Arkadaslar selamlar yaklasik bir ay once 17 model dominar ile araniza katildim. Ismim Murat 34 yasindayim Istanbulda ikamet ediyorum. Motosiklet ikinci motorum( arada farkli motosikletler kullansam da uzun sureli olarak) ve uzun aradan sonra aldim. Aldigim motorun dislisini 43e degistirmis aldigim kisi. Orjinal halini bilmedigim icin , sadece top speedin yukselip, torkun dustugunu biliyorum, bana motor yeterli geliyor ama bu durum bi sıkıntı yaratir mi?
Ikincisi gidon yukseltme ve ayna genisletme yapacagim, aynalar direk omuzlarimi gosteriyor, gp kompozit iyi midir bu konuda ? Herkese iyi forumlar.
Ikincisi gidon yukseltme ve ayna genisletme yapacagim, aynalar direk omuzlarimi gosteriyor, gp kompozit iyi midir bu konuda ? Herkese iyi forumlar.


