yamaha ile honda indirim yaparda kawasaki geri kalır mı ?

Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
indirim ise indirim
harbi indirim bizde
gel vatandaş

önceki fiyat listesini de koyacaktım bulamadım.
ama bi kaç gün önce versys 133 binlira bişeydi





edit.
önceki listeyi buldum

 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Geçen ay 935.000 TL'den H2R almıştım. Şimdiyse 821.750 TL olmuş. Bizim zararımızı kim ödeyecek eyy Kawasaki(!)
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
valla belki gülceksiniz ama fiyatlar başarılı sayılır.270 yeni kasa zx10rr iyi rakam 170ede zx6r oda iyi fiyat.hastası olduğum z900 güzel düşmüş ama şöyle bir 15 daha düşse heleki yeni kasası baya güzel olucak o iş.z650 yi listeye bile koymalarına gerek yok saçma sapan bir fiyatı var
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
1,533
Motosikleti
XV250 - FZ6
900RS Amerika satis fiyati $11.200 dolar yani 80.000TL'ye denk geliyor. Burada 176.000TL imis.
ötv ve kdv'yi ekleyince bile 130.000 olmasi gerekirdi.
Alamasinlar diye yapiyorlar herhalde.
 
Katılım
4 Şub 2017
Mesajlar
649
indirim yok aslında.. kurun çekilmesiyle güncellenen fiyatlar.. liste tarihinde dolar 8,20 civarıymış..
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Şu kawasakiyi ülkemizde keşke daha nitelikli kişiler yönetse. Servis ağlarını genişletse, fiyatları Honda ve yamahayla yarışabilecek seviyede olsa ne güzel olurdu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
900RS Amerika satis fiyati $11.200 dolar yani 80.000TL'ye denk geliyor. Burada 176.000TL imis.
ötv ve kdv'yi ekleyince bile 130.000 olmasi gerekirdi.
Alamasinlar diye yapiyorlar herhalde.
Amerika'da o fiyattan kaç tane satacaklar? Türkiye'de bu fiyattan kaç tane satacaklar?

Türkiye fiyatını 130 bin yaptıklarında Amerika'nın satış miktarına ulaşabilecekler mi?

Değilse, motosiklet satarak kâr yapmaya çalışan bir şirket, birim fiyatı yükseltmeden nasıl ayakta kalacak?
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
1,533
Motosikleti
XV250 - FZ6
Evet haklisiniz, bu arada Amerika'da herhangi bir vergi yok mu, yani satis fiyatinin ne kadari vergi oluyor bunun?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arabada da, motosiklette de yüzde yedi vergi var, o kadar.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Amerika'da o fiyattan kaç tane satacaklar? Türkiye'de bu fiyattan kaç tane satacaklar?

Türkiye fiyatını 130 bin yaptıklarında Amerika'nın satış miktarına ulaşabilecekler mi?

Değilse, motosiklet satarak kâr yapmaya çalışan bir şirket, birim fiyatı yükseltmeden nasıl ayakta kalacak?

Peki zaten satamadığı bir motoru 170 bin TL yaptığında satabilecek mi ? Bizdeki kafa şudur: O maldan 100 TL kâr marjı ile 1000 tane satacağıma 1000 TL kâr marjı ile 20 tane satarım daha iyi. Biz ancak bu kadar ileriyi görebiliyoruz. Maalesef ki o kendilerini çok önemli ve seçilerek oralara gelen insanlar zannettiğimiz bu distribütörlerin CEO'larının bile vizyonları bu kadar... Dün Zontes'in 250 cc modeline (1000 km'de 2016) model 40 bin TL istenen bir ilan vardı, işte Kawasaki distribütörü yöneticilerinin kafası o adamla aynı çalışıyor. O motoru satan ne iş yapıyorsa onların da en fazla o işi yapabilmeleri gerekir. Zaten bu böyle olmasa biz dünyada bu noktada olur muyduk değil mi ? Her şey birbirine bağlı.
 
Katılım
7 Ocak 2019
Mesajlar
326
Şu kawasaki türkiye sürekli tartışılıyor. Adamların motor satmak , yüksek karlar elde etmek ,müşterisini memnun etmek gibi bi derdi yok.Hobi olarak yapıyorlar. Kawasaki japonya' nın da hiç umurunda değil biz niye Türkiye de yokuz diye. Siz niye umursuyorsunuz. O mutlu azınlığa girmeye gerek yok ara sıra haddini aşıp bazıları giriyor ve ağzının payını alıp çıkıyor.
Honda neyinize yetmiyor pis mujikler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Peki zaten satamadığı bir motoru 170 bin TL yaptığında satabilecek mi ? Bizdeki kafa şudur: O maldan 100 TL kâr marjı ile 1000 tane satacağıma 1000 TL kâr marjı ile 20 tane satarım daha iyi. Biz ancak bu kadar ileriyi görebiliyoruz. Maalesef ki o kendilerini çok önemli ve seçilerek oralara gelen insanlar zannettiğimiz bu distribütörlerin CEO'larının bile vizyonları bu kadar... Dün Zontes'in 250 cc modeline (1000 km'de 2016) model 40 bin TL istenen bir ilan vardı, işte Kawasaki distribütörü yöneticilerinin kafası o adamla aynı çalışıyor. O motoru satan ne iş yapıyorsa onların da en fazla o işi yapabilmeleri gerekir. Zaten bu böyle olmasa biz dünyada bu noktada olur muyduk değil mi ? Her şey birbirine bağlı.

Bunlar hesap kitap ve arastirma isi... Buradan elde veri olmadan konusmak cok bir sey ifade etmiyor...

Motosikletin fiyatini indirdiklerinde olacak satis artisi, beraberiunde kar artisini da getiriyorsa neden yapmasinlar? Kim daha fazla parayi reddeder?
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
geçen ay zam vardı alamıyoduk

bu ay indirim var yine alamıyoruz teşekkürler kawasaki
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Bu vergi sadece Asya kökenli firmalara mı yapıldı?
Bu aralar hazır vergi indirimi olmuşken motosikleti değiştirmek istiyorum.
Dün BMW istinye’yi aradım, 2021 fiyat listesi internet sitelerinde güncelleniyor şeklinde göründüğü için,
Sanırım vergi indiriminden dolayı fiyat güncelleniyor dedim.
Karşıdaki arkadaş Avrupa üretim ürünlerde vergi indirimi yok dedi.
Bu konuda bilgisi olan var mı?
 
Katılım
21 Haz 2018
Mesajlar
283
Evet, avrupa üretim olanlara ek vergi yapılmadı. Japonların avrupa'da üretilenlerine de yapılmadı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst