Merhaba, birkaç aydır Mondial X Treme Max 150 kullanıyorum. Birkaç sorum olacak yardımcı olursanız çok sevinirim.
1) Üzerinde yazlık dağ lastikleri var ve suya girdiğimde çok kayıyor. Malum önümüz kış, uygun kış lastiği bulamadım. Fiyatı abartı olmayacak lastik öneriniz var mı?
2) Ön far istediğim derecede aydılantmıyor. Ön far için ampulü mü değiştirmem lazım yoksa yedek aydınlatma mı takayım?
3) Hız göstergem çalışmıyor, değiştireceğim fakat orjinal mı alayım yoksa uygun öneriniz var mı(Işıklı bir gösterge olmasını istiyorum).
Şimdiden teşekkürler.