Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2016
Mesajlar
55
yazdığımı denedin mi? kabloyu kes yazmamışım ki. kesesen zaten çalışmaz yazmıştım. neyse bulursun parçayı inş.
Kesmek mi yazdım 🤭
Kesmedi usta, dediğini söyledim oda denemiştim zaten olmadı dedi. Israrla o parçayı arıyor, bakalım bulabilcekmiyiz. Yardım için teşekkürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2021
Mesajlar
201
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar.
Bajaj Dominar 400 / 400 UG üzerine anlık bilgi paylaşımı için bir telegram grubu kurduk.
katılmak isteyen, bilgi edinmek, bilgi paylaşmak isteyen arkadaşları bekleriz:

https://t.me/BajajDominar400UG
 
Katılım
17 May 2019
Mesajlar
275
Hali hazirda kullandığım cbr650f ten artık sıkıldım. Satıp sifir veya sıfır ayarinda bir dominar 400 ug almayi düşünüyorum veya dusuk model km yapmış nc700. Bu motoru uzun süre kullanmis deneyimlemis arkadaslar bana bir dönüş yapabilir mi.

Bu arada satmayi düşünme sebebim. Masrafı agir geliyor. Gecen bi egzantirik + egzantirik gergisi + yag filtresi/yağ + iscilik 2970 tl para verdim. Masrafi agir geliyor bana.
İlaven sehir ici ise gidip gelmek icin kullanıyorum artik eskisi gibi pek hiz yapmadığımi fark ettim. Tecrubelendikce sehir ici falan cok yavas gitmeye başladım. Her am bir sey olacak mis gibi. İlaven motor yavas gitmeye gelmiyor hemen fan aciyor cok isiniyor. Bende bunlardan dolayi fiyat performans olarak aklima dominar 400 geliyorr
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293
Hali hazirda kullandığım cbr650f ten artık sıkıldım. Satıp sifir veya sıfır ayarinda bir dominar 400 ug almayi düşünüyorum veya dusuk model km yapmış nc700. Bu motoru uzun süre kullanmis deneyimlemis arkadaslar bana bir dönüş yapabilir mi.

Bu arada satmayi düşünme sebebim. Masrafı agir geliyor. Gecen bi egzantirik + egzantirik gergisi + yag filtresi/yağ + iscilik 2970 tl para verdim. Masrafi agir geliyor bana.
İlaven sehir ici ise gidip gelmek icin kullanıyorum artik eskisi gibi pek hiz yapmadığımi fark ettim. Tecrubelendikce sehir ici falan cok yavas gitmeye başladım. Her am bir sey olacak mis gibi. İlaven motor yavas gitmeye gelmiyor hemen fan aciyor cok isiniyor. Bende bunlardan dolayi fiyat performans olarak aklima dominar 400 geliyorr

Düşüncen mantıklı.Dominar işletme maliyeti olarakda üzmez.Eski kasayı kullandım. Evladiyelik gibiydi. Yeni kasa henüz nasip olmadı. Eski kasa ile yeni kasa arasında motor farkı çok.Eskiden bir grup vardı burda. Çok yazılır çizilirdi. Onlar satıp gitti, yenilerde pek yazmıyor. Bende yeni kasanın geri bildirimlerini takip ediyorum. Motor dayanıklılık tarafına daha çok ilgiliyim. Şöyle 100 bin km yapmış birileri denk gelse.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Arkadaşlar selam, Motorum 2020 dominar 400 ug. Benim motorumda ön fren de durmaya yakın hissedilen dalgalanma var. servise götürdüm temizlik vs yaptılar ama çözüm olmadı....

Uygun fiyatlı geçici çözüm: Fren balatalarını yenilersen o dalgalanma sorunun azalacak/hatta neredeyse hissetmeyeceksin, ancak kulandıkça/balatalar azaldıkça yine artmaya başlayacak. Burada "balataların azalması" dediğim kalan balatanın %30lara falan düşmesi değil, %80-70 kalınlığına bile gelse yapmaya başlıyor. Disk yamuk çünkü, yeni disk de alsanız hemen taktırmayın, düz bir cam masa üstünde test edin, tıngırıyor mu bakın, zira yenileri de yamuk oluyor (Tecrübe ile sabittir).

....... Diğer bir sorun tam ön fren yaptığında gidondan tak diye en dipte sıkışma noktasında bir ses geliyor ve bunun için de servise gittim ama hidroliğin birinin içine yarım kağıt bardağa yakın yağ ekledi servis ama hiç bir değişiklik olmadı, bu bir dengesizlik de oluşturur mu bilmiyorum...
...
Hem kafasına göre hem de tek bir tarafa yağ mı eklendi yani?!!? O da iyiymiş. İki taraftaki yağı da boşaltıp uygun ve EŞİT miktar amortisör yağı konulmalı. Sorunbaşka da olaiblir; mesela ön maşayı gidona bağlayan merkezi borudaki tırnaklı halka sonunun gevşemesi gibi , ne olduğunu nasıl anlatsam şimdi... Şöyle bir şey. Uygun miktarda torkla sıkılması lazım, çok sıkarsanız gidonun dönüşünü zorlaştırırsınız. Gidon alt ve üst furş takımının(bilya setinin) kontrol edilmesini de öneririm, bilyaları tutan plastik kırılabiliyor çünkü.
...
Bir diğer sorunum ise 2 defadır egzozum yerinden çıkıyor, sadece arkada kalan somun tutuyor bu durumda ve tehlike arz ediyor. şu an yine boşta egzoz ve gaz verdikçe arası bariz açılıyor egzoz ile gövdeni., servis takıyor yerine ama sadece sıkılama işlemi sanırım ve bu sebeple geri gevşiyor bence. Bir başka servise gitmemi söyledi kuralkan telefonda, deneyip bakacağım. ön kafada hafif bir cızırdama sorunum var ama kaskın içerisinden şimdilik duyulmuyor. Yakıt, tip, güç vs gibi geriye kalan her şeyinden çok memnunum...

Vida gevşiyorsa loctite 243 ya da muadil daha ucuzu Ems Force TL-43 sürüp sıkın.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
selamlar bende bu modeli araştırmaya başladım. Tracer ve Nc750 bakıyorum ama hem fiyat hem işletme maliyeti olarak daha avantajlı olur gibi geliyor.

Hali hazırda Cross bir motosiklete sahibim memnunum da ve yol endurosu olarak kullanıyorum. 400 olan modeli için neler söyleyebilirsiniz; şu model yılı altı alma kronik şöyledir vs gibi. kullanıcısı varsa aramızda yada yakın zamanda satan yanıt verirse memnun olurum. teşekkürler.
 
Katılım
9 Haz 2013
Mesajlar
97
selamlar bende bu modeli araştırmaya başladım. Tracer ve Nc750 bakıyorum ama hem fiyat hem işletme maliyeti olarak daha avantajlı olur gibi geliyor.

Hali hazırda Cross bir motosiklete sahibim memnunum da ve yol endurosu olarak kullanıyorum. 400 olan modeli için neler söyleyebilirsiniz; şu model yılı altı alma kronik şöyledir vs gibi. kullanıcısı varsa aramızda yada yakın zamanda satan yanıt verirse memnun olurum. teşekkürler.

HERHANGİ BİR KRONİK SORUN DUYMADIM. SORUN DA YAŞAMADIM.
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
selamlar, sizlere bir kafa karışıklığımdan bahsetmek ve sizlerin de fikirlerini almak istiyorum. Şu an için kullandığım motorum sym fiddle 3 200. petshop sahibiyim mamadır kumdur vs derken işimi çok güzel görüyor fakat şehirlerarası yol yapmak biraz dert oluyor, 100-110 max yaptığı sürat çünkü. böyle olunca da izmir-aydın otobanında zorlanıyorum. Tecrübe olarak söyleyecek olursam yıllarca üst cc kullandım 1000rr-600rr-r6-z750 gibi. şu anda 3 adayım var; dominar 400, xmax 250 ve forza 250. 2015 yılında xmax sahibi olmuştum, sert süspansiyoları dışında şikayet edeceğim bir sıkıntısı yoktu. forza'yı şu tek tuşla inip kalkan ön cam yüzünden çok beğeniyorum. tek silindir yüksek cc bir motor hayatımda hiç kullanmadım, alt devirlerden itibaren torku veriyor olması bana cazip geliyor. ve son olark da motor almadığım her gün benim için zarar, çünkü fiyatlar sürekli artıyor. sizce bu üç modelden en mantıklısı hangisi? teşekkürler şimdiden:)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
2021 Model pulsarı satıp 2017 8Bin km de Dominara geçtim dün. Motor genel anlamda temiz . Pulsar iyiydi ama yetmıyordu 2 kişi binince tıkanıyordu. Uzun yolda kanser etti beni. Dominar baya güçlü işimizi görecek gibi. Başlık baya ölü ama canlandırırz inş. İzmir'de olacak etkinliklerde haberdar edin :)








Orta sehpa sipariş ettim. Koruma demiri de almayı düşünüyorum. Telefon tutucuda taktım. Sis farına gerek yok gibi baya güzel farları. Extra yağ ve filtre bakımlarını yapıcam haftasonu.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Hayirli olsun kazasiz belasiz kullanmalar.

teşekkürler sağolun

Motoru aldıktan sonra yağ ve filtre bakımı yapmadan içim rahat etmezdi. Elimde pulsardan kalan motul vardı 1 litre daha aldım ve filtre. Bu akşam kendim hallettim bakımını. Yağ gayet iyi durumdaydı 4k küsür km de olmasına rağmen. Eski sahibi sakin kullanmış baya. Yarın eşimle ilk kampımıza gidiyoruz dominarla uzun sayılabilecek bir yola. Bakalım nasıl bir motormuş göreceğiz :)


 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293
Yarın eşimle ilk kampımıza gidiyoruz dominarla uzun sayılabilecek bir yola. Bakalım nasıl bir motormuş göreceğiz :)

Çok keyifli olduğunu göreceksiniz. Tüm rampaları üzmeden çıkacaktır. Bu motorun gitmeyeceği yol yok. Çokda dayanıklı efsane bloğu var. Ben bozamadım, benden çok zorlayanlar vardı forumda, onlarda bozamadı.Abs firenleri kullanırken bas çek bas yapmayın. Aydınlatması çok güzel. Gece uzun yolculuklarda şehir dışlarında ektra aydınlatma ister. Sis farı iş görürde bu seferde karşıdakinin gözünü alır.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Bende pulsarı satıp dominar alanların arasına katıldım. 2017 model.

Hoşgeldin hocam. Topic baya ölü. Pek yazan eden yok :) Arada gezi paylaşıp canlandırmak lazım. 1 ayda 2 bin kmye yakın yaptim dominarla. Şuan için çok memnunum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------

Ufaktan 10Bin kmye yaklaşıyoruz. Yağ bakımını erkenden yaptım ama yine hava filtresi buji kontrolü vs yapmayı düşünüyorum ayrıca fren hidrolikleri ile radyatör suyu değişimi de..



 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Hoşgeldin hocam. Topic baya ölü. Pek yazan eden yok :) Arada gezi paylaşıp canlandırmak lazım. 1 ayda 2 bin kmye yakın yaptim dominarla. Şuan için çok memnunum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------

Ufaktan 10Bin kmye yaklaşıyoruz. Yağ bakımını erkenden yaptım ama yine hava filtresi buji kontrolü vs yapmayı düşünüyorum ayrıca fren hidrolikleri ile radyatör suyu değişimi de..

[url]https://i.hizliresim.com/1y13mnn.jpeg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/cqt8we6.jpeg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/akwxqq9.jpeg[/url]

Enes,km ye fazla yüklenmede sezon başi 400UG çek,

Bugün UG ile kisa süruş yaptim,düz dominarla hiç alakasi yok.çift egzantrik olayi cidden düzeltmiş,her devirde yürüyor makina.titreşim de az gibi geldi.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Enes,km ye fazla yüklenmede sezon başi 400UG çek,

Bugün UG ile kisa süruş yaptim,düz dominarla hiç alakasi yok.çift egzantrik olayi cidden düzeltmiş,her devirde yürüyor makina.titreşim de az gibi geldi.

Doğrudur hocam ben denemedim bir ara denerim arkadaşta var. Ama arada 10k oynuyor kafadan. Şuan o parayı çıkmaya eşim yanaşmaz buna zor ikna ettim işimizi görüyor ya UG alsak bu sefer onun üstüne niyetlencem. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst