- Katılım
- 4 Mar 2012
- Mesajlar
- 2,100
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar. Biraz başınızı şişireceğim ,
Öncelikle motorum Joymax Z 2020 model 6500 km de ,
Dün aksam toplamda 3 km yaparak 2-3 yere ugradım. park ettim. bu sabah yağmur yağmış motor ıslak. Çalıştırmaya çalıştım motor tam çalışmadan elimi düğmeden çektim, yarım marş basmış gibi oldum yani. Sonra tekrar denedim olmuyor. Çalışmıyor motor. Toplamda 7-8 kere denedim 5 er sn olarak. çalışmıyor. Marş gayet iyi basıyor, dönüyor şakır şakır ama yok, bir iki tırt pırt ediyor çalışıyor gibi oluyor yine yok. İlk defa basıma geldi. normalde kış ortası bile tek marşla alan motordu. Düğmelerin oksitlenmiş olma ihtimali var mıdır ? olabilir mi ? elektrik açma kapatma kırmızı buton olabilir mi ? ıslaktı cünkü. Elektrik kontak temizleme sprayı işe yarayabilir mi ? ne bileyim işte aklıma gelenler bunlar. Buji atesleme yapıyor mu, bujiye elektrik geliyor mu. bunları elbet kontrol ederim ancak tavsiyelerinize ihtiyacım var. Pandemide çalışıyorum, işe yürüyerek gitmek zorunda kaldım o yağmurda. motor benim elim ayağım. Fikirlerinize ihtiyacım var..
teşekkur ederim simdiden
Öncelikle motorum Joymax Z 2020 model 6500 km de ,
Dün aksam toplamda 3 km yaparak 2-3 yere ugradım. park ettim. bu sabah yağmur yağmış motor ıslak. Çalıştırmaya çalıştım motor tam çalışmadan elimi düğmeden çektim, yarım marş basmış gibi oldum yani. Sonra tekrar denedim olmuyor. Çalışmıyor motor. Toplamda 7-8 kere denedim 5 er sn olarak. çalışmıyor. Marş gayet iyi basıyor, dönüyor şakır şakır ama yok, bir iki tırt pırt ediyor çalışıyor gibi oluyor yine yok. İlk defa basıma geldi. normalde kış ortası bile tek marşla alan motordu. Düğmelerin oksitlenmiş olma ihtimali var mıdır ? olabilir mi ? elektrik açma kapatma kırmızı buton olabilir mi ? ıslaktı cünkü. Elektrik kontak temizleme sprayı işe yarayabilir mi ? ne bileyim işte aklıma gelenler bunlar. Buji atesleme yapıyor mu, bujiye elektrik geliyor mu. bunları elbet kontrol ederim ancak tavsiyelerinize ihtiyacım var. Pandemide çalışıyorum, işe yürüyerek gitmek zorunda kaldım o yağmurda. motor benim elim ayağım. Fikirlerinize ihtiyacım var..
teşekkur ederim simdiden