Yeni kasa Mondial 100 superboy i Oksijen sensörü sorunu

Katılım
15 Mar 2021
Mesajlar
27
Yeni aldığım Mondial 100 superboy i de egzoz yerinde egzoz borusuna bağlı bir şekilde olan oksijen sensörünü nasıl yeni aldığım egzoza bağlayabilirim :sunny:
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
suberboy karbüratörlü olmalı,oksijen sensörü olduğuna emin misin?Katalizör bağlantısı olabilir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2021
Mesajlar
201
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeni aldığım Mondial 100 superboy i de egzoz yerinde egzoz borusuna bağlı bir şekilde olan oksijen sensörünü nasıl yeni aldığım egzoza bağlayabilirim :sunny:

oradan spiralle kesecekler. yenisinde de aynı şekilde spiralle kesip boşluk açacaklar. sonra tig kaynağı ile monte edecekler.
bu dediğimin aynısını ben arabada yeni yan sanayi katalizör taktırırken yaptırdım. sorun yok kaç yıldır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst