Turkiyede neden insanlar surekli birbirini kazikliyor?

Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
boğaziçi üniversitesi öğrencileri dinsiz ilan edilmiş sanırım, protesto falan yapıyorlarmış bu yeni rektör yüzünden.. tabi akp her zaman ki gibi din üzerinden lekeleme kampanyası başlatmış belli ki...

fakir fukara iyi anlatıyor ondan dinleyebilirsiniz, sizde dinleyin akp destekçileri, sonra bana da diyin ki "anca kendi kendine havlar gidersin"

ne kadar pislik bir kitle olduğunuzu dile getirmek istemiyorum çünkü umurumda değil, ne edersen kendine..

Bizim hoca derdi, birine dinsiz dersen, ve o dinsiz değilse, sen dinden çıkarsın diye.
Birine dinsiz demek kimsenin harcı değildir.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,544
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Aldatılmak, kazıklanmak konu olduğunda mutlaka ortada bir yalan vardır. Her insan yalan söyler. Yalanı kişilik özelliği haline getirenlere yalancı denir.

Yalanın bijolojik gerçekleri de vardır;

"Araştırmalar kronik yalancıların prefrontal kortekslerindeki nöral lif miktarının, ortalamadan yaklaşık %20 oranında daha yüksek olduğunu göstermektedir. Bu durum, iki şekilde yorumlanabilir: Birincisi daha fazla nöral lifin varlığı kişiyi yalan söyleme imkanına kavuşturur çünkü beyinleri hızla yeni hikayeler yaratabilir. İkincisi ise yalancılık beyinde daha fazla nöral lifin gelişmesine neden olur."

Yalancılar her dinden, ırktan veya görüşten olabilirler. Kendimizi korumak için yalancıları tesbit edebilmemiz gerekir. Hayvanların da kullandığı aldatma teknikleri vardır. Bunların başında kamuflaj gelir. Yalancıların sıkça kullandığı bir yöntemdir kamuflaj. Toplumun önde gelen değerlerinin sıkı bir savunucusu gibi görünmek etkili bir kamuflajdır. Bir diğer yöntem "yemleme" dir. çekici görünen bir yem avları üzerine çekecektir.

Kazıklanmaktan korunmak için yalanları ve yalancıları tesbit etmemiz büyük bir önem taşır.

Kaynak : Yalancı Tesbit Rehberi- (Okumak için tıkla)
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Bizim hoca derdi, birine dinsiz dersen, ve o dinsiz değilse, sen dinden çıkarsın diye.
Birine dinsiz demek kimsenin harcı değildir.

ben işin o boyutunu aştım, ben müslümanım derim yada ateistim derim ama belki yalan söylüyorum dimi? içimden neye inandığımı kimse bilemez. ayrıca inançsız insanlar benim gözümde daha dürüst kişilerdir.

gerçekten bıktık, yeni nesil bu konuda daha iyi olacak diye düşünüyorum, yani demek istediğim şey inançlar insanın karakterine etki etmiyor, bilakis inanç altında kendini temiz göstermeye çalışanlar pislik insanlar çıkıyor. yani "adam namazında niyazında birisi" diyorsunuz ve kötü biri olacağına ihtimal vermiyor ve kandırılmaya açık pozisyona düşüyorsunuz...

işte bu yüzden hacı hocaların sayısı arttı, aslında hacı hoca yada müslüman görünmeye çalışan ama özünde dolandırıcı bir insan. bu sebeple inançsızlar birilerini kandırmak için kullanacakları bir inanca sahip değiller..

ateistler bakara makara yapmaz, ateistler insanlara üflemezler, yani ne geldiyse inançlılardan geldi hep.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
ben işin o boyutunu aştım, ben müslümanım derim yada ateistim derim ama belki yalan söylüyorum dimi? içimden neye inandığımı kimse bilemez. ayrıca inançsız insanlar benim gözümde daha dürüst kişilerdir.

gerçekten bıktık, yeni nesil bu konuda daha iyi olacak diye düşünüyorum, yani demek istediğim şey inançlar insanın karakterine etki etmiyor, bilakis inanç altında kendini temiz göstermeye çalışanlar pislik insanlar çıkıyor. yani "adam namazında niyazında birisi" diyorsunuz ve kötü biri olacağına ihtimal vermiyor ve kandırılmaya açık pozisyona düşüyorsunuz...

işte bu yüzden hacı hocaların sayısı arttı, aslında hacı hoca yada müslüman görünmeye çalışan ama özünde dolandırıcı bir insan. bu sebeple inançsızlar birilerini kandırmak için kullanacakları bir inanca sahip değiller..

ateistler bakara makara yapmaz, ateistler insanlara üflemezler, yani ne geldiyse inançlılardan geldi hep.

İnançlı gözükenlerden geldi, inancını bilmeyenler sayesinde.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sizin hoca Kabe ye peygambere dine Kur'an a hakaret edene ne derdi

Ne alaka ? 12 sayfalik bir baslik olmus,birileri kufur falan mi etti?

Ama sizin Audi a8 li seyhulislaminiz ateist ve deist lere sapik demisti galiba..hosuna gitmisti degil mi Ahmet,itiraf et..yalan soyleme bak,gunah cunku.

Sizler varya sizlerrr,neysee hadi.


Edit:ahmet,simdi gordum bogazici ogrencilerin dine hakaret ettigini ima ettin sanirim..

Gezi de de camii de icki icmislerdi degil mi ? Musluman bir bacimizin da uzerine isemislerdi galiba..

Cok aci goruntulerdi...gerci yillar gecti o goruntuleri hala goremedik.Ama yalan degildir herhaldeeee yanii,di mi Atp?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,019
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Hırbonen, inanmaman onlar için direkt küfür zaten, sen ne anlatıyorsun? :) :) :)

Daha önce de dedim, bu dünyalar / dünya görüşleri tamamen uyumsuz, bir arada bulunmaları tamamen dindarların inançlarının başkaları için anlamsız / önemsiz olabileceği idrak ve kabulüne bağlı. (Tabi ki inançsızlar da * kendi özgürlükleri kısıtlanmadığı sürece * saygı ve tahammül göstermeyi bilecekler.)
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
bi umut toplumsal sorunlarimizla yuzlesiriz, yeni bir bakis acisi kazaniriz, beyin firtinasi yapariz diye umut etmistik. 12 sayfanin ozeti soyle:

A kisisi: Turkiyede cogunluk birbirini kaziklamanin pesinde. yalan dolan hirsizlik cok fazla.

B kisisi: yok oyle bisey ulkeme laf ettirmem. hölölölö.

C kisisi: doganin kanunu bu uyanik ol kaziklanma, sen askerde cok dayak yersin hölölö.

A kisisi: dini kullanarak insanlari kandiriyorlar.

B kisisi: dinime laf ettirmem hölölö.

A kisisi: Dunyanin en temiz ve asil toplumuyuz diye yetistirildik, bu dogru degil sanki.

B kisisi: milletime laf ettirmem hölölö

A kisisi: tarihimiz de cok farkli anlatildi. Osmanlida Turkler sevilmezdi.

B kisisi: tarihime laf ettirmem pis cahil hölölölölö.

la yoruldum vallahi ya bi gidin de su baslik amacina hizmet etsin.

(birazdan cevap gelecek: hölölölölölö)
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
bi umut toplumsal sorunlarimizla yuzlesiriz, yeni bir bakis acisi kazaniriz, beyin firtinasi yapariz diye umut etmistik. 12 sayfanin ozeti soyle:

A kisisi: Turkiyede cogunluk birbirini kaziklamanin pesinde. yalan dolan hirsizlik cok fazla.

B kisisi: yok oyle bisey ulkeme laf ettirmem. hölölölö.

C kisisi: doganin kanunu bu uyanik ol kaziklanma, sen askerde cok dayak yersin hölölö.

A kisisi: dini kullanarak insanlari kandiriyorlar.

B kisisi: dinime laf ettirmem hölölö.

A kisisi: Dunyanin en temiz ve asil toplumuyuz diye yetistirildik, bu dogru degil sanki.

B kisisi: milletime laf ettirmem hölölö

A kisisi: tarihimiz de cok farkli anlatildi. Osmanlida Turkler sevilmezdi.

B kisisi: tarihime laf ettirmem pis cahil hölölölölö.

la yoruldum vallahi ya bi gidin de su baslik amacina hizmet etsin.

(birazdan cevap gelecek: hölölölölölö)

Bize bir liste ver, ne yazıp ne yazamayacağımız hakkında; biz de o listeye göre yazalım o zaman.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Bize bir liste ver, ne yazıp ne yazamayacağımız hakkında; biz de o listeye göre yazalım o zaman.

ne yazarsan yaz asagidaki kurallara uy bence:

1-kisileri konusacaksan, delillerle konus.

2-gecmisi, tarihi, olaylari konusacaksan kaynaklarla konus.

3-fikir uzerine konusacaksan;
a) katiliyorsan katiliyorum de.
b) katilmiyorsan sebebini soyle.
c) karsit fikir soyleyeceksen bi temele oturt.
d) anlamadiysan sus, dusun.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
ne yazarsan yaz asagidaki kurallara uy bence:

1-kisileri konusacaksan, delillerle konus.

2-gecmisi, tarihi, olaylari konusacaksan kaynaklarla konus.

3-fikir uzerine konusacaksan;
a) katiliyorsan katiliyorum de.
b) katilmiyorsan sebebini soyle.
c) karsit fikir soyleyeceksen bi temele oturt.
d) anlamadiysan sus, dusun.

Yahu üniversitede tez çalışması yapmıyoruz burada. Altı üstü iki lafın belini kıralım dedik, kaynak göster diyorsun :)

buyrun o zaman kaynak:

 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Herkes büyük oyunu oyunu küçük dünyasında çözmüş değilim anlaşılan baksana yorumlara. Arkadaşlar bu kadar öfke kutuplaşma kendinize zarar. Türk ekonomisi karma ekonomiden serbest piyasa ekonomisine geçtiği gün tüm bu ahlaksızlıklar hak yemeler başladı. Yalansa yalan deyin. Bugun kime gitsen serbest ekonomi istediğim fiyattan koyarım diyor. Ne bir üst limit ne bir alt limit belirlenmiş durumda. Güçlü kimse o zayıfı eziyor. Mesela bundan ibaret. Her köşeye üniversite açılıyor milyonlarca insana diploma dağıtılıyor. Kaç kişi aldığı için eğitimle istediği mevkiye gelebiliyor. Kaçınız bugün baktığınızda benim emeğim şu kadar eder deyip o emeğinizin karşılığını alabiliyorsunuz.Azgari ücretle çalışıp 7/24 çalışsanız ek mesai alsanız alacağınız para nedir? Neye yeter?Ne alabilirsiniz o paraya!Tabi bu azgari ücretle çalışıp tırmalayan için geçerli. Tuzu kuru olanın keyfi keyif o adam aç gözlü ile o yüzden kazık atıyor. Para hırsı bürümüş var dünya malı hırsı var.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,464
Motosikleti
D400
Bilin bakalım ortak noktaları ne

Dünyanın en mutlu ülkeleri sıralaması:
Finlandiya (7.769)
Danimarka (7.600)
Norveç (7.554)
İzlanda (7.494)
Hollanda (7.488)
İsviçre (7.480)
İsveç (7.343)
Yeni Zelanda (7.307)
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
ne yazarsan yaz asagidaki kurallara uy bence:

1-kisileri konusacaksan, delillerle konus.

2-gecmisi, tarihi, olaylari konusacaksan kaynaklarla konus.

3-fikir uzerine konusacaksan;
a) katiliyorsan katiliyorum de.
b) katilmiyorsan sebebini soyle.
c) karsit fikir soyleyeceksen bi temele oturt.
d) anlamadiysan sus, dusun.

Temiz kağıdı da alalım mı yazmadan önce? :)
 
Katılım
29 Kas 2020
Mesajlar
84
Birkaç gün önce yeni telefonuma kırılmaz cam almak için bir bayiye gittim. Bana 50 TL olduğunu söyledi. İyi, güzel. Telefon zaten yeni model getir dedim. +5 TL takma ücreti alırım dedi. Sonra başladı ağlamaya. Bana gelişi 50, sana 50'ye vereceğim. Benim burada tek kârım 5 TL vs vs. Ne yaptım? Almadım. 50 yerine 55 dese kazıklanmaya dünden razıyız. Ama ek ücret deyince işler değişti.

Kısacası herkes birbirini yeme peşinde. Arada böyle gözümüz açılıyor ama ne kadar etkili olur tartışılır.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Bilin bakalım ortak noktaları ne

Dünyanın en mutlu ülkeleri sıralaması:
Finlandiya (7.769)
Danimarka (7.600)
Norveç (7.554)
İzlanda (7.494)
Hollanda (7.488)
İsviçre (7.480)
İsveç (7.343)
Yeni Zelanda (7.307)

Zırıl zırıl ateist kaynıyor la oralar.

Basamak şu şekilde ilerliyor kanka: çok tanrılı dinler =} tek tanrılı dinler =} bilimin gelişmesi ile ateizm =} İstiklal marşı ve kapanış
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst