ta NC'yi çaldırdım, 2018 Mart'ta (3,5 sene önce) 33.500₺ diyorlardı NC'ye, pahalı bulup almamıştım. Keşke alsaymışım... :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:37 ----------



Üstadım durmuyor diyorlar da gayet duruyor NC. Biri opsiyonel iki mühim şart var:

1. İyi lastik olacak,
2. (Opsiyonel) Ön amortisör yayları motorun cüssesine göre zayıf, sertleştirilmeleri gerekiyor. Sertleşince daha iyi tutuyor frenler - bendeki tecrübe bu şekildeydi.

Hocam yanlişim varsa düzelt,yakindan inceledigim kadariyla,

Cb500F ile nc750 nin ön maşa lari birebir ayni gibi.

Iki motor arasinda ortalama 30kg yürur agirlik farki var.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,020
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Hocam yanlişim varsa düzelt,yakindan inceledigim kadariyla,

Cb500F ile nc750 nin ön maşa lari birebir ayni gibi.

Iki motor arasinda ortalama 30kg yürur agirlik farki var.

Haklısın levend84 üstadım, maşaların gövdesi aynı. Sadece içteki "spacer"lar, yaylar ve (çok büyük ihtimalle) valf ayarları farklı. Ben yağ viskozitesi, yay ve "airgap" miktarını Hyperpro tavsiyesine göre değiştirmiştim, ayrıca mesnette de 1cm yukarı kaydırmıştık. Manyak fark etti.
 
Katılım
13 Şub 2020
Mesajlar
160
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 1100
Şimdi yalan yok her ikisini de kullanmış biri olarak CB500F'ten hallice iyi gidiyor NC, o kadar da hakkını yemeyelim. 150km/s'te benim CB500F artık tamam derken NC daha yeni başladık modunda oluyordu ve o hızda çok çok daha konforlu gidiyordu. Ama CB500F de şehir içinde kıvraklığıyla NC'nin eline veriyor. O yüzden bugün gelse NC yerine CB500X alırım mesela. Senede 3-4 sefer uzun yol yapıyorum, %90 şehir içi kullanıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:35 ----------



2017 Aralık'ta NC'yi çaldırdım, 2018 Mart'ta (3,5 sene önce) 33.500₺ diyorlardı NC'ye, pahalı bulup almamıştım. Keşke alsaymışım... :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:37 ----------



Üstadım durmuyor diyorlar da gayet duruyor NC. Biri opsiyonel iki mühim şart var:

1. İyi lastik olacak,
2. (Opsiyonel) Ön amortisör yayları motorun cüssesine göre zayıf, sertleştirilmeleri gerekiyor. Sertleşince daha iyi tutuyor frenler - bendeki tecrübe bu şekildeydi.

Ya da şöyle izah edeyim muhtemelen CB500F'in naked olmasından kaynaklı 150 de tamam deme durumu olabilir, 500R'a arkaya topcase koyduğunda sırıtmasa "bence" ivme, yüksek hızlardaki konfor açısından çok bir farkı olmayacak. Tork farkı açısından da oynasa oynasa 5 saniye oynar. 180 civarı hızlarda bile rüzgar öyle ahım şahım etkilemiyor. Yani nerdeyse non-stop İstanbul Ankara yaptım of aman ne rüzgar yedik, belim koptu falan dertlerim olmadı. Asıl bahsetmek istediğim şu, motoru kötülemek istemiyorum bu arada, aralarında 50k fiyat farkı oluşturacak ne var? Onu merak ediyorum.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,020
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Haklısın levend84 üstadım, maşaların gövdesi aynı. Sadece içteki "spacer"lar, yaylar ve (çok büyük ihtimalle) valf ayarları farklı. Ben yağ viskozitesi, yay ve "airgap" miktarını Hyperpro tavsiyesine göre değiştirmiştim, ayrıca mesnette de 1cm yukarı kaydırmıştık. Manyak fark etti.

Bu arada geçen Motoface'te CB500F'in de yağlarını değiştirttim; bunun da viskozitesini 10'dan 15'e çıkarttı Eyüp Usta, airgap'i de artırdı bir de preload'ı dipledi, güzel oldu CB500F. Ben sonradan preload'ı bir birim gevşettim (static sag falan iyiydi de kullanımı çok rahatsızdı), şu anda ön arka uyumu, konfor ve stabilite şu anda 10 numara. (Tabi ki CB500F'in tasarım sınırları içerisinde kalmak koşuluyla...)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------

Ya da şöyle izah edeyim muhtemelen CB500F'in naked olmasından kaynaklı 150 de tamam deme durumu olabilir, 500R'a arkaya topcase koyduğunda sırıtmasa "bence" ivme, yüksek hızlardaki konfor açısından çok bir farkı olmayacak. Tork farkı açısından da oynasa oynasa 5 saniye oynar. 180 civarı hızlarda bile rüzgar öyle ahım şahım etkilemiyor. Yani nerdeyse non-stop İstanbul Ankara yaptım of aman ne rüzgar yedik, belim koptu falan dertlerim olmadı. Asıl bahsetmek istediğim şu, motoru kötülemek istemiyorum bu arada, aralarında 50k fiyat farkı oluşturacak ne var? Onu merak ediyorum.

Bilmem ki, bugün CB500F gelse fiyatı ne kadar olurdu acaba? 2018'de MT-07'ye yakın fiyatlarda satılıyordu. Herhalde şu anda 90.000'den aşağıya gelmezdi fiyatı. Rakiplere göre pahalı kaldığı için silindi piyasadan zaten. Yoksa çok güzel motosiklet. Hele şu son 2021 modeller acayip oldu. Bugün CB500F ve CB500X gelse ben NC'nin yüzüne bakmam şahsen. Bunları alır aradaki fiyat farkına da donatırım. (Yalnız tork farkı iki kişi veya yüklü kullanımda NC'nin lehine bu arada...)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arada geçen Motoface'te CB500F'in de yağlarını değiştirttim; bunun da viskozitesini 10'dan 15'e çıkarttı Eyüp Usta, airgap'i de artırdı bir de preload'ı dipledi, güzel oldu CB500F. Ben sonradan preload'ı bir birim gevşettim (static sag falan iyiydi de kullanımı çok rahatsızdı), şu anda ön arka uyumu, konfor ve stabilite şu anda 10 numara. (Tabi ki CB500F'in tasarım sınırları içerisinde kalmak koşuluyla...)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------



Bilmem ki, bugün CB500F gelse fiyatı ne kadar olurdu acaba? 2018'de MT-07'ye yakın fiyatlarda satılıyordu. Herhalde şu anda 90.000'den aşağıya gelmezdi fiyatı. Rakiplere göre pahalı kaldığı için silindi piyasadan zaten. Yoksa çok güzel motosiklet. Hele şu son 2021 modeller acayip oldu. Bugün CB500F ve CB500X gelse ben NC'nin yüzüne bakmam şahsen. Bunları alır aradaki fiyat farkına da donatırım.

bu motoface nasıl iyi mi ? Africa nın bir sonraki amortisor bakımını yetkili serviste yaptırmayı dusunmuyorum.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Cb500x son kasalarinda upside süspansiyon ve dual disc kaliper var.frenlerini çok övuyorlar,gunahlari boynuna..:cherry:
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,020
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
bu motoface nasıl iyi mi ? Africa nın bir sonraki amortisor bakımını yetkili serviste yaptırmayı dusunmuyorum.

Yaptırma zaten yetkili servis amortisörden ne anlar? Ben çok memnun kaldım, tavsiye ederim.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Nedir bu NC'nin olayı anlamadım gitti. Git desek gitmiyor dur desek durmuyor az yakıyor desek o da değil bastın mı cayır cayır da yakıyor. Benim 500R bundan az yakıyordu ve hemen hemen aynı gidiyor. Arkaya çanta taksan zaten CB500F ile aynı konforu verir ama 2 katı fiyatı var. Tip desen o da yok tabii kişiye göre değişir. Bi R25'cileri bi NC'cileri çözdüğüm gün kurban kesecem.

NC 750 yerine CB 500 serisi kullanmak daha mantıklı. En azından daha ekonomik ve daha hafif. NC 750 ağır bir motor. Tek avantajı ön tarafta kask bagajı var. 2021 modelinin benzin kapağı bile elde kalıyor hala. Arka maşa benim motorla aynı, balkon demirinden yapılma. :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst