- Katılım
- 4 Mar 2012
- Mesajlar
- 2,100
- Konu Yazar
- #1
Merhaba, SYM firmasından ses yok. aylardır web siteleri bile güncellenmiyor. Fiyatları yazmıyor. Bayiler bilmiyor. Joymax yeni model gelecek deniyor ne zaman belli değil. Fuarda olacaklar mı belli değil. Ne durumda olduklarını bilen var mı ? web siteleri 1-2 ay önce birkaç resim ile güncellendi sonra ses yok. hatta web site tasarımı yapan firmanın bile (alt sağda bilgileri var ) siteleri açılmıyor. instagram hesabı birinin elinde, bir şeyler çabalıyor ama boş. eleştiri yorumlarını anında siliyor, özelden yazın diyor
ben de jet14 vardı , joymax Z 2020 de getirdiler aldım. Sağlamlığına sağlam evet 1 kere yolda kalmadım. GTS evo da kullandım geçmişte ama inanın binmeye korkuyorum sağa sola devirirsem yedek parça ne yaparım nereden bulurum diye. soğudum motorumdan. 3 hafta oldu brandadan çıkmadı hala...İnsan soğuyunca binmek bile istemiyor.
yorumlarınızı merak ediyorum..
selamlar..
ben de jet14 vardı , joymax Z 2020 de getirdiler aldım. Sağlamlığına sağlam evet 1 kere yolda kalmadım. GTS evo da kullandım geçmişte ama inanın binmeye korkuyorum sağa sola devirirsem yedek parça ne yaparım nereden bulurum diye. soğudum motorumdan. 3 hafta oldu brandadan çıkmadı hala...İnsan soğuyunca binmek bile istemiyor.
yorumlarınızı merak ediyorum..
selamlar..