- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
Motorumun silindir kapağı tamiri olmayacak şekilde arızalandı , bende yeni bir silindir kapağı alayım dedim , başladım internette gezinmeye, bir site buldum ofisleri var hatta 444 lü numaraları var bildiğin mahalle yedek parcacısı degil buyuk bir kuruluş dedim o siteden silindir kapağını siparis ettim ve 3 gün kargoya vermediler neyse mesaj geldi kargoya teslim edildi diye , beklemeye başladım toplam 8 gün sonunda gönderdikleri silindir kapağı buydu
gövdedeki çukura 5 kuruşun yarısı giriyor
bunu bu halde nasil gönderiyorlar anlamadım
gövdedeki çukura 5 kuruşun yarısı giriyor
bunu bu halde nasil gönderiyorlar anlamadım