- Katılım
- 10 Ara 2015
- Mesajlar
- 5,023
- Motosikleti
- Tiger1200, Tvs Apache
- Konu Yazar
- #1
merhabalar,
bir başka forum sitesinde tesadüfen profilime eklediğim bir resmi gördüm, şöyle bir güzele biraz bakayım dedim, resme bakarken resmin adına da baktım.. resmin adı "iyiki zamanında almışım dediğiniz şeyler" idi..
2 ay sonra 5 senelik olacak, birlikteliğimizin 5. yıl dönümünü kutlayacağım.. 5 yıl önceki hali ile şimdiki görüntüsünün alakası yok diyebilirim, ama ben yinede eski halini paylaşacağım, tesadüfen görmüş olduğum resmini paylaşacağım:
peki sizin "iyi ki zamanında almışım" dediğiniz şey nedir? ya da "zamanında iyi ki bunu yapmışım" ya da "zamanında iyi ki böyle bir şey tercih etmişim" ya da "nereden aldım bunu, almaz olaydım" dediğiniz şeyler yani uzun vadeli memnuniyet yada pişmanlık duyduğunuz şeyler nelerdir?
belki bir iş aleti olabilir yada bir ev eşyası olabilir, yada seçtiğiniz meslek yada aldığınız veya sattığınız bir araba, yada yaşamak için seçtiğiniz bölgeden duyduğunuz memnuniyet yada pişmanlık...
ilk paylaşımı ben yapayım, benim yaklaşık 5 yıl önce aldığım motosikletim, bu kadar sağlam ve kaliteli bir şey olacağını bilmiyordum, kötü yanları da var ama ben onları görmüyorum, beni hiç yolda bırakmamış olması, tipi, tasarruflu yakıt tüketimi ve sağlamlığı ile memnun etti, yedek parça pek ucuz olduğu söylenemez ama onuda biraz kalite olmasına bağlıyorum, tabi fiyatına göre kalite..
bir başka forum sitesinde tesadüfen profilime eklediğim bir resmi gördüm, şöyle bir güzele biraz bakayım dedim, resme bakarken resmin adına da baktım.. resmin adı "iyiki zamanında almışım dediğiniz şeyler" idi..
2 ay sonra 5 senelik olacak, birlikteliğimizin 5. yıl dönümünü kutlayacağım.. 5 yıl önceki hali ile şimdiki görüntüsünün alakası yok diyebilirim, ama ben yinede eski halini paylaşacağım, tesadüfen görmüş olduğum resmini paylaşacağım:
peki sizin "iyi ki zamanında almışım" dediğiniz şey nedir? ya da "zamanında iyi ki bunu yapmışım" ya da "zamanında iyi ki böyle bir şey tercih etmişim" ya da "nereden aldım bunu, almaz olaydım" dediğiniz şeyler yani uzun vadeli memnuniyet yada pişmanlık duyduğunuz şeyler nelerdir?
belki bir iş aleti olabilir yada bir ev eşyası olabilir, yada seçtiğiniz meslek yada aldığınız veya sattığınız bir araba, yada yaşamak için seçtiğiniz bölgeden duyduğunuz memnuniyet yada pişmanlık...
ilk paylaşımı ben yapayım, benim yaklaşık 5 yıl önce aldığım motosikletim, bu kadar sağlam ve kaliteli bir şey olacağını bilmiyordum, kötü yanları da var ama ben onları görmüyorum, beni hiç yolda bırakmamış olması, tipi, tasarruflu yakıt tüketimi ve sağlamlığı ile memnun etti, yedek parça pek ucuz olduğu söylenemez ama onuda biraz kalite olmasına bağlıyorum, tabi fiyatına göre kalite..
