biraz önce spormotoyu aradım, rc390 kronik sorunundan bahsettim. sizden bahsettim 2 kere blok kırdığınızı ve en son para iadesi aldığınızı. telefonda ki arkadaş sizi biliyormuş, sizin internette videolarınızın olduğunu, motoru sürekli redline'a soktuğunuzu söyledi. Eğer öyle ise 1 silindir motordan ne istediniz? sıfır aldım hor kullanırım gerekirse parasını alırım diye mi düşündünüz?
madem adam redline sokmuş videosu varmış niye mahkemeye sunmamışlar parayı iade etmişler
biraz önce spormotoyu aradım, rc390 kronik sorunundan bahsettim. sizden bahsettim 2 kere blok kırdığınızı ve en son para iadesi aldığınızı. telefonda ki arkadaş sizi biliyormuş, sizin internette videolarınızın olduğunu, motoru sürekli redline'a soktuğunuzu söyledi. Eğer öyle ise 1 silindir motordan ne istediniz? sıfır aldım hor kullanırım gerekirse parasını alırım diye mi düşündünüz?
biraz önce spormotoyu aradım, rc390 kronik sorunundan bahsettim. sizden bahsettim 2 kere blok kırdığınızı ve en son para iadesi aldığınızı. telefonda ki arkadaş sizi biliyormuş, sizin internette videolarınızın olduğunu, motoru sürekli redline'a soktuğunuzu söyledi. Eğer öyle ise 1 silindir motordan ne istediniz? sıfır aldım hor kullanırım gerekirse parasını alırım diye mi düşündünüz?
nerden biliyorsun sunmadığını ? belki sundular? merak ediyorsan ara sor
sunduysa mahkemeyi neden kaybetmiş
ben merak etmyorum sen arayıp sormuşsun meraktan bunuda sorsana sana zahmet
hakkatten ya gerekçeli kararı görsek fena olmazdı :mrgreen:
bence bu adam ktm çalışanı markanın satışları düştü
markayı aklayıp satış yapmaya çalışcaklar gibi geldi
varmış, etmiş değil. buraya ekleyin videoyu, izleyelim size hak verelim.
Neden Honda degil,cunku Honda mizin kucuk hesaplar pesinde kosucagini hic dusunmuyorummmm
Tüm büyük motor şirketleri her araç için harcanan her kuruşun hesabını yapar, istisnasız. Yapmazsa rekabet etmesi mümkün değil.
Soichiro Honda öldükten bir yıl sonra, o zamanın en hızlı motosikletlerinden biri olan V65 Magna'nin dijital vites göstergesini iptal ettiler. 1984 modelde var, 1986 modelde yok. Seksenleri bırak, 2017 model CB1000R'da bile yoktu dijital vites göstergesi. Duke 250 bile elektronik olarak daha donanımlı aynı yıl CB1000R'dan. Flagship 1000cc naked motosiklette ABS bile standart değil...
Lüksmüş o. 96 Honda VLX 600. Kırmızı ışık ta yok. Benzin biterse deponun altındaki rezervi açıyorsunuz. Az daha gidiyor.Benzin göstergesi olmayan hornet var 2005 model. Kırmızı ışık yakıyor geri sayım başladı der gibi. Benzinliği görür müsün görmez misin belli değil![]()
Elbette. Çünkü bütün bu firmaların bu forumda reklam yapma ihtiyacı var :mrgreen:
Tüm büyük motor şirketleri her araç için harcanan her kuruşun hesabını yapar, istisnasız. Yapmazsa rekabet etmesi mümkün değil.
Soichiro Honda öldükten bir yıl sonra, o zamanın en hızlı motosikletlerinden biri olan V65 Magna'nin dijital vites göstergesini iptal ettiler. 1984 modelde var, 1986 modelde yok. Seksenleri bırak, 2017 model CB1000R'da bile yoktu dijital vites göstergesi. Duke 250 bile elektronik olarak daha donanımlı aynı yıl CB1000R'dan. Flagship 1000cc naked motosiklette ABS bile standart değil...
1000'lik 4 silindir bir motosiklet her ülkede lüks, üst segment motosiklet sınıfında. Benim bile harici olarak 100 liraya alıp takabildiğim parçanın maliyeti fabrikaya 5 euro ancadır. 5 euro da bu parçayı koyarak aldığı risk, garanti ücretleri için eklese 10 euro yapar. Hadi kalitelisini kullansın 20 euro. En profesyonel kişiye bile lazım olur arada sırada vites göstergesi, böyle küçük şeylerden kısmamak lazım. Reuault hala çevirmeli cam koyuyor arkalara, koyma la artık. Marka değerine yazık, yıl olmuş 2021 kaç para bir cam motoru.
Arabalardaki gibi paket muhabbeti yok birde motosiklette. Arabada boş paket var, yokuş kalkış desteği yok ama bazı şeyler standart mesela. Yamaha mt-07 için 3 paket yapsın. Baz paket standart şimdiki gibi, orta paket ekstralı, dolu paket cornering abs, Tcs, abs bassın elektroniği parası neyse biz verelim. Motosikleti özelleştirme diye bir şey yok bizde. Yurt dışında belki farklıdır durum, bilemiyorum. En fazla bayi çıkışı egzoz takar, Rosso2 takar öyle çıkarırlar. Süspansiyonu bile özelleştiremiyorsun, garanti ile tehdit ediyor adamlar.
Tüm büyük motor şirketleri her araç için harcanan her kuruşun hesabını yapar, istisnasız. Yapmazsa rekabet etmesi mümkün değil.
Soichiro Honda öldükten bir yıl sonra, o zamanın en hızlı motosikletlerinden biri olan V65 Magna'nin dijital vites göstergesini iptal ettiler. 1984 modelde var, 1986 modelde yok. Seksenleri bırak, 2017 model CB1000R'da bile yoktu dijital vites göstergesi. Duke 250 bile elektronik olarak daha donanımlı aynı yıl CB1000R'dan. Flagship 1000cc naked motosiklette ABS bile standart değil...
2 sene önce kapanmış konuya bu mesajın mantığı nedir?
ne cevap bekliyorsunuz? evet fantezi olsun diye redlineda gezip 2 kere blok kırdım. sonra spormoto ile uğraştım cevabını mı?
spormoto ne diyecekti? evet 390 bloğu sıkıntılı almayın mı?
kabul edin etmeyin, 390 bloğunun özellikle 2017 öncesinde sorunları var. facebook grubuna girin, her hafta birileri subap, conta vs. arıyor. yabancı forumlarda bir ton konu var. abdde düşük cc yarışan amatörlerin çoğu illalah edip ninja 400e r3'e geçti. motorcyclist editörü Ari Henning'in 3 tane videosu var motoru söküp topladığı. r25i sattıktan sonra çok düşündüm almayı, birkaç ilana gidip baktım, yazıştıklarım oldu. motorlar ya conta yakmış ya subap kesmiş ya blok patlatmış garantiden değişmiş. gerçekten beğendiğim motoru sırf elimde kalmasın diye alamıyorum.
varmış, etmiş değil. buraya ekleyin videoyu, izleyelim size hak verelim.
sunduysa mahkemeyi neden kaybetmiş
ben merak etmyorum sen arayıp sormuşsun meraktan bunuda sorsana sana zahmet
Öyle demeyin, KTM bu başlık yüzünden batıyor![]()