- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlae selamlar hem bir değişiklik olsun, hem de şehir içinde daha kolaylik saglasin mantigiyla motosikletimi degistirdim.
2017 model 21000de dominar gitti
2015 model 2016 cikisli 32000de forza absli model geldi. Fiyat olarak 3 bin civari artiş oldu.
Kisa tecrubeden sonra soyle ozetleyebilirim,
Performans, mukayese edilemez dominar acik ara daha iyiydi.
Yakit, hemen hemen ayni.
Frenler , ikisi de absli ikisi de on arka disk ama forza da kombine sistem var, dominarin on freni guzeldi, ama arka freni cok da iyi degildi.
Konfor, suspansiyon konforu bi tik , sele konforu ise daha fazla farkla forza.
Aydinlatma , dominarin ledleri simsek gibiydi bu halojen.
Imkan olsa diye dusundum bugun bi maxi scoter sehirici icin, bir de motosiklet ama sartlar malum.
Ne kazandik ne kaybettik
Daha islevsel bir arac oldu forza bagajindan, konforuna, titresimde daha az.
Forza daha yavas, tekerleklerin kucuklugune alismak lazim, bu benim ilk scoterim, onceki ikisi de motosikletti.
Ama bajajin hakkini yememek lazim bence hala fiyat performans olarak "modelli" makinelerin en iyisi.
2017 model 21000de dominar gitti
2015 model 2016 cikisli 32000de forza absli model geldi. Fiyat olarak 3 bin civari artiş oldu.
Kisa tecrubeden sonra soyle ozetleyebilirim,
Performans, mukayese edilemez dominar acik ara daha iyiydi.
Yakit, hemen hemen ayni.
Frenler , ikisi de absli ikisi de on arka disk ama forza da kombine sistem var, dominarin on freni guzeldi, ama arka freni cok da iyi degildi.
Konfor, suspansiyon konforu bi tik , sele konforu ise daha fazla farkla forza.
Aydinlatma , dominarin ledleri simsek gibiydi bu halojen.
Imkan olsa diye dusundum bugun bi maxi scoter sehirici icin, bir de motosiklet ama sartlar malum.
Ne kazandik ne kaybettik
Daha islevsel bir arac oldu forza bagajindan, konforuna, titresimde daha az.
Forza daha yavas, tekerleklerin kucuklugune alismak lazim, bu benim ilk scoterim, onceki ikisi de motosikletti.
Ama bajajin hakkini yememek lazim bence hala fiyat performans olarak "modelli" makinelerin en iyisi.