Yeni Hediye Motosikletim Falcon Mexico 150

Katılım
28 May 2010
Mesajlar
613
Motosikleti
Hero X-Pulse 200 4v
Çok sevindim, güle güle kullanın. Umarım bu motorunuz da diğeri gibi sorunsuz bir şekilde uzun kilometreler sizi gezdirir. Falcon motora da teşekkür ederim.

İsmet Abi, yanlış anlama ama videoda konuşurken çok fazla duraksıyorsun. Edit ile bu duraksamalar kesilebilir. Bunun için bana ulaşabilirsin istersen. Seve seve yardımcı olmak isterim diğer videolarında.

Bu dediğinizi radyolarda haber ve reklamlarda yapıyorlar. Onları dinlerken nefes nefese kalana kadar durmaksızın koşturup; sonra da durmadan yine koşuyormuş gibi hissediyorum. Sanırım süreyi kısaltmak ve birim zamana daha çok konuşma sıkıştırmak için yapılıyor. Böyle dinlene dinlene, tane tane daha iyi sanki. Halit Kıvanç, Sezen Cumhur Önal, Orhan Boran hep böyle tane tane konuşurlardı. Yeniler bilmeyebilir gerçi, spikerliklerini, sunumlarını ve diksiyonlarını çok beğenirdim. Sanırım her konuda olduğu gibi; az zamanda daha çok şey tüketmek isteyen yeni kuşak, anlatımda da bunu istiyor. Bu arada İsmet hocamın en sevdiğim özelliği anlatımı. Lütfen kalsın öyle.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Hayırlı olsun. Geçen hafta gezi videosunu izlerken gördüm sevindim.

İsmet Bey'in doğrudan motorun peglerinin üzerine su bardağı koyarak yaptığı denemede motorda hiç titreşim olmaması dikkatimi çekti. Genel olarak da titreşimsiz olduğunu söylüyor. Gerçi Youtube'da bazı genç arkadaşlar üst devirlerde var diyorlar ama onların "üst devir" tanımı genelde kırmızının dibi olduğu için çok da kaale almıyorum. Titreşimsiz motor bende 1-0 önde başlar.

Sevindiğiniz için memnun oldum. Teşekkür ederim. Geçtiğimiz pazar Orhangazi ( Bursa ) gezisi yaptım. Motosiklet bana göre gayet titreşimsiz. Tabi benim başa motosiklet tecrübem olmadığı için kıyaslayamıyorum. Birde 70 km/h hıza çıkmadım 60 lı alıştığım hızlarda gittim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:47 ----------

Hayırlı uğurlu olsun. Güle güle kullanın, yeni motosikletinizin tadını çıkartın. Öncekine nazaran çok daha keyifli olacağına eminim, lakin yakıt tüketimi bir önceki motosikletinizden de biraz fazla olacak haliyle.

Ama gerçekten de böyle bir hediye almanıza çok sevindim. Lütfen lastik değişimini ihmal etmeyin, yeni ve keyifli rotalarda videolarınızı da görmek dileğiyle :cat:

Sağ ol çok teşekkür ederim. Bu motosikletim diğer motosiklet ile kıyaslanamaz zaten ayrı kategorilerin motosikletleri. Sevinmeniz beni mutlu etti onuda ayrıca belirteyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:52 ----------

Hayırlı olsun yeni gezilerde güle güle kullanırsınız artık.

Sağ ol. Çok teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:54 ----------

Abuk sabuk kopya içerik üreticilerini destekleyenlere selam olsun.

Cevap yazmakta çok zorlandım. Bir kaç cevap yazıp sildim. En iyisi kısaca sağ ol diyeyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:56 ----------

Kazasız belasız İsmet ağabey.
Nice bol kilometreler :)

Teşekkür ederim. Cümlemize kazasız belasız günler dilerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:58 ----------

Çok sevindim, güle güle kullanın. Umarım bu motorunuz da diğeri gibi sorunsuz bir şekilde uzun kilometreler sizi gezdirir. Falcon motora da teşekkür ederim.



Bu dediğinizi radyolarda haber ve reklamlarda yapıyorlar. Onları dinlerken nefes nefese kalana kadar durmaksızın koşturup; sonra da durmadan yine koşuyormuş gibi hissediyorum. Sanırım süreyi kısaltmak ve birim zamana daha çok konuşma sıkıştırmak için yapılıyor. Böyle dinlene dinlene, tane tane daha iyi sanki. Halit Kıvanç, Sezen Cumhur Önal, Orhan Boran hep böyle tane tane konuşurlardı. Yeniler bilmeyebilir gerçi, spikerliklerini, sunumlarını ve diksiyonlarını çok beğenirdim. Sanırım her konuda olduğu gibi; az zamanda daha çok şey tüketmek isteyen yeni kuşak, anlatımda da bunu istiyor. Bu arada İsmet hocamın en sevdiğim özelliği anlatımı. Lütfen kalsın öyle.

Çok teşekkür ederim. Amatörce yaptığım konuşmaları beğenmeniz beni memnun etti.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.

Biz seni 100lük motorunla arkadaki sebze kasasıyla sevdik. Bunada gözümüz alışacak. 😀
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Motopiksel ve motomaksa helal olsun, kask hediye ettiler
 
Katılım
23 May 2020
Mesajlar
229
Merhaba.

Bildiğiniz gibi 100 cc motosikletim ile geziler yapmakta bunları da gezi yazısı ve video olarak sizlerle paylaşmaktayım.

Bu yaptığım geziler Falcon markası ile bildiğimiz Kolat Motor’unda dikkatini çekmiş ve beğenilmiş bu sebepten dolayı bana yeni motosiklet Falcon Mexico 150 hediye ettiler. 23/10/2020 de Cengiz motordan motosikletimi aldım. Cengiz motor da bakım sponsorum oldu.

Bu vesile ile başta gezi yazılarımı okuyup, videolarımı seyreden, güzel yorumları ile bana yardımcı ve destek olan tüm motosiklet.net, bu motosikleti hediye ederek bana jest yapan Kolat Motor ve bakım sponsoru olarak desteğini esirgemeyen Cengiz Motor ailesine teşekkür ederim.

[url]https://i.hizliresim.com/x2Vr01.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/0yultc.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/P6zbJE.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/Bwafaq.jpg[/url]

[yt]Gy0OJEEiZTw[/yt]

Hayırlı olsun İsmet Abi seviliyorsun
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Güle güle kullanın kazasız belasız.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.

Biz seni 100lük motorunla arkadaki sebze kasasıyla sevdik. Bunada gözümüz alışacak.

Teşekkür ederim kısmetse yeni motosikletim ile yine birlikteyiz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:50 ----------

Motopiksel ve motomaksa helal olsun, kask hediye ettiler

Sağ olsunlar güzel bir jest yaptılar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:53 ----------

Kendime hediye edilmiş kadar sevindim. Hayırlı olsun abi.

Teşekkür ederim sevinmenize memnun oldum.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,834
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:38 ----------



Daha doya doya kullanmak nasip olmadı bahçede brandanın altında öylece yatıyor.

Kış bitsin, sizin de sağlığınız da yerinde olsun da güzel güzel gezilerinizi takip edebilelim yine.
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,256
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Çok teşekkür ederim. Bana cesaret ve azim veriyorsunuz.
Sizden cesaret alıp yola düşecekler de olacaktır. Beni elli yaşımda gaza getirip motosiklete başlatan Sarı Mehmet'tir mesela.

13645129_10154374176569743_4157073379995819536_n.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst