MT - KAN BAGISI KAMPANYAMIZ BASLIYOR..! İstanbul / İzmir / Adana

Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
evet arkadaşlar bu organizasyonu hem hayır işi hemde tanışıp kaynaşma yada dostların bir araya gelmesi olarakta görebilirsiniz bence kan veremeyebilirsiniz ama yinede orda olup her zaman yardıma hazır olacağımızı ve dayanışma içinde olacağımızı gösterebiliriz bende kan vermemiyorum ama hem arkadaşlarımı görmek hemde destek olmak için orda bulunacağım :rendeer:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
28
adanada nerde ve nezaman verilecekmis masallah bende sellale gibi kan var onu bunu vurup kan akıtacagımıza bagıslarız daha iyi :p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
2
slm herkeze

tüm istanbul MT i bu dawranışından dolayı tebrik ediorum bu gerçekten bu ay çok büyük bi sıkıntı benm kardeşim istanbul çapa tıp fakültesnde çocuk acilde yatıo kemoterepi görüor we onlara sürekli trombosit(beyaz kan) gerekio ama ramazan we oruç dolasıyısıyla bulmakta zorlanıoruz.. burda da okuon we A RH(-) NEGATİF kan grubunda olanların beni aramalrını rica ediorum.. hangi gün hangi saat olursa olsun sürekli lazım numaram 0544-439-45-68 hoşçakalın
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
2
Sevgili dostum ben kırklareliden oraya nasıl gelicem şimdi. işten izin almak ayrı bir dert. hafta sonu olmuyormu bu iş.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Son 24 saat evet son 24 Bir hastaya lazım olabilecek bir torba kan için, Bir acılı ananın yada babanın yüzünde bir gülümseme için son saatler.

Herşey bir tarafa bizde birşeyler yaptık demek için. En kutsal hak yaşama hakkına saygı ve katkı için. bir ünite kanla belki kurtuluşumuzu kazanmak için. son 24 saat.

Ve birilerine umut olmak için, hayat olmak için , mutlu olmak için, son saatler.

Bir torba kan verip belki bir ömür bağışlamak için. cömertliğin ve mertliğin alasının hazzını yasamak için.

orda olacağız değilmi

değilmi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu insanlık vazifesi..
Yaşatmak, yaşamak kadar yüce bir duygu bence...
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
287
Kan bağışı Güzel bir şey ve bu kampanya ya Motosiklet.net'in sahip çıkmasıda güzel. Adana'dan Kılıç Balığı koduyla yazan arkadaşımızın yine bir üyemizin yardım istemiyle başlayan bu kıvılcımı ateşleyen Kılıç Balığını özellekle tebrik etmek istiyorum. Çünkü o bu olayı o kadar ciddiye almış ki Bir çok sponsoru
Ayarlamış Yarın saat 16 - 20 Arası Kızılay aracı Adana Süleyman Demirel Caddesinde bulunan ÇMSK önünde olacak. Untad ekmek veriyor, Şahin Sucuk veriyor. Ayranlarda başka bir firmadan hepsini Kılıç Balığı organize etti. Yarın Adana'da Bayram var Motosiklet tutkunlarının, Motosiklet kardeşlerinin Kan bağışı bayramı. Kılıç Balığının dediği gibi " Motorcular Haydi Sıvayın Kolları" Yarın Televizyonlardan gazetelerden izleyeceksiniz zaten... Bizde orda olacağız. MOTOSİKLET GÜNLÜĞÜ Program ekibi olarak çekim yapacağız. Ve programımızda bu bayramla start alacak ilk görüntülerimiz almış olacağız.
Programımızda Motosiklet.Net'in afişlerini de fonda kullanacağız. İlk çekim mekanımız ÇMSK önü... Böylece hepimizin sesi soluğu olacak kendimizi ifade edeceğimiz bir televizyon programı yaşama gözlerini açmış olacak. Tekrar söylüyorum "Haydi Motorcular...Sıvayın Kollarınızı." Kılıç Balığı kardeşim, Makina kardeşim ve tüm MT grubu hepinize dostluğunuz için teşekkürler...
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
@entellektüel, programınızın başlamasına çok sevindim, hayırlı olsun, cumartesi çmsk'da görüşmek üzere...
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
30
geçen hafta cumartesi kızılay kan merkezine kan verdiğim için ben veremiyorum ama motor tutkunu olarak orda olmaya gayret gösterecem.

kayasertaç yarın kısmet olursa seninle orda tanışırız.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
niyetli olacağım için iftardan sonra gelirim muhtemelen..
epey kalabalık olur inşallah ve yeni arkadaşlarla tanışmış oluruz...
çmsk'da görüşmek üzere eftelya01
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

Kan bağışı Güzel bir şey ve bu kampanya ya Motosiklet.net'in sahip çıkmasıda güzel. Adana'dan Kılıç Balığı koduyla yazan arkadaşımızın yine bir üyemizin yardım istemiyle başlayan bu kıvılcımı ateşleyen Kılıç Balığını özellekle tebrik etmek istiyorum. Çünkü o bu olayı o kadar ciddiye almış ki Bir çok sponsoru
Ayarlamış Yarın saat 16 - 20 Arası Kızılay aracı Adana Süleyman Demirel Caddesinde bulunan ÇMSK önünde olacak. Untad ekmek veriyor, Şahin Sucuk veriyor. Ayranlarda başka bir firmadan hepsini Kılıç Balığı organize etti. Yarın Adana'da Bayram var Motosiklet tutkunlarının, Motosiklet kardeşlerinin Kan bağışı bayramı. Kılıç Balığının dediği gibi " Motorcular Haydi Sıvayın Kolları" Yarın Televizyonlardan gazetelerden izleyeceksiniz zaten... Bizde orda olacağız. MOTOSİKLET GÜNLÜĞÜ Program ekibi olarak çekim yapacağız. Ve programımızda bu bayramla start alacak ilk görüntülerimiz almış olacağız.
Programımızda Motosiklet.Net'in afişlerini de fonda kullanacağız. İlk çekim mekanımız ÇMSK önü... Böylece hepimizin sesi soluğu olacak kendimizi ifade edeceğimiz bir televizyon programı yaşama gözlerini açmış olacak. Tekrar söylüyorum "Haydi Motorcular...Sıvayın Kollarınızı." Kılıç Balığı kardeşim, Makina kardeşim ve tüm MT grubu hepinize dostluğunuz için teşekkürler...
ilk program ve yayınınız hayırlı olsun kalbimiz sizlerle beraber bende kanbağışı kampayasına istanbuldan katılcam.adana mt ye istanbuldan çok selam kılıçbalığınada çabaları ve gönülden yaptığı katkıları için kendisine çok teşekkürler.

evet istanbul mt 2 aylık zaman dilimi sonunda tekrar aranızdayım sultanahmet meydanı cofe sebilde görüşmek dileğiyle kağıthaneden selam.
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
tatlısu motorcusu olarak iftardan sonra size katılmaya çalışacağım, iftarı sizierle yapmak daha güzel olurdu ancak kıramayacağım bir davet sözkonusu o yüzden :wiinkk:
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
iftaran sonra gelmeye çalışcam diyebiliyorum sadece. motora binecek durumda değilim.arabayla yetişmeye çalışcam.
bi iftarı yapalım da.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
İstanbul MT - Buluşma Noktası - 13 Ekim 2006 Cuma Akşamı

Buluşma noktası: Sultanahmet Meydanı SEBİL KAFE önü
Buluşma saati: 18:00-18:30 (iftardan sonra gelmek isteyenler saat:20:30 da buluşma noktasında olsunlar)


Sultanahmet Meydanı SEBİL KAFE önünde toplandıktan sonra hep birlikte iftar yapacağız. Kan bağış yapmak isteyenler yemek yedikten birkaç saat sonra kan verebilecekler. Sultan Ahmet meydanında kurulan Kızılay kan bağış merkezinde bağışlar yapılacaktır. Görüşmek üzere.
İstanbul Sorumlusu: VINVIN

13 Ekim Cuma 2006 iftar saati 18:37
İftarımızı Doy-Doy Restaurant'da yapacağız
Menü:
İftar tabağı
Çorba
Karışık şiş (tavuk ve et çeşitleri]
Karışık tatlı
1 Meşrubat
Su ve çay kahve ikramları

veya

iftar tabağı
Çorba
Etli sulu yemek
pilav
tatlı
meşrubat
su ve çay kahve ikramı
İftar Menüleri MT'ye özel 11YTL'dir.


Google Harita Linki
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
bende iftardan sonra gelcem herhalde belki 20.30değilde 20.45anca orada olabilirim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst