- Katılım
- 29 Mar 2005
- Mesajlar
- 1,328
evet arkadaşlar bu organizasyonu hem hayır işi hemde tanışıp kaynaşma yada dostların bir araya gelmesi olarakta görebilirsiniz bence kan veremeyebilirsiniz ama yinede orda olup her zaman yardıma hazır olacağımızı ve dayanışma içinde olacağımızı gösterebiliriz bende kan vermemiyorum ama hem arkadaşlarımı görmek hemde destek olmak için orda bulunacağım :rendeer:
