SYM den ses yok. Ne durumdalar bilen var mı ?

Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Merhaba, SYM firmasından ses yok. aylardır web siteleri bile güncellenmiyor. Fiyatları yazmıyor. Bayiler bilmiyor. Joymax yeni model gelecek deniyor ne zaman belli değil. Fuarda olacaklar mı belli değil. Ne durumda olduklarını bilen var mı ? web siteleri 1-2 ay önce birkaç resim ile güncellendi sonra ses yok. hatta web site tasarımı yapan firmanın bile (alt sağda bilgileri var ) siteleri açılmıyor. instagram hesabı birinin elinde, bir şeyler çabalıyor ama boş. eleştiri yorumlarını anında siliyor, özelden yazın diyor :)

ben de jet14 vardı , joymax Z 2020 de getirdiler aldım. Sağlamlığına sağlam evet 1 kere yolda kalmadım. GTS evo da kullandım geçmişte ama inanın binmeye korkuyorum sağa sola devirirsem yedek parça ne yaparım nereden bulurum diye. soğudum motorumdan. 3 hafta oldu brandadan çıkmadı hala...İnsan soğuyunca binmek bile istemiyor.

yorumlarınızı merak ediyorum..

selamlar..
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,543
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Sym Wolf gibi gerçekten kaliteli, ekonomik, güzel görünümlü bir motoru bile bu ülkede tutunduramadılar. Tam bir başarısızlık hikayesi oldu. Keşke Türkiye'de daha kuvvetli bir distribütör olsaydı.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Merhaba, SYM firmasından ses yok. aylardır web siteleri bile güncellenmiyor. Fiyatları yazmıyor. Bayiler bilmiyor. Joymax yeni model gelecek deniyor ne zaman belli değil. Fuarda olacaklar mı belli değil. Ne durumda olduklarını bilen var mı ? web siteleri 1-2 ay önce birkaç resim ile güncellendi sonra ses yok. hatta web site tasarımı yapan firmanın bile (alt sağda bilgileri var ) siteleri açılmıyor. instagram hesabı birinin elinde, bir şeyler çabalıyor ama boş. eleştiri yorumlarını anında siliyor, özelden yazın diyor :)

ben de jet14 vardı , joymax Z 2020 de getirdiler aldım. Sağlamlığına sağlam evet 1 kere yolda kalmadım. GTS evo da kullandım geçmişte ama inanın binmeye korkuyorum sağa sola devirirsem yedek parça ne yaparım nereden bulurum diye. soğudum motorumdan. 3 hafta oldu brandadan çıkmadı hala...İnsan soğuyunca binmek bile istemiyor.

yorumlarınızı merak ediyorum..

selamlar..

Aldığınız motor daha yeni, getiren ilgilenmez ise o markayı boş bırakmaz alır birisi. Onlar getirmese de parçası bulunuyor artık herşeyin bir şekilde, sıkmayın canınızı binin keyifle. Getiren para kazanıyor sonuçta motoru da, parçayı da birileri elbette getirir satar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst