ibrenizde en fazla kaçı gördünüz...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yokuş aşağı max 140 gördüm o da bir kere zaten :mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,527
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
2015 Rks Titanic 150S - 132 ama gps verisinde 109 gibi birşey çıktığını öğrendiğim hafta motoru sattım. (85 kg iken)
2015 Sym Wolf 250 - 164 ama bayır aşağı ve arkadan esen rüzgar varken motora kapanarak. (90 kg iken)
2008 Kawasaki Er6F - 210 ama çok az olsa da daha gideri vardı , motoru elime almayayım diye yavaşladım. (95 kg iken)
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
2015 Rks Titanic 150S - 132 ama gps verisinde 109 gibi birşey çıktığını öğrendiğim hafta motoru sattım. (85 kg iken)
2015 Sym Wolf 250 - 164 ama bayır aşağı ve arkadan esen rüzgar varken motora kapanarak. (90 kg iken)
2008 Kawasaki Er6F - 210 ama çok az olsa da daha gideri vardı , motoru elime almayayım diye yavaşladım. (95 kg iken)

er6f in deviri versys ten biraz daha mı yüksek acaba.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,527
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
er6f in deviri versys ten biraz daha mı yüksek acaba.

Versys.in devrini bilmiyorum ama bizim eski kasaların gücü 71 hp, yeni tip motorlarda sanırım 5-6 hp daha düşük. Biraz daha hafif olabilir bizimkiler bir de. 11-13.000 arası redline.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
Versys.in devrini bilmiyorum ama bizim eski kasaların gücü 71 hp, yeni tip motorlarda sanırım 5-6 hp daha düşük. Biraz daha hafif olabilir bizimkiler bir de.

versys tam 10.500 de kesiliyor yani 10.501 bile yapmıyor
dediğin gibi beygir le alakalı olabilir. çünkü gücü yetse 6. viteste 220 yapabilmesi lazım
çünkü 6. viteste 5.000 devirde 107-110 falan yapıyor
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,527
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
versys tam 10.500 de kesiliyor yani 10.501 bile yapmıyor
dediğin gibi beygir le alakalı olabilir. çünkü gücü yetse 6. viteste 220 yapabilmesi lazım
çünkü 6. viteste 5.000 devirde 107-110 falan yapıyor

Muhtemelen emisyondu, yazılımdı, motor ömrüydü bir düzenleme yapmışlardır.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,028
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
CB500F ile düz yolda kapanarak 171km/s, daha fazla çıkamadı. (İri ve ağırım + 3lü çanta setim ve içinde yaklaşık 25kg da yüküm vardı...)

Hiç keyifli değil; uzun yolda 105 - 135 arasında takılmayı seviyorum. (Motorun kendisi 145-150 civarına kadar çok rahat ve hiç zorlanmıyor. Ancak o süratlerde rüzgar artık yolculuğu konforsuz hale getiriyor...) (NC varken 145 - 150 civarı gezinti havasında takılıyordum; daha torklu motorun ve tur camının farkı...)
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
benim gariban r25'de kızılcahamam dönüşü hafif yokuş aşağı 181 gördüm. daha gideri vardı da kavşağa yaklaşınca gaz kestim.
düzde 160'ı geçemiyorum tabi bu kiloyla.

araba olarak kiralık 2017 focusla ankara çevre yolunda 210'u zorladım. iyi yapışıyo yola şerefsiz. :p
ama arabayı teslim ederken lastiklerin aslında kabak olduğunu kaplamasının parça parça döküldüğünü farkedince inceden bi kalp krizi geldi gitti.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
2019 Honda Forza 250, 138 km/sa GPS olcumu - 143 km/sa ibre. (Evet, ibre yanlis gosteriyor)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
XJ6 ile 224 km gördüm ama arkada topcase olduğu için daha fazla zorlamadım. Topcase olmadan bir kaç km daha giderdi. Gps'de yaklaşık 9-10 km daha az gösteriyor totalde.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2015 Rks Titanic 150S - 132 ama gps verisinde 109 gibi birşey çıktığını öğrendiğim hafta motoru sattım. (85 kg iken)
2015 Sym Wolf 250 - 164 ama bayır aşağı ve arkadan esen rüzgar varken motora kapanarak. (90 kg iken)
2008 Kawasaki Er6F - 210 ama çok az olsa da daha gideri vardı , motoru elime almayayım diye yavaşladım. (95 kg iken)

Abi model yükseldikçe kilo artışı söz konusu :) Pandemiyle alakalı bir durum mu? Yoksa yüksek cc motor iştahı mı arttırıyor :cherry:
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
honda vision 50 ile 65km/h gördüm tekerler dayanmadı titredi - 96 senesinde o yaşadığım ardinali daha sonra onca motosiklet ile yaşamadım :p
 
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
72
cf250nk ile 135 e kadar çıktım yol bitti o gün zorlamayayım daha fazla demiştim sonra yasaklar çıktı hobi sürüşüne bile çıkamıyorum :(
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,527
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Abi model yükseldikçe kilo artışı söz konusu :) Pandemiyle alakalı bir durum mu? Yoksa yüksek cc motor iştahı mı arttırıyor :cherry:

Pandemiyle ilgisi yok, bedava bulmuş gibi yiyorum poğaçayı, yiyorum böreği :) Kilo bazında da cc artışı yaşamışım 4-5 senede.
 
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
815
Ben cbr650 ile öylesine bi 180 yapmışlığım var. Cbr250 ile de 160 yapmıştım. Kuru kuru hızı arabada da motorda da sevmiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Göstergeye gerek olmadıkça bakmıyorum kullanırken, pistte de, trafikte de. Bazen vites için, bazen de hız sınırını aşmamak için bakıyorum.

Şimdiye kadar trafikte göstergede okuduğum en yüksek hız 175, o da yanlışlıkla... Eski CB900F Hornet'i alalı yeni olmuştu, düzü görünce hafif gazladıydım, merak edip göstergeye bakınca şok olup yavaşladıydım. Çünkü daha önce hiç o kadar hızlı motosikletim olmamıştı...

Şimdiki motosikletimle o hızlara çıktığımı zannetmiyorum trafikte.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Honda xl 1000 varadero 200km/h
Yamaha xj6 diversionf 220km/h
kawasaki klr650 170km/h
Kawasaki klx250 130km/h
Suzuki vanvan125 120km/h
Audi A6 2.0tfsi quattro 270km/h
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst