Bajaj Dominar 250 Geliyor!

Sizce Fiyatı Ne olur?


  • Kullanılan toplam oy
    109
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
9,996
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Yamaha FZ 25 / FZS 25 güzelmiş. Tam İstanbul İzmir vb. gibi büyük şehir commuter'ı...
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Bu motor Bajaj Dominar 250'den ucuz. Yamaha gurur meselesi yapar getirmez. 2021 FZS 25 adıyla güncellenmiş. Biraz çirkin olmuş. Ama üzerindeki tek silindir. Yağ soğutmalı YBR250 motoru tam anlamıyla cüzdan dostu. Denenmiş sınanmış eski ama sorunsuz bir blok. Dominar 250 ile aynı fiyata satılsa bile balıklama atlanır.

Yeni versiyonda mercek far tasarımı görüntüyü bozmuş. Genel görünüm güzel değilim. Fakat sorun çıkarmam, iyi çalışırım şeklinde.
https://ic1.maxabout.us/autos/tw_india//Y/2020/5/yamaha-fzs-25-front-3-quarter.jpg
https://ic1.maxabout.us/autos/tw_india//N/2020/5/new-yamaha-fzs-25-in-metallic-white-shade.jpg

Bir önceki versiyonda far daha güzeldi,hatta biraz daha büyük bir cam takmak için çok idealdi. Çok daha eski versiyonlardan bildiğim kadarı ile tek farkı, dijital gösterge ve arkaya da eklenen disk fren. Tam bizim harcımız aslında, aşırı teknoloji yok, ve taş gibi bir blok, ama nafile, biz Brezilyalı ve Hintli arkadaşları kıskanmaya devam edeceğiz.
 
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
Herkes aynı şeyi söylemiş ama bende söylemeden edemeyeceğim. 250cc de 180 kilo nedir abi? Dominar 400 ile arasında 3-5 kilo oynuyor. 400cc motor yerine 250cc blok koyulmuş hali. İlla ki belli bir satış adetine ulaşır ama fiyasko bence.

fiyat farkını ve 250 cc klasmanında artık sayılı motor olduğunu düşünürsek bence oldukça ideal bir motor.
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
Lansman fiyatı normalde daha yüksek olmuyor mu? İlk açıklanan fiyatlardan sonra genelde fiyat biraz daha aşağıya düşmüyor mu ? Aydınlatırsanız sevinirim.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,539
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Lansman fiyatı normalde daha yüksek olmuyor mu? İlk açıklanan fiyatlardan sonra genelde fiyat biraz daha aşağıya düşmüyor mu ? Aydınlatırsanız sevinirim.

Lansman fiyatı yani tanıtım fiyatı daha ucuz olur. Fakat Kuralkan'ın nasıl bir fiyat politikası izleyeceğini öngörmek biraz zor.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
45 bin TL'lik MT-25'in yanında bedava kalmış. Kritik nokta titreşim mevzusu ama Hint motorlarında titreşim olmazsa olmaz.
 
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
830
Neredeyse bütün hintli kullanıcı yorumlarını okudum tabii adamlar bu tür makinalara tanrı gözüyle baktıkları ve 100cc commuter tipi motorlara alışkın oldukları için bunlara binince roket gibi gittiğini falan iddia ediyorlar en çok buna şaşırdım inanılmaz gidiyor, roket gibi, muhteşem hızlanma gibi yüzlerce yorum var ki biraz abartı geldi bana hatta biraz değil fazlasıyla abartı geldi.

Ortak iki adet şikayetten bahsedilmiş hep;

1) Motorun ağırlığı (180 kg)
2) 1, 2 ve 3. viteslerdeki aşırı titreşim.
 
Katılım
23 Eki 2017
Mesajlar
38
Nk250 ile arasında 4 bin liralık bir fark var. Sizce alınır mı? Bayiilere geldiği zaman bakıp,karar vermek istiyorum.
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,036
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Acaba lansmandan sonra fiyatı ne olur, onu merak ediyorum ben.
 
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
830
Fiyat şu dönem için fena değil. Sudan ucuz olmasa da kötünün iyisi yani. 2,5 litrelik kola 10 tl olunca insan 32 bin liraya dominarı da kabullenebiliyor. Daha önce de yazdım hindistan'daki forumları epey karıştırdım motorda kronik bir sorun yok, şikayet unsuru iki konu var; birincisi boş ağırlığının yüksek olması ikincisi ise 1-2-3.viteslerdeki titreşim. Fakat yine de bu donanım ve tasarım için güzel motor yapmış adamlar. Motor bloğu zaten kendisini kanıtlamış bir blok.

Cf moto ile bence kıyas kabul etmez. Bu motor ile daha rahat bir şekilde uzun yol yapılır. Aradaki farka neler geliyor;

* Artçı koltuğu daha büyük,
* Çift kanallı Abs ve Bybre kaliperler var,
* Kaydırmalı debriyaj var,
* Çift bujili ateşleme sistemi kesinlikle daha az yakar ve daha iyi gider.
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli arkadaşlar…

15 mart 2021 tarihinden itibaren sevkİyatlarımız başlıyor.

Hayırlı olmasını diliyoruz…

https://www.ekuralkan.com
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Fiyat şu dönem için fena değil. Sudan ucuz olmasa da kötünün iyisi yani. 2,5 litrelik kola 10 tl olunca insan 32 bin liraya dominarı da kabullenebiliyor. Daha önce de yazdım hindistan'daki forumları epey karıştırdım motorda kronik bir sorun yok, şikayet unsuru iki konu var; birincisi boş ağırlığının yüksek olması ikincisi ise 1-2-3.viteslerdeki titreşim. Fakat yine de bu donanım ve tasarım için güzel motor yapmış adamlar. Motor bloğu zaten kendisini kanıtlamış bir blok.

Cf moto ile bence kıyas kabul etmez. Bu motor ile daha rahat bir şekilde uzun yol yapılır. Aradaki farka neler geliyor;

* Artçı koltuğu daha büyük,
* Çift kanallı Abs ve Bybre kaliperler var,
* Kaydırmalı debriyaj var,
* Çift bujili ateşleme sistemi kesinlikle daha az yakar ve daha iyi gider.

* daha uygun yedek parça maliyetleri,
* daha yaygın servis ağını da ihmal etmeyelim :)
 
Katılım
28 Haz 2015
Mesajlar
261
Göreceksiniz dominar 400 ug de oldugu gibi bunda da Trip resetleme saga çekme olacak çünkü herşeyi aynı sadece motor kısmı 400cc degil 250 cc bu yeni bu gelecek 250 cc dominar da sorunların zaten olmadığı yada olmayacağını iddia edenler sorunu çözmüşler demektir kronik sorunlar çözüldü ise dominar 400 ug kronik sorunları neden çözülmüyor kanaatim dedigim gibi kronik sorunlara 250cc ile devam
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yağ filtresi kauçuğu kırılıyor, bu yüzden yağ sızıyor...

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst