Fkfkgkfkdkdk
Didididkdkdkdk
Vvvvvvkfkfkckckdkdkdkdkkdkdkd
Rtdkdkdkdkddkcclsslsslzzxmccxmx
Rffjfdjdxkddkxxkxxkx
Ejejeejejsjdjdjs
Dgkfnxnxjxjxkdkxkzmzmzmzmzmzmxmzmd
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:01 ----------
Djdkdsaqaqaaaaqaaaa
Levend hocam iyisin dimi, bir yaramazlık yok inşallah![]()
Dostum isin tuhafi,
Forumda Dk olarak yakin surelerde postlari bu sekilde alt alta siralamasi tuhaf,hadi araya bir kisi yorum yazar anlarim.
Arkadaslar,bugun kaskomu yaptirken farkettim bu aci durumu.
2350 tl odedim yine 90.000 teminatli africa ya.
Hic unutmuyorum ilk yilim olan 2013 te 1500 tl odemistim nc 700 icin,o zaman dolar 1.8 falandi,hesap edin kazigi!
En iyimser tahminle her yil ortalama 2900 tl odemis olsam;
2900 x 8 = 23.200 tl eder.. buyuk para
Kasko benim gibi akli basinda suruculer icin iyi bisey mi tartisilir,ben pismanim 23.200 tl param uctu gittiii.
Arkadasim 200.000 tl lik arabasi icin 1500 tl oduyormus,buyuk haksizlik![]()
Unico,groupama,anadolu sigorta;
Benim maksimum 1000 tl odemem lazimdi..Cok rica ediyorum risk analizini dogru yapin,iyi suruculerle amatorleri ayni kefeye koymayin..
kurunun yaninda yas da yaniyorrr! Gitti 23.200 tl param![]()
Dostum isin tuhafi,
Forumda süre olarak yakin surelerde postlari bu sekilde alt alta siralamasi tuhaf,hadi araya bir kisi yorum yazar anlarim.ama bu neyin nesi??
Arkadaslar,bugun kaskomu yaptirken farkettim bu aci durumu.
2350 tl odedim yine 90.000 teminatli africa ya.
Hic unutmuyorum ilk yilim olan 2013 te 1500 tl odemistim nc 700 icin,o zaman dolar 1.8 falandi,hesap edin kazigi!
En iyimser tahminle her yil ortalama 2900 tl odemis olsam;
2900 x 8 = 23.200 tl eder.. buyuk para
Kasko benim gibi akli basinda suruculer icin iyi bisey mi tartisilir,ben pismanim 23.200 tl param uctu gittiii.
Arkadasim 200.000 tl lik arabasi icin 1500 tl oduyormus,buyuk haksizlik![]()
Unico,groupama,anadolu sigorta;
Benim maksimum 1000 tl odemem lazimdi..Cok rica ediyorum risk analizini dogru yapin,iyi suruculerle amatorleri ayni kefeye koymayin..
kurunun yaninda yas da yaniyorrr! Gitti 23.200 tl param![]()
Akadaslar,
Baslik 2021 de acilmis.simdi 2023.
Profesyinel bir surucu olarak tabiki yine kazam yok cok sukur.
10 yil beee.
Neyse,
Bugun trafik sigortasi icin sigortam netten arandim.
1180 tl diyor
Haram ziikkimm olsun..yillardir kaza yapmayan bana ne hakla 1180 tl fiyat veriyolar.
Kotu surucuye 5000 7000 ver.ama bana 500 tl falan demen gerekirdi.
Arkadaslar,7 nisan da kasko bitiyor .
260.000 tl lik makinayi 7000 e yapabilir miyim ? Nasil son durumlar anlatin
Motokuryelik mi yapıyorsun? Ya da motor sürdüğün için maaş veren bir işte mi çalışıyorsun? Profesyonel sürücü deyince bu anlaşılıyor.
Şu profesyonel/amatör kelimelerinin anlamını öğrenemedin bir türlü.
Amatör kelimesi "amor" yani sevmek sözündne gelmiştir, bir şeyi karşılık beklemeden sevdiği için yapan uğraşan anlamı vardır, insan sevdiği işi sadece geçim derdi olduğu için yapandan daha çok araştırır daha çok çaba gösterip öğrenir. 10 yıldır kaza yapmamışsın, aferin, harika bir amatör motosiklet sürücüsüsün.
Akadaslar,
Baslik 2021 de acilmis.simdi 2023.
Profesyinel bir surucu olarak tabiki yine kazam yok cok sukur.
10 yil beee.
Neyse,
Bugun trafik sigortasi icin sigortam netten arandim.
1180 tl diyor
Haram ziikkimm olsun..yillardir kaza yapmayan bana ne hakla 1180 tl fiyat veriyolar.
Kotu surucuye 5000 7000 ver.ama bana 500 tl falan demen gerekirdi.
Arkadaslar,7 nisan da kasko bitiyor .
260.000 tl lik makinayi 7000 e yapabilir miyim ? Nasil son durumlar anlatin
Motosikletini kasko yapan arkadaşlar hırsızlık için yaptırıyorsanız
Sigorta firmasını iyice araştırın ne şekilde geri ödeme yaptığını.
Güzel bir örnek
Geçen yıl yakın arkadaşım 600 CC motosikletine 3500 TL verip alianzdan kasko yaptırdı . 3 ay sonra Motosiklet çalındı
Kaskodan bir lira alamadı. Kasko hırsızlık çalınma ödemesi şartı olarak kapalı sana ait bir garaj olmasını kilitli bir alanda durmasını şart koşuyormuş. Şuan mahkemelikler sigorta firmasıyla. Sonradan öğrendik ki firmaların yüzde 99 u bu şekilde yapıyormuş hırsızlığa karşı .
Kasko şartnamesini Tekrar tekrar okumanızda fayda var
Ve muhakkak sorun bu durumu
9 senede 30 bin TL de verseniz ödemedikten sonra boşuna verilen bir para benim gözümde
Motokuryelik mi yapıyorsun? Ya da motor sürdüğün için maaş veren bir işte mi çalışıyorsun? Profesyonel sürücü deyince bu anlaşılıyor.
Şu profesyonel/amatör kelimelerinin anlamını öğrenemedin bir türlü.
Amatör kelimesi "amor" yani sevmek sözündne gelmiştir, bir şeyi karşılık beklemeden sevdiği için yapan uğraşan anlamı vardır, insan sevdiği işi sadece geçim derdi olduğu için yapandan daha çok araştırır daha çok çaba gösterip öğrenir. 10 yıldır kaza yapmamışsın, aferin, harika bir amatör motosiklet sürücüsüsün.
Motosikletini kasko yapan arkadaşlar hırsızlık için yaptırıyorsanız
Sigorta firmasını iyice araştırın ne şekilde geri ödeme yaptığını.
Güzel bir örnek
Geçen yıl yakın arkadaşım 600 CC motosikletine 3500 TL verip alianzdan kasko yaptırdı . 3 ay sonra Motosiklet çalındı
Kaskodan bir lira alamadı. Kasko hırsızlık çalınma ödemesi şartı olarak kapalı sana ait bir garaj olmasını kilitli bir alanda durmasını şart koşuyormuş. Şuan mahkemelikler sigorta firmasıyla. Sonradan öğrendik ki firmaların yüzde 99 u bu şekilde yapıyormuş hırsızlığa karşı .
Kasko şartnamesini Tekrar tekrar okumanızda fayda var
Ve muhakkak sorun bu durumu
9 senede 30 bin TL de verseniz ödemedikten sonra boşuna verilen bir para benim gözümde
Dün alianzdan bende kasko araştırdım. Yanlız şöyle birşey var fiyat vermeden önce formda tüm o hususları tek tek soruyor, kapalı garajın varmı, motosiklette ek donanım varmı, kaskın varmı vsvs