2016 KTM RC 390 İkinci Kez Blok Kitledi

Katılım
16 Eki 2018
Mesajlar
507
ben bu ktm motorları çok sağlam bilirdim ya.. çamurun toprağın içinde çalışır motosiklet dünyasının ak-47 si derler hep.. yan markası da var hatta husqvarna diye.. svartpilen modelini çok beğeniyorum, çok güzel görüntü olarak ama çok pahalı.. demek ki yanaşmamak lazımmış... :silent:
 
Katılım
3 Haz 2014
Mesajlar
192
biraz önce spormotoyu aradım, rc390 kronik sorunundan bahsettim. sizden bahsettim 2 kere blok kırdığınızı ve en son para iadesi aldığınızı. telefonda ki arkadaş sizi biliyormuş, sizin internette videolarınızın olduğunu, motoru sürekli redline'a soktuğunuzu söyledi. Eğer öyle ise 1 silindir motordan ne istediniz? sıfır aldım hor kullanırım gerekirse parasını alırım diye mi düşündünüz?
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
biraz önce spormotoyu aradım, rc390 kronik sorunundan bahsettim. sizden bahsettim 2 kere blok kırdığınızı ve en son para iadesi aldığınızı. telefonda ki arkadaş sizi biliyormuş, sizin internette videolarınızın olduğunu, motoru sürekli redline'a soktuğunuzu söyledi. Eğer öyle ise 1 silindir motordan ne istediniz? sıfır aldım hor kullanırım gerekirse parasını alırım diye mi düşündünüz?

madem adam redline sokmuş videosu varmış niye mahkemeye sunmamışlar parayı iade etmişler
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
biraz önce spormotoyu aradım, rc390 kronik sorunundan bahsettim. sizden bahsettim 2 kere blok kırdığınızı ve en son para iadesi aldığınızı. telefonda ki arkadaş sizi biliyormuş, sizin internette videolarınızın olduğunu, motoru sürekli redline'a soktuğunuzu söyledi. Eğer öyle ise 1 silindir motordan ne istediniz? sıfır aldım hor kullanırım gerekirse parasını alırım diye mi düşündünüz?

varmış, etmiş değil. buraya ekleyin videoyu, izleyelim size hak verelim.
 
Katılım
6 Ağu 2014
Mesajlar
348
biraz önce spormotoyu aradım, rc390 kronik sorunundan bahsettim. sizden bahsettim 2 kere blok kırdığınızı ve en son para iadesi aldığınızı. telefonda ki arkadaş sizi biliyormuş, sizin internette videolarınızın olduğunu, motoru sürekli redline'a soktuğunuzu söyledi. Eğer öyle ise 1 silindir motordan ne istediniz? sıfır aldım hor kullanırım gerekirse parasını alırım diye mi düşündünüz?

2 sene önce kapanmış konuya bu mesajın mantığı nedir?

ne cevap bekliyorsunuz? evet fantezi olsun diye redlineda gezip 2 kere blok kırdım. sonra spormoto ile uğraştım cevabını mı?

spormoto ne diyecekti? evet 390 bloğu sıkıntılı almayın mı?

kabul edin etmeyin, 390 bloğunun özellikle 2017 öncesinde sorunları var. facebook grubuna girin, her hafta birileri subap, conta vs. arıyor. yabancı forumlarda bir ton konu var. abdde düşük cc yarışan amatörlerin çoğu illalah edip ninja 400e r3'e geçti. motorcyclist editörü Ari Henning'in 3 tane videosu var motoru söküp topladığı. r25i sattıktan sonra çok düşündüm almayı, birkaç ilana gidip baktım, yazıştıklarım oldu. motorlar ya conta yakmış ya subap kesmiş ya blok patlatmış garantiden değişmiş. gerçekten beğendiğim motoru sırf elimde kalmasın diye alamıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence bu adam ktm çalışanı markanın satışları düştü

markayı aklayıp satış yapmaya çalışcaklar gibi geldi

Ben tam tersini düşünüyorum

Bence arkadas yamaha veya korlasci. Ktm alirsaniz basiniza bunlar gelebilir haaa hatirlarirz tekrar demek icin girilmis bir mesaj sanki :)

Neden Honda degil,cunku Honda mizin kucuk hesaplar pesinde kosucagini hic dusunmuyorummmm
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Elbette. Çünkü bütün bu firmaların bu forumda reklam yapma ihtiyacı var :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neden Honda degil,cunku Honda mizin kucuk hesaplar pesinde kosucagini hic dusunmuyorummmm

Tüm büyük motor şirketleri her araç için harcanan her kuruşun hesabını yapar, istisnasız. Yapmazsa rekabet etmesi mümkün değil.

Soichiro Honda öldükten bir yıl sonra, o zamanın en hızlı motosikletlerinden biri olan V65 Magna'nin dijital vites göstergesini iptal ettiler. 1984 modelde var, 1986 modelde yok. Seksenleri bırak, 2017 model CB1000R'da bile yoktu dijital vites göstergesi. Duke 250 bile elektronik olarak daha donanımlı aynı yıl CB1000R'dan. Flagship 1000cc naked motosiklette ABS bile standart değil...
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Tüm büyük motor şirketleri her araç için harcanan her kuruşun hesabını yapar, istisnasız. Yapmazsa rekabet etmesi mümkün değil.

Soichiro Honda öldükten bir yıl sonra, o zamanın en hızlı motosikletlerinden biri olan V65 Magna'nin dijital vites göstergesini iptal ettiler. 1984 modelde var, 1986 modelde yok. Seksenleri bırak, 2017 model CB1000R'da bile yoktu dijital vites göstergesi. Duke 250 bile elektronik olarak daha donanımlı aynı yıl CB1000R'dan. Flagship 1000cc naked motosiklette ABS bile standart değil...

Benzin göstergesi olmayan hornet var 2005 model. Kırmızı ışık yakıyor geri sayım başladı der gibi. Benzinliği görür müsün görmez misin belli değil :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benzin göstergesi olmayan hornet var 2005 model. Kırmızı ışık yakıyor geri sayım başladı der gibi. Benzinliği görür müsün görmez misin belli değil :)
Lüksmüş o. 96 Honda VLX 600. Kırmızı ışık ta yok. Benzin biterse deponun altındaki rezervi açıyorsunuz. Az daha gidiyor. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:01 ----------

Elbette. Çünkü bütün bu firmaların bu forumda reklam yapma ihtiyacı var :mrgreen:

Öyle demeyin, KTM bu başlık yüzünden batıyor :)
 
Katılım
30 Eki 2020
Mesajlar
1,314
Tüm büyük motor şirketleri her araç için harcanan her kuruşun hesabını yapar, istisnasız. Yapmazsa rekabet etmesi mümkün değil.

Soichiro Honda öldükten bir yıl sonra, o zamanın en hızlı motosikletlerinden biri olan V65 Magna'nin dijital vites göstergesini iptal ettiler. 1984 modelde var, 1986 modelde yok. Seksenleri bırak, 2017 model CB1000R'da bile yoktu dijital vites göstergesi. Duke 250 bile elektronik olarak daha donanımlı aynı yıl CB1000R'dan. Flagship 1000cc naked motosiklette ABS bile standart değil...

1000'lik 4 silindir bir motosiklet her ülkede lüks, üst segment motosiklet sınıfında. Benim bile harici olarak 100 liraya alıp takabildiğim parçanın maliyeti fabrikaya 5 euro ancadır. 5 euro da bu parçayı koyarak aldığı risk, garanti ücretleri için eklese 10 euro yapar. Hadi kalitelisini kullansın 20 euro. En profesyonel kişiye bile lazım olur arada sırada vites göstergesi, böyle küçük şeylerden kısmamak lazım. Reuault hala çevirmeli cam koyuyor arkalara, koyma la artık. Marka değerine yazık, yıl olmuş 2021 kaç para bir cam motoru.

Arabalardaki gibi paket muhabbeti yok birde motosiklette. Arabada boş paket var, yokuş kalkış desteği yok ama bazı şeyler standart mesela. Yamaha mt-07 için 3 paket yapsın. Baz paket standart şimdiki gibi, orta paket ekstralı, dolu paket cornering abs, Tcs, abs bassın elektroniği parası neyse biz verelim. Motosikleti özelleştirme diye bir şey yok bizde. Yurt dışında belki farklıdır durum, bilemiyorum. En fazla bayi çıkışı egzoz takar, Rosso2 takar öyle çıkarırlar. Süspansiyonu bile özelleştiremiyorsun, garanti ile tehdit ediyor adamlar.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
1000'lik 4 silindir bir motosiklet her ülkede lüks, üst segment motosiklet sınıfında. Benim bile harici olarak 100 liraya alıp takabildiğim parçanın maliyeti fabrikaya 5 euro ancadır. 5 euro da bu parçayı koyarak aldığı risk, garanti ücretleri için eklese 10 euro yapar. Hadi kalitelisini kullansın 20 euro. En profesyonel kişiye bile lazım olur arada sırada vites göstergesi, böyle küçük şeylerden kısmamak lazım. Reuault hala çevirmeli cam koyuyor arkalara, koyma la artık. Marka değerine yazık, yıl olmuş 2021 kaç para bir cam motoru.

Arabalardaki gibi paket muhabbeti yok birde motosiklette. Arabada boş paket var, yokuş kalkış desteği yok ama bazı şeyler standart mesela. Yamaha mt-07 için 3 paket yapsın. Baz paket standart şimdiki gibi, orta paket ekstralı, dolu paket cornering abs, Tcs, abs bassın elektroniği parası neyse biz verelim. Motosikleti özelleştirme diye bir şey yok bizde. Yurt dışında belki farklıdır durum, bilemiyorum. En fazla bayi çıkışı egzoz takar, Rosso2 takar öyle çıkarırlar. Süspansiyonu bile özelleştiremiyorsun, garanti ile tehdit ediyor adamlar.

onu triumph street triple ve speed triple'da yaptı s, r ve rs olarak, fakat son gelen kasalarda s versiyon (psikolojik olarak mıdır nedir artık) pek tutulmadığı için getirmediler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tüm büyük motor şirketleri her araç için harcanan her kuruşun hesabını yapar, istisnasız. Yapmazsa rekabet etmesi mümkün değil.

Soichiro Honda öldükten bir yıl sonra, o zamanın en hızlı motosikletlerinden biri olan V65 Magna'nin dijital vites göstergesini iptal ettiler. 1984 modelde var, 1986 modelde yok. Seksenleri bırak, 2017 model CB1000R'da bile yoktu dijital vites göstergesi. Duke 250 bile elektronik olarak daha donanımlı aynı yıl CB1000R'dan. Flagship 1000cc naked motosiklette ABS bile standart değil...

cok ciddi soyluyorum kafayi cb1000 ile bozmussun sen valla bak.

Yav ne alaka simdi bu mesaj ? Flagship ne lan amator :D

Cb1000 ne zamandir honda icin flagship bir motor oldu.En yuksek cc olunca o motor o firmanin flagship(!) motoru olmuyor.


Benim 2016 africa da her bok var onu ne yapacagiz ?

390 adv de hersey var ama tenere 700 bombos..Eee yani ?

Ne sacma bir messj yazdin ya vallahi tebrikler.

O zaman sunu yazalim : Arkadaslar beygir gucu kazananak icin gereksiz sikistirilmis makinalar almak risklidir biraz , sonucta bir honda almiyonuz,guzel kullanmak fazla redline da gezmemek lazim.

Kolormatikli arkadasin da ktm nin flagship motoru olan superduku daha rodaji goremeden iflas etmisti.

Olur boyle seyleer,japon almiyonuz sonucta ;)

Not: benim imza neden cikmiyor,lan sikayet mi ettin yine ?

Ben de imzayi her messjimda manuel koyarim


İmza: Son Fetöş Bükücü
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2014
Mesajlar
192
2 sene önce kapanmış konuya bu mesajın mantığı nedir?

ne cevap bekliyorsunuz? evet fantezi olsun diye redlineda gezip 2 kere blok kırdım. sonra spormoto ile uğraştım cevabını mı?

spormoto ne diyecekti? evet 390 bloğu sıkıntılı almayın mı?

kabul edin etmeyin, 390 bloğunun özellikle 2017 öncesinde sorunları var. facebook grubuna girin, her hafta birileri subap, conta vs. arıyor. yabancı forumlarda bir ton konu var. abdde düşük cc yarışan amatörlerin çoğu illalah edip ninja 400e r3'e geçti. motorcyclist editörü Ari Henning'in 3 tane videosu var motoru söküp topladığı. r25i sattıktan sonra çok düşündüm almayı, birkaç ilana gidip baktım, yazıştıklarım oldu. motorlar ya conta yakmış ya subap kesmiş ya blok patlatmış garantiden değişmiş. gerçekten beğendiğim motoru sırf elimde kalmasın diye alamıyorum.

rc 390 bakıyordum, türkiyede sıfır satan 3 4 yer var, spormoto artık satılmıyor diye getirmiyormuş. birçok kişi alma kronik sorun var blok kırıyor dedi, bende ellerinde varmı diye ktm spormotoyu aradım ve bu durumdan bahsettim, verdiği cevabıda konu sahibine sordum size değil, adam foruma giriyorsa görüp cevap verir.


varmış, etmiş değil. buraya ekleyin videoyu, izleyelim size hak verelim.

dediğim gibi var yada yok beni alakadar etmez. o marka ile kullanıcı arasında ki sorun. ben konu sahibine soru sordum size değil. birçok kişi arkadaşın avukatı gibi konuya atladı o beni şaşırttı baya.


sunduysa mahkemeyi neden kaybetmiş

ben merak etmyorum sen arayıp sormuşsun meraktan bunuda sorsana sana zahmet

biladerim bende merak etmiyorum. sadece konu sahibine soru sordum, sen üzerine vazife olmayan herşeye böyle atlıyor musun? konu sahibi misin ? değilsin o zaman boşver fazla kafayı takma böyle şeylere.


Öyle demeyin, KTM bu başlık yüzünden batıyor :)

ben mesela bu başlıktan sonra sıfır rc 390'ı listemden sildim şuan honda, yamaha bakıyorum.
tabii sırf bu forumda ki konu yüzünden değil ama pimi çeken bu konu oldu, gruplarda araştırdığım kadarıyla beni uyaran çok oldu rc 390 tek silindir, o gücü tek silindir taşıyamıyo blok kırıyo diye.

hatta youtubede rc 390 videosu çeken birisi vardı yorum yaptım onun tanıdığı bile rc 390'ı satmış arıza çıkardığı için.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst