- Katılım
- 3 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,548
- Konu Yazar
- #1
Az evvel benzinliğe girdim. Motoru yıkamam lazım. Depom da boş. Düşünüyorum, depoyu doldurup öyle mi yıkasam; yoksa depo boşken mi yıkasam? Bir türlü işin içinden çıkamadım. Siz değerli üstatlarıma danışmaya karar verdim. Akıl akıldan üstündür.
Son düzenleme:
