Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Şub 2021
Mesajlar
192
Arkadaslar selamlar yaklasik bir ay once 17 model dominar ile araniza katildim. Ismim Murat 34 yasindayim Istanbulda ikamet ediyorum. Motosiklet ikinci motorum( arada farkli motosikletler kullansam da uzun sureli olarak) ve uzun aradan sonra aldim. Aldigim motorun dislisini 43e degistirmis aldigim kisi. Orjinal halini bilmedigim icin , sadece top speedin yukselip, torkun dustugunu biliyorum, bana motor yeterli geliyor ama bu durum bi sıkıntı yaratir mi?
Ikincisi gidon yukseltme ve ayna genisletme yapacagim, aynalar direk omuzlarimi gosteriyor, gp kompozit iyi midir bu konuda ? Herkese iyi forumlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2021 Euro 5 fiyatı 43.900TL
 
Katılım
12 Mar 2019
Mesajlar
68
Arkadaslar selamlar yaklasik bir ay once 17 model dominar ile araniza katildim. Ismim Murat 34 yasindayim Istanbulda ikamet ediyorum. Motosiklet ikinci motorum( arada farkli motosikletler kullansam da uzun sureli olarak) ve uzun aradan sonra aldim. Aldigim motorun dislisini 43e degistirmis aldigim kisi. Orjinal halini bilmedigim icin , sadece top speedin yukselip, torkun dustugunu biliyorum, bana motor yeterli geliyor ama bu durum bi sıkıntı yaratir mi?
Ikincisi gidon yukseltme ve ayna genisletme yapacagim, aynalar direk omuzlarimi gosteriyor, gp kompozit iyi midir bu konuda ? Herkese iyi forumlar.

Merhaba Murat Bey,

Dominar 400 eski motosikletimdi. Ben dişli değişimi yapmamıştım fakat yapan birçok arkadaşım olmuştu. Açıkçası hatırladığım kadarıyla zincir ve dişli uyumu sağlandıktan sonra bir sorun teşkil etmeyecektir. Yine de teknik konuların incelenmesi ve değerlendirmesini işin ehline bırakmak lazım.
Ayna uzatma konusunu bana kalırsa kesinlikle hayata geçirmelisiniz. Ben 3D yazıcı ile yazdırılmış ara bir aparat kullanmıştım, fena değildi. Bir arkadaşım NS 200'ünde GP Kompozit ayna uzatma aparatı kullanmakta, efektif olduğunu söylüyor. İlgili parça, Dominar 400 ile aynı görünmekte.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaslar selamlar yaklasik bir ay once 17 model dominar ile araniza katildim. Ismim Murat 34 yasindayim Istanbulda ikamet ediyorum. Motosiklet ikinci motorum( arada farkli motosikletler kullansam da uzun sureli olarak) ve uzun aradan sonra aldim. Aldigim motorun dislisini 43e degistirmis aldigim kisi. Orjinal halini bilmedigim icin , sadece top speedin yukselip, torkun dustugunu biliyorum, bana motor yeterli geliyor ama bu durum bi sıkıntı yaratir mi?
Ikincisi gidon yukseltme ve ayna genisletme yapacagim, aynalar direk omuzlarimi gosteriyor, gp kompozit iyi midir bu konuda ? Herkese iyi forumlar.

Hayırlı olsun güle güle kullanın, dişli olayı sıkıntı yaratmaz ben dahil bir çok arkadaş kullandı, tvs apachi aynası da işinizi fazlasıyla görür.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------

2021 ile 2020 arasında Tayfun motor pek bi fark görememiş. Bugün konuştuk daha.

Ayrıca Domi 250ler gözümün önünde montajlandı. Ve hepsi satılmış :).

Bs6 nın getirmiş olduğu yenilik vardır varsa da gelince görürüz.
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
67
Bir internet sitesinde orijinalinin görseli ile orijinal ürün diye satılıyor. Orijinali ile arasında çok fiyat farkı da yok. Orijinal diye aldığım bu ürün kaliteli görünüyor ve iade etmeyerek kullanmaya karar verdim. Yerli ve tüv onaylı olduğu yazıyor. Daha önce kullanan var mı?



 
Katılım
5 Şub 2021
Mesajlar
192
Tesekkurler arkadaslar. Servis gp kompozitle ayni fuyatu verdi , serviste yaptiracagim ayna genisletme ve gidon yukseltmeyi 🖐
 
Katılım
18 Eki 2020
Mesajlar
391
Motosikleti
Kanuni Seyhan MZ 301 - 2001
Arkadaşlar bu motor hız ölçümünü hangi tekerden yapıyor acaba? Youtube da gördüğüm kadarıyla gps ile arasında çok sapma var. Kadran 171 gösterirken gps 158 gösteriyor. Bu çok can sıkıcı birşey bence. Hangi tekerden ölçüyorsa o tekeri daha kalın yanaklı bir lastikle değiştirip sapmayı azaltabiliriz diye düşünüyorum.
 
Katılım
5 Şub 2021
Mesajlar
192
Arkadaşlar bu motor hız ölçümünü hangi tekerden yapıyor acaba? Youtube da gördüğüm kadarıyla gps ile arasında çok sapma var. Kadran 171 gösterirken gps 158 gösteriyor. Bu çok can sıkıcı birşey bence. Hangi tekerden ölçüyorsa o tekeri daha kalın yanaklı bir lastikle değiştirip sapmayı azaltabiliriz diye düşünüyorum.

Araclarin hemen hepsinde gosterge sapmasi olur, bu cok normal. Kalin yanakli lastik takarsan sapma azalir evet, ama motosikletin yol tutusunu zaafiyete ugratirsin. Cok onemli birsey degil bence. Mitsubishi arabam 120 gosterirken gps 115 olcuyordu skoda 113 olcuyor . Yuzde 5 filan normaldir.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
benim arabamda yuzde 10 sabit sapma var. bence dert edilcek birsey degil.

Muhendisler turkiyedeki hiz cezalarini dusunerek yapmislar;)
 
Katılım
18 Eki 2020
Mesajlar
391
Motosikleti
Kanuni Seyhan MZ 301 - 2001
Arkadaşlar bilen varsa söylesin ölçümü ön tekerden mi arka tekerden mi yoksa şanzımandan mı yapıyor?
 
Katılım
18 Eki 2020
Mesajlar
391
Motosikleti
Kanuni Seyhan MZ 301 - 2001
Kranktan alıyor.

Tüh be. Peki gösterge yazılımıyla oynayıp sapma payını kaldırma şansı yok mudur ki.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------

Yada dişli değişimi hız göstergesine etki eder mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:45 ----------

Hmm tamam kranktan okuması lastik çapı değişimiyle sapma azaltmaya engel değilmiş. Orjinal 110/70/17 - 150/60/17 lastiklerini 110/80/17 - 150/70/17 olarak değiştirir ve arkaya da küçük dişli atarsak gps le eşitleyebiliriz sanırım.
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
55
Arkadaşlar merhaba, bugün motorum geldi, 70 km civarı ufak bir gezinti yaptım. Daha önce NS200 kullanıyordum.NS200 den sonra alışmakta hiç zorluk çekmedim.İlk izlenimim çok iyi, çok keyif aldım.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hayırlı olsun, kazasız belasız güle güle kullan.
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,095
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
Arkadaşlar merhaba, bugün motorum geldi, 70 km civarı ufak bir gezinti yaptım. Daha önce NS200 kullanıyordum.NS200 den sonra alışmakta hiç zorluk çekmedim.İlk izlenimim çok iyi, çok keyif aldım.

Uygunluk belgesiyle problem yaşayan sen miydin facebook grubunda :) Hayırlı olsun
 
Katılım
10 Mar 2012
Mesajlar
260
Hayırlısı olsun. Güle güle kullanın .İlk fırsatta bende alıcam inşallah. 2021 model sanırım sizinki. 2021 olanda herhang önemli bir değişiklik var mıdır.
Ben mt-25 imi sattım titreşim yüzünden dominarı alıcam almışken 2021 olsun istiyorum ama ne zaman gelicek motorlar bilmiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst