Bmw F850gs mi? Forza750 veya X-ADV750 mi?

Katılım
12 Ara 2020
Mesajlar
7
Herkese merhaba, foruma yeni üye oldum ve bu ilk mesajım.
Yeni bir motosiklet alıcam ve yardımınıza ihtiyacım var. Öncelikle müsadenizle önceki motosikletlerimi anlatmak istiyorum. İlk motosikletimi 2006 yılında 150cc mondial scooter aldım. 1 Yıl kadar kullandım. Biraz ara verdim ve 2016 yılında bir Pcx125 aldım. 3 yıl kadar da onu kullandım. son olarak 2019 yılından beri Forza 250 kullanıcısıyım. Yani anlayacağınız hep scooter kullandım.
Kullanım tarzım; İzmirin Selçuk İlçesini bilenler bilir burası küçük bir yer motosikleti genelde ilçe içinde kullanıyorum ve çok nadiren ilçe dışına çıkıyorum. Motosiklet kullanmak çok hoşuma gidiyor.
Sorum şu; bu şartlarda çoğunlukla ilçe içerisinde kullanmak üzere Bmw gs 750 veya 850 ile Honda Forza 750 veya X-adv 750 arasında kararsız kaldım. Daha önce vitesli motosiklet kullanmadım. Bir yandan Honda'ya uygulanan geçici gümrük vergisi de beni düşündürüyor. Sizce vitesli motosiklete adım atıp Bmw mi yoksa hondayı mı tercih etmeliyim? Konuyu okuyan veya cevaplayan herkese şimdiden çok teşekkür ederim.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Uzun yol yapmayacaksanız bu büyük motorlara gerek yok, 250cc bir scooter candır.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Eger butce sorun degilse x-advyi siddetle oneririm. Forza 750 ile ayni blok yani sakin ve 250den gecisinizde sizi gaz tepkimesiyle korkutmayacak harika bir motor.

F850 GS hem 250lik scooter deneyiminden sonra yuksek, hem hizlanma olarak daha agresif hem de daha agir kalabilir.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
250 CC DEN sonra x adv çok heyecan verir ki 650 cc den sonra bile dct şanmzuman ile gerçekten heyecan veriyor
param olsa işe gidip gelmek için alırdım
 
Katılım
12 Ara 2020
Mesajlar
7
Eger butce sorun degilse x-advyi siddetle oneririm. Forza 750 ile ayni blok yani sakin ve 250den gecisinizde sizi gaz tepkimesiyle korkutmayacak harika bir motor.

F850 GS hem 250lik scooter deneyiminden sonra yuksek, hem hizlanma olarak daha agresif hem de daha agir kalabilir.

Aslında haklısınız ben de X-adv ve Forza düşünüyordum bir sonraki motosikletim için. Ama F850 GS i görünce biraz heyecanlandırdı beni. Boyum 1.86 yükseklik konusunda sorun yaşamam ama ağırlığına bir şey diyemem. Kullanım olarak da zorlanırmıyım emin demin değilim ama herhalde en fazla 1 ay sürer alışırım.
Peki sizce extradan %10 gümrük vergisi 2021'de düşer mi? düşmez ise f750 ile X-adv neredeyse aynı fiyat oldu. fiyatına göre Bmw daha alınası değil mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Aslında haklısınız ben de X-adv ve Forza düşünüyordum bir sonraki motosikletim için. Ama F850 GS i görünce biraz heyecanlandırdı beni. Boyum 1.86 yükseklik konusunda sorun yaşamam ama ağırlığına bir şey diyemem. Kullanım olarak da zorlanırmıyım emin demin değilim ama herhalde en fazla 1 ay sürer alışırım.
Peki sizce extradan %10 gümrük vergisi 2021'de düşer mi? düşmez ise f750 ile X-adv neredeyse aynı fiyat oldu. fiyatına göre Bmw daha alınası değil mi?

Honda'nin X-Advsini diger Hondalardan ayri tutmak gerektigini dusunuyorum cunku zaten fiyati diger modellerinden nasil daha premium oldugunu acikliyor. O yuzden kiyaslayabilirim BMW ile. Ayni GS gibi o da ADV sayilabilecek bir motor, ama cok daha kullanisli.

Ek gumruk vergisininse coook uzun bir sure kalkacagini sanmiyorum malesef. Ama X-Adv zaten bugun aldiniz yarin satarken zarar edeceginiz bir motor degil, isletme maliyeti de nispeten daha ucuz olabilir GSe gore.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst