Kaza Sonrası Başıma Gelen Talihsizlikler

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
İş yaptığım insanlar, 8-10 cümlelik bir konuşmada ikide bir Allahın izniyle kardeşim, inşallah, maaşallah kelimelerini aşırı kullanıyorsa bu insanlar beni hep kazıklamışlardır.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,295
bazı arkadaşlar dinle imanla bu işleri karıştırmayın diyor.
hocam hafızım
medresede okudum
imam hatipi bi iki sınıf okudum
35 senelik ömrümde hemen bütün cemaatlerin içinde bulundum
her türlü ticari ortamda vakit geçirdim
çıkarttığım sonuç; birisi alışveriş sırasında size dinden, imandan, abdestten, kurandan bahsediyorsa
ayaklarınız kafanıza değecek şekilde koşarak oradan uzaklaşın.

sen şimdi diyeceksin ki
aha bu lavuk ta bıy bıy konuştu bi yardımcı olmadı :bounce:
öyle düşünme tecrübe yediğimiz kazıklardan bize kalan tek kar.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
Elinde hiçbir belge yokken bi şey çıkmaz..
Bende karşımdakine güvenip kendi elimle 2.300 TL verdim. Sonrasında mal gelmedi gelmediği gibi telefonlara cvp yok. Ardından numara iptal ve adam kayıp.
Telefon görüşme ve arama kayıtlarını delil olarak kullanıp savcılığa suç duyurusunda bulunup ifade verdim şikayetçi oldum.
Elimde sadece adamın kullandığı telefon numarası, sesi, ve ismi var.
Ne oldu ?
Hiçbir şey..
Dava halen kağıt üzerinde sürüyor.
Dolandırıldım. Bu tecrübeye sahip olabilmek için 2.300 TL ödedim.
Kısaca tecrübe satın aldım. Hemde peşin ve TIK para ile.

Sonra bir 2.300 TL daha verip alamadığım malzemeyi başka yerden aldım bana 2 katına mâl oldu.

Kimseye iyi niyet göstermeyeceksin.
Karşındaki insanı kendin gibi zannetmeyeceksin. Neticede çiğ süt emmiş insanoğlu.

Velhasılı ikimize de GEÇMİŞ olsun ki zaten iyi geçmiş sana da bana da..
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
426
Yıl olmuş 2021
Arkama dönüp yaşadığım olaylara bakıyorum da geçirdiğim kaza olsun . Kaptırdığım para olsun başıma geleceklerin en hafifleri imiş .
Halimize şükür ölmedik ve hayat mücadelesine devam ediyorum . Daha zor daha büyük imtihanlar ile.
Konuyu bi hortlatayim dedim .
Kazasiz belasiz sürüşler
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Yıl olmuş 2021
Arkama dönüp yaşadığım olaylara bakıyorum da geçirdiğim kaza olsun . Kaptırdığım para olsun başıma geleceklerin en hafifleri imiş .
Halimize şükür ölmedik ve hayat mücadelesine devam ediyorum . Daha zor daha büyük imtihanlar ile.
Konuyu bi hortlatayim dedim .
Kazasiz belasiz sürüşler

herkesin basına böyle birseyler mutlaka gelir. gelir ki hayatı öğrenir. önemli olan çok az zarar ile kapatmak.

2015 den sonra her şey iyiye gitti bende. 2013-2015 arası çok fena yıllardı, şu an düşünüyorum da aptalmışım..

yo yo cidden aptalmışım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst