Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Şub 2017
Mesajlar
118
pulsar ns200 alacaktım sıfır 2021 model fiyat konusunda kararsız kaldım birde beyaz jant afedersin.B....k olmuş hiç begenmedim 2020 alsam fark varmı arasında
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
pulsar ns200 alacaktım sıfır 2021 model fiyat konusunda kararsız kaldım birde beyaz jant afedersin.B....k olmuş hiç begenmedim 2020 alsam fark varmı arasında


2020 euro 4 2021 euro 5 , jantlar farkı bırde renklerde farklılıklar var.

2020 daha performanslıdır, 2021 daha az yakar.

ancak motorun 200 cc oldugunu dusunursek bu euro4 euro5 farkı hissedilmez bile bence.
 
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
51
Az önce işten eve döndüm. Otoparka girerken yavaşladım ve sürtünme sesi duydum. Durup bakınca arka tekerin çok ama çok zor döndüğünü fark ettim. Diskte çok sıcaktı. Arka balataları 2019 Aralıkta değiştirmiştim. Balata biterse olabilir mi yada hidrolik bitmişse yapar mı ?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Az önce işten eve döndüm. Otoparka girerken yavaşladım ve sürtünme sesi duydum. Durup bakınca arka tekerin çok ama çok zor döndüğünü fark ettim. Diskte çok sıcaktı. Arka balataları 2019 Aralıkta değiştirmiştim. Balata biterse olabilir mi yada hidrolik bitmişse yapar mı ?

Balatanızın ne kadar kaldığını gözünüzle kontrol edebilirsiniz .
Hidrolik bitmez, biterse zaten freniniz tutmaz. Bitmesi ancak bişekilde bir yerden kaçak olup boşalması ile olur. Sizin durumunuzda kontrol edeceğiniz kaliperdeki fren pistonlarının takılı kalıp kalmadığı. Kaliper temizliği yapcaksınız/yaptıracaksınız yani.
Sorun bu değil ise arka tekerin rulmanlarını kontrol edin/ettirin; kaliper takılı değil iken lastiği döndürün, fren olmadan halen dönmekte zorlanıyorsa rulmanlardan olma ihtimali yüksektir.
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
55
Geçen sene Mart ayında aldığım 2020 model henüz 4800 km'de olan motosikletimi 25 bin TL'ye ilana koydum. Pulsarı almadan önce de hep ikinci el MT-25'lere bakıyordum ama o sıralar bütçem ABS li ikinci el MT-25'lere yetmediği için sıfır km Pulsar almıştım. Tereddüt ederek almış olsam da Pulsar'dan çok memnun kaldım. Motor satılırsa aklımda 2 seçenek var biri Dominar 400, diğeri MT-25. Daha önce forumda bu konu çok tartışılmış. Yamaha bayiinde MT-25'i denedim, boyum 1.88, depo geniş olduğu dizlerim sıkışıyor, frenlemede ve vites değiştirirken sorun yaşatacak eminim. Öte yandan Dominar oturuş olarak daha konforlu gibi, torku yüksek,110-120 km hızlarda daha az bağırarak yol alacak gibi görünüyor. Dominar 400'ü satarken sorun yaşarmıyım, ne kadar Pulsar ile Bajaj'dan memnun kalsam da aklımda hep soru işaretleri var. Görüntü olarak Dominar beni MT-25 kadar tatmin etmiyor. Dominar 400 alırsam tamamen isteklerim doğrultusunda değil mantığımla bir tercih yapmış olacağım. Bir yandan da Duke 390 ve 390 ADV var fakat fiyatları çok yüksek.Çok kararsızım.
 
Katılım
23 Tem 2016
Mesajlar
194
Geçen sene Mart ayında aldığım 2020 model henüz 4800 km'de olan motosikletimi 25 bin TL'ye ilana koydum. Pulsarı almadan önce de hep ikinci el MT-25'lere bakıyordum ama o sıralar bütçem ABS li ikinci el MT-25'lere yetmediği için sıfır km Pulsar almıştım. Tereddüt ederek almış olsam da Pulsar'dan çok memnun kaldım. Motor satılırsa aklımda 2 seçenek var biri Dominar 400, diğeri MT-25. Daha önce forumda bu konu çok tartışılmış. Yamaha bayiinde MT-25'i denedim, boyum 1.88, depo geniş olduğu dizlerim sıkışıyor, frenlemede ve vites değiştirirken sorun yaşatacak eminim. Öte yandan Dominar oturuş olarak daha konforlu gibi, torku yüksek,110-120 km hızlarda daha az bağırarak yol alacak gibi görünüyor. Dominar 400'ü satarken sorun yaşarmıyım, ne kadar Pulsar ile Bajaj'dan memnun kalsam da aklımda hep soru işaretleri var. Görüntü olarak Dominar beni MT-25 kadar tatmin etmiyor. Dominar 400 alırsam tamamen isteklerim doğrultusunda değil mantığımla bir tercih yapmış olacağım. Bir yandan da Duke 390 ve 390 ADV var fakat fiyatları çok yüksek.Çok kararsızım.

Selamlar, ben de aynı düşünceyle sıfır ns200 almıştım mart ayında :) Mt-25'e bindikten sonra önceki motoruma bakışım çok değişti açıkçası. Frenleme ve viteste ne şekilde sizi rahatsız eder bilemiyorum.
Birkaç gün önce de yeni kasa dominarla beraber gazlama fırsatım oldu. Bajaja ısınamayan ben, yani aslında güzel duruyormuş dedim. Ben tercihimi yamahadan yana kullandım. İkisi de güzel motor bence. Öte yandan duke 390 a bütçe yetiyorsa ve tek silindir sesi hoşunuza gidiyorsa düşünmeye bile gerek yok ::blusssh: Mt'yle alakalı sorunuz olursa bana ulaşabilirsiniz yardımcı olmaya çalışırım.
 
Katılım
17 Nis 2020
Mesajlar
70
Merhaba, bugün motosikletimin ilk bakımını yaptırdım. Servisten aldığımda arıza ışığı yandı bi süre sonrada yağ lambası yandı fakat stop edip tekrar çalıştırdığımda sadece arıza lambası yanık kaldı. Bu durumla karşılaşan var mı?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Merhaba, bugün motosikletimin ilk bakımını yaptırdım. Servisten aldığımda arıza ışığı yandı bi süre sonrada yağ lambası yandı fakat stop edip tekrar çalıştırdığımda sadece arıza lambası yanık kaldı. Bu durumla karşılaşan var mı?

Motor arıza ışığı sabit yanıyor ise sıkıntı yok kullanmaya devam edebilirsiniz, kısa uzun şeklinde yanma yapıyorsa o zaman servise götürüp baktırın.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
sabahları leş gibi yakıt kokusu eşliğinde zor çalışma,
ara devirlerde yığılma

gibi arızaların çözümü map sensürüdür. emme manifoldunun üzerinde tek vida ile sabitlenmiş bir sensör. önce balata spreyi ile temizlemeyi deneyin düzelmez ise kuralkan 500 tl'ye satıyor. parça koduna kadar aynı sensör 1.4 fiat benzinli motorları ile aynıdır. sanayiden 100 tl civarına alırsınız. sorunununz çözülür.

pulsarlarda ateşleme sistemi ile ilgili pek sorun çıkmaz. 1 adet ön ateşleme, 2 adet ana ateşleme bujisi kolay kolay bozulmaz. arıza varsa bujide aramayın.


MAP Sensörü:

pulsar-sensor-3-fw-min.png
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
İyi akşamlar arkadaşlar. 2020 model 1300 kmde pulsarım var. Bu benim 3. Pulsar. Daha önce 2018 ve 2014 vardı. Yalnız bu motorda dikkatimi çeken önceki motorlarıma kıyasla gaz tepkimesi çok iyi değil ve yakıt fazla. Yazılımla falan düzelme oluyormu yaptıran arkadaşlar varmı acaba
 
Katılım
19 Kas 2020
Mesajlar
28
İyi akşamlar arkadaşlar. 2020 model 1300 kmde pulsarım var. Bu benim 3. Pulsar. Daha önce 2018 ve 2014 vardı. Yalnız bu motorda dikkatimi çeken önceki motorlarıma kıyasla gaz tepkimesi çok iyi değil ve yakıt fazla. Yazılımla falan düzelme oluyormu yaptıran arkadaşlar varmı acaba

2000km'de rodaj işleri bitmiş oluyor. Belki ondan kaynaklıdır.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaslar 2016 Model 36500 Km de gayet temiz ve bakımlı Pulsar 200 motorum satılıktır. Rize dedir. Yakın sehirlerde olanlar ilgilenebilir.
Zincir yeni, Yağ ve filtreler yeni, balatalar yeni, debriyaj yeni, lastikler iyi durumda. Hicbir masrafi yoktur.
Fiyat :17800
 
Katılım
22 Şub 2017
Mesajlar
118
selamün aleyküm gençler 2020 model bajaj pulsar ns200 ile aranıza katıldım sıfır aldım.Son seri Bs6 ufak tefek aksesuar taktım.Bir kaç tane sorum olacak birinicisi kafada ufak bi zırıltı var vızıltı diyebilirim ince bi ses devir yükselince daha çok belli oluyor ikinci sorum ABS olayını anlamadım.Daha evvel mt25 abs modeli kullandım ondan ani frende abs devreye girdiğini anlıyordum böyle tık tık ses geliyodu tekrarden bunnda öyle bi durum yok sanki normal frenleme gibi bu normalmi yoksa sıkıntı mı var birde stop ediyor arada çözümü nedir yardımcı olursaniz makbule geçer 😅
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
selamün aleyküm gençler 2020 model bajaj pulsar ns200 ile aranıza katıldım sıfır aldım.Son seri Bs6 ufak tefek aksesuar taktım.Bir kaç tane sorum olacak birinicisi kafada ufak bi zırıltı var vızıltı diyebilirim ince bi ses devir yükselince daha çok belli oluyor ikinci sorum ABS olayını anlamadım.Daha evvel mt25 abs modeli kullandım ondan ani frende abs devreye girdiğini anlıyordum böyle tık tık ses geliyodu tekrarden bunnda öyle bi durum yok sanki normal frenleme gibi bu normalmi yoksa sıkıntı mı var birde stop ediyor arada çözümü nedir yardımcı olursaniz makbule geçer 😅


ABS kısmını bilmiyorum arada stok olayı kronik bir durum. Alışırsın. Ama cok değil günde belki 1 kez yapar.

Zırıltı da kronik birşey, çözümü cok basit.

Gösterge panelinin üstüne dayalı plastiği yanlardan alyan ile cıkar zaten 30 sanıye suruyor, sonra cıkardıgın plastiğin göstergeye temas ettiği yere sünger bant ile 1 şert boydan boya çek. Sonra geri kapa. Titreşimde plastik göstergeye vurmadıgı için sıfır zıngırtı :)


images


images
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst