- Katılım
- 28 May 2010
- Mesajlar
- 613
- Motosikleti
- Hero X-Pulse 200 4v
Çok sevindim, güle güle kullanın. Umarım bu motorunuz da diğeri gibi sorunsuz bir şekilde uzun kilometreler sizi gezdirir. Falcon motora da teşekkür ederim.
Bu dediğinizi radyolarda haber ve reklamlarda yapıyorlar. Onları dinlerken nefes nefese kalana kadar durmaksızın koşturup; sonra da durmadan yine koşuyormuş gibi hissediyorum. Sanırım süreyi kısaltmak ve birim zamana daha çok konuşma sıkıştırmak için yapılıyor. Böyle dinlene dinlene, tane tane daha iyi sanki. Halit Kıvanç, Sezen Cumhur Önal, Orhan Boran hep böyle tane tane konuşurlardı. Yeniler bilmeyebilir gerçi, spikerliklerini, sunumlarını ve diksiyonlarını çok beğenirdim. Sanırım her konuda olduğu gibi; az zamanda daha çok şey tüketmek isteyen yeni kuşak, anlatımda da bunu istiyor. Bu arada İsmet hocamın en sevdiğim özelliği anlatımı. Lütfen kalsın öyle.
İsmet Abi, yanlış anlama ama videoda konuşurken çok fazla duraksıyorsun. Edit ile bu duraksamalar kesilebilir. Bunun için bana ulaşabilirsin istersen. Seve seve yardımcı olmak isterim diğer videolarında.
Bu dediğinizi radyolarda haber ve reklamlarda yapıyorlar. Onları dinlerken nefes nefese kalana kadar durmaksızın koşturup; sonra da durmadan yine koşuyormuş gibi hissediyorum. Sanırım süreyi kısaltmak ve birim zamana daha çok konuşma sıkıştırmak için yapılıyor. Böyle dinlene dinlene, tane tane daha iyi sanki. Halit Kıvanç, Sezen Cumhur Önal, Orhan Boran hep böyle tane tane konuşurlardı. Yeniler bilmeyebilir gerçi, spikerliklerini, sunumlarını ve diksiyonlarını çok beğenirdim. Sanırım her konuda olduğu gibi; az zamanda daha çok şey tüketmek isteyen yeni kuşak, anlatımda da bunu istiyor. Bu arada İsmet hocamın en sevdiğim özelliği anlatımı. Lütfen kalsın öyle.
Son düzenleme: