Bajaj Dominar 250 Geliyor!

Sizce Fiyatı Ne olur?


  • Kullanılan toplam oy
    109
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) o HP/Agırlık hesabını hala yanlış yapıyorsun ... :queen:
Bir crusire motor da HP yok onu da alan alıyor dünya para veriyor

Farkı daha önce yazmıştım ;
"""""""Fark donanımda ;
Kaydırmalı depriyaj
Ters maşa amartisör
Led fark
Fark 5500 Edermi bence eder gayetde güzel olur ,"""""

Sürüşe zevk katan ;"""kaydırma debriyaj , Daha iyi amartisör ,Led far"""
Bakılması gereken nokta bu ,

Vites degiştirirken kendim debriyaj çekerim der isen ,çok performanslı kullanmak istemem tın tın viraj girerim der isen amartisör bana lazım değil diyor isen , gece uzun yolda kalmam led far benim için önemi yok diyor isen Adamlar o zaman senin için pulsarımız var diyor , yok bunlar bana gerekli diyor isen o zaman 5,5 dahaver sana dominar 250 verelim diyor...

Olay bu aslında

Ne kadar ekmek o kadar köfte ..

Bence bu alet pulsar satışını öldürür çok kişi 5500 daha verip donimar alır ,

Ama şu olmaz eskiden 100 birim pulsar satıyor ise şimdi 40-50 birim pulsar 60-70 birim dominar satar ,
100 Pulsar 50-60 dominar satamazlar artık..

Satışlarını 100 den 150 ye çıkaramazlar , bu alet pulsar satışlarını ölüdürecegi kesin..

Aradaki fiyat farkı 5500 değil Şerif abi, 6500.

Kaydırmalı debriyaj
Ters maşa amartisör
Led far
6500tl eder mi bilmem :)

Ayrıca ben motoru kötülemedim Şerif abi, sadece ağır olmasından ötürü kendisinden 35kg daha hafif pulsarla beygir açısından aralarında fark olmadığını düşünüyorum.

Ellerinden öperim saygılar :)
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293
En iyi motor sahip olduğun motordur :) Satarmı bilmem. 200 lük pulsarlar ne olacak. Yazık değilmi onu alanlara. Ne satış stratejisi ama. Madem 250 lik motor getirecektinde neden 200 lük up versiyona devam ettin?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
:) o HP/Agırlık hesabını hala yanlış yapıyorsun ... :queen:
Bir crusire motor da HP yok onu da alan alıyor dünya para veriyor

Farkı daha önce yazmıştım ;
"""""""Fark donanımda ;
Kaydırmalı depriyaj
Ters maşa amartisör
Led fark
Fark 5500 Edermi bence eder gayetde güzel olur ,"""""

Sürüşe zevk katan ;"""kaydırma debriyaj , Daha iyi amartisör ,Led far"""
Bakılması gereken nokta bu ,

Vites degiştirirken kendim debriyaj çekerim der isen ,çok performanslı kullanmak istemem tın tın viraj girerim der isen amartisör bana lazım değil diyor isen , gece uzun yolda kalmam led far benim için önemi yok diyor isen Adamlar o zaman senin için pulsarımız var diyor , yok bunlar bana gerekli diyor isen o zaman 5,5 dahaver sana dominar 250 verelim diyor...

Olay bu aslında

Ne kadar ekmek o kadar köfte ..

Bence bu alet pulsar satışını öldürür çok kişi 5500 daha verip donimar alır ,

Ama şu olmaz eskiden 100 birim pulsar satıyor ise şimdi 40-50 birim pulsar 60-70 birim dominar satar ,
100 Pulsar 50-60 dominar satamazlar artık..

Satışlarını 100 den 150 ye çıkaramazlar , bu alet pulsar satışlarını ölüdürecegi kesin..

Pulsar ı bile alamayan insanoğlu dominar ı hangi para ile alsın, sizde haklısın hep ağlıyoruz para yok diye ama millet çatır çatır motor alıyor hatta sayfada 150000tl ye ne alabilirim diye soruyor herkes zengin fakir yok parası olmayan yok kimse ağlayıp sızlamasın nokta.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
32000TL'ye temiz eski kasa domi400 alınabilir.

domi250'nin 6500 devirde verdiği maximum torku, domi400 3200 devirde veriyor.::winkwink

 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,539
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Hindistan forumlarına biraz baktım. Motor orada da çıkalı fazla zaman olmamış. Fazla bir eleştiri yok. Sadece bir eleştiri buldum. O da piyasaya sürülmesi aceleye getirilmiş bir model olduğunu. Diğer modellerde görülen sorunların çözülmediği, motor ağırlığı konusunda yeterli ar-ge yapılmadığını yazmışlar. Bulabildiğim en detaylı inceleme "quora.com" sitesinde Dominar 250, Suzuki Gixxer 250, Yamaha FZ25'in mukayese edildiği yazı. Yazı aşağıda;

Yamaha FZ-25 => En önemli önceliğiniz Fiyat ve Kilometre ise gözlerinizi kapatın ve alın.Tam size göre. Düşük devirde makul bir tork miktarına sahip. En yüksek hız: yaklaşık 120-125 km / saat, bir litre benzinle 35-40 km.
Eksileri :
-Altıncı vitesin yokluğu gibi (inan bana otoyollarda bunu gerçekten isteyeceksin ama şehir için fazlasıyla yeterli)
- Daha az güç (güç düşüktür, 250 CC Motordan isteyeceğiniz bir şey değildir - Bu yüzden en yüksek hızı beklemeyin)
- Eski motor bloğu.

Suzuki Gixxer-250 => Ben kullanıyorum. Gerçekten her şeyi dengeli. Vites konumu göstergeli güzel gösterge konsolu, altı vites ve çok az titreşim. 100'ün üzerindeki hızlarda bile iyi güç, iyi tork. İhtiyaç duyacağınızdan daha fazla güce sahiptir ve güç tüm devirlere yayılır. 145-150 kmph'lik en yüksek hıza, bir litre benzin ile 30-35 km. menzile sahiptir.
Eksileri : Biraz ağır debriyaj (çok sert değil, ancak yoğun trafikte sürdüğünüzde hissedeceksiniz) frenler ilk sıkışta biraz hissiz. (durdurma gücü yeterli ve çok iyi olsa da ısırma hissi zayıf)
- Yağ soğutma (çok fazla ısıtma sorunu olmamasına rağmen sıvı soğutma daha iyi olurdu)

Bajaj Dominar-250 => Yakın zamanda piyasaya girdi. Hakkında fazla bir şey bilmiyorum. ancak güç rakamlarıyla, yukarıdaki iki motosikletle eşit olduğu açıktır. Sanırım 125-135kmph civarında bir azami hız beklenebilir. Performansını görmek için beklemek gerekecek.

Bir şey dikkatimi çekti. Aşağıdaki fiyatlara(Hindistan) oranlama yapılırsa KTM Duke 250 Türkiye'de 40 bin TL fiyatı olması gerekiyor. Yani Hintliler bu motoru ucuz alıyor. Kıskanmadım desem yalan.

main-qimg-1e80d5af7db0c277f73ef07f1c383306

main-qimg-0bef2e100ad96aa757ba566e30c3fb6e

main-qimg-77d98fb0692b27a4ea2ac57ca13c36e1

main-qimg-19721f68402487138890051c645e0c7d
 
Son düzenleme:

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,036
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Ağustos-Eylül gibi NS200 almayı planlıyordum. 6-7 ayda baya bir tecrübe eden çıkar heralde Domi 250yi. Varsa kronik sorunu da ortaya çıkar.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,539
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Dominar 250, CF-Moto 250NK gibi motorlara fiyat yönünden Türkiye pazarının ihtiyacı var. Fakat, hem ucuz hem de sorunsuz ve ekonomik olan modeller var. Yamaha FZ25(YBR250 tek silindir yağ soğutmalı bloğu), Suzuki Gixxer 250(tek silindir yağ soğutmalı) Bunları Yamaha ve Suzuki Türkiye getirmiyor. Yamaha FZ25 Hindistan'da Bajaj Dominar 250'den ucuz. Suzuki Gixxer 250 aynı fiyat. Türkiye'deki büyük marka distribütörleri alım gücü zayıf olan kitleyi umursanıyor. Böylece Bajaj ve CF-Moto'nun eline kalıyoruz.Belki de haklılar. Çünkü, bu taş gibi motorları aldıktan sonra yetkili servisler yüzümüzü bile göremeyecek. Bizden ekmek çıkmayacağını biliyorlar.
Hintliler ve Çinliler ise taşra kurnazı. Kronik sorunları çözmeyerek müşterinin yetkili servis sisteminin dışına çıkmasını engelliyorlar. Yetkili servisler gıdasız kalmıyor. Motor fiyatı ucuz ama farkı servisler tahsil ediyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ağu 2013
Mesajlar
775
Dominar 250, CF-Moto 250NK gibi motorlara fiyat yönünden Türkiye pazarının ihtiyacı var. Fakat, hem ucuz hem de sorunsuz ve ekonomik olan modeller var. Yamaha FZ25(YBR250 tek silindir yağ soğutmalı bloğu), Suzuki Gixxer 250(tek silindir yağ soğutmalı) Bunları Yamaha ve Suzuki Türkiye getirmiyor. Yamaha FZ25 Hindistan'da Bajaj Dominar 250'den ucuz. Suzuki Gixxer 250 aynı fiyat. Türkiye'deki büyük marka distribütörleri alım gücü zayıf olan kitleyi umursanıyor. Böylece Bajaj ve CF-Moto'nun eline kalıyoruz.Belki de haklılar. Çünkü, bu taş gibi motorları aldıktan sonra yetkili servisler yüzümüzü bile göremeyecek. Bizden ekmek çıkmayacağını biliyorlar.
Hintliler ve Çinliler ise taşra kurnazı. Kronik sorunları çözmeyerek müşterinin yetkili servis sisteminin dışına çıkmasını engelliyorlar. Yetkili servisler gıdasız kalmıyor. Motor fiyatı ucuz ama farkı servisler tahsil ediyor.

CF Moto,Bajaj motorlar dış görünüş ve fiyat olarak diğer muadillerine göre iyi ama kronikleri var galiba.Birde parça,garanti sıkıntısı yaşatmasalar daha iyi olacak.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Gıxxer ı bilmem de, Fz25 en az 3 tane dominar eskitir. Halen arasıra bakıyorum temiz bir ybr250 ye.
 
Katılım
11 Ara 2019
Mesajlar
3
cfden kaydırmalı debriyaj hariç pek bi artısı yok hatta eksiği var vites göstergesi bile yok daha. 32ye tertemiz dominarlar varken 28 bine 250nk varken dalga geçiyorlar herhalde.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,539
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Gıxxer ı bilmem de, Fz25 en az 3 tane dominar eskitir. Halen arasıra bakıyorum temiz bir ybr250 ye.

Bu motor Bajaj Dominar 250'den ucuz. Yamaha gurur meselesi yapar getirmez. 2021 FZS 25 adıyla güncellenmiş. Biraz çirkin olmuş. Ama üzerindeki tek silindir. Yağ soğutmalı YBR250 motoru tam anlamıyla cüzdan dostu. Denenmiş sınanmış eski ama sorunsuz bir blok. Dominar 250 ile aynı fiyata satılsa bile balıklama atlanır.

Yeni versiyonda mercek far tasarımı görüntüyü bozmuş. Genel görünüm güzel değilim. Fakat sorun çıkarmam, iyi çalışırım şeklinde.
yamaha-fzs-25-front-3-quarter.jpg

new-yamaha-fzs-25-in-metallic-white-shade.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Seramik piston kolay kolay bozulmaz , SYM WOLF de seramik piston bence muadil olarak alabilirisin

yamaha'nın yanında bajaj'ın adının geçemeyeceği gibi, bajaj'ın yanında da sym kim? derler.

seramik olayını da çok büyütmeyin bence. kolay kolay silindir piston bitiren pulsar bile görmedim ben. alayı supap, krank sorunundan dolayı silindir değiştiriyor.
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
Bu motor Bajaj Dominar 250'den ucuz. Yamaha gurur meselesi yapar getirmez. 2021 FZS 25 adıyla güncellenmiş. Biraz çirkin olmuş. Ama üzerindeki tek silindir. Yağ soğutmalı YBR250 motoru tam anlamıyla cüzdan dostu. Denenmiş sınanmış eski ama sorunsuz bir blok. Dominar 250 ile aynı fiyata satılsa bile balıklama atlanır.

Yeni versiyonda mercek far tasarımı görüntüyü bozmuş. Genel görünüm güzel değilim. Fakat sorun çıkarmam, iyi çalışırım şeklinde.
https://ic1.maxabout.us/autos/tw_india//Y/2020/5/yamaha-fzs-25-front-3-quarter.jpg
https://ic1.maxabout.us/autos/tw_india//N/2020/5/new-yamaha-fzs-25-in-metallic-white-shade.jpg

Bu motor cidden güzelmiş, Türkiye'ye gelse 40'dan aşağıya satmazlar gerçi..
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
yamaha'nın yanında bajaj'ın adının geçemeyeceği gibi, bajaj'ın yanında da sym kim? derler.

seramik olayını da çok büyütmeyin bence. kolay kolay silindir piston bitiren pulsar bile görmedim ben. alayı supap, krank sorunundan dolayı silindir değiştiriyor.

Forged piston krank alırsın istedigin kadar apachilige dayanır sen iste :) :) Efendi kullanımda krank kırmaz motorlar
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,539
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Bu motor cidden güzelmiş, Türkiye'ye gelse 40'dan aşağıya satmazlar gerçi..

40'a getirseler Dominar 250'den ucuza satılan motora koydukları fiyata bak deriz. Normal bir fiyat koysalar YS125'leri müzeye kaldırmaları gerekir. Gelemez yani.
Bize düşen Dominar 250'den ucuza Yamaha FZS 25, aynı fiyata Suzuki Gixxer 250'ye binen Hintlileri kıskanmak.:pale:

Ben hiç gözünün yaşına bakmam. Kıskanacağım.:pr:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Şu motorların tümü Türkiye'de satılsa aralarında en pahalısı Yamaha olur.
 
Katılım
16 Ocak 2021
Mesajlar
478
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fiyat belli oldu 31.990 bin tl (lansmana özel)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst