hayirli olsun abi bi tur atım mı ��
Teşekkür ederim. Bu hafta sonu bir Orhangazi ( Bursa ) yaptım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:42 ----------
Tebrik ederim. En azında bir japon motosiklet haketmiştiniz.
Falcon Meksiko 150 ile ilgili şikayetler okumuştum. Gençlere bu motorun özellikleri ile ilgili bilgi vereceğinizi umuyorum.
Kazasız, belasız ve keyifli sürüşler dilerim.
Teşekkür ederim. Sadece Orhangazi ( Bursa ) gezisi yaptım. o gezimin de videosunu çektim kısmetse en kısa zamanda onu da sizlerle paylaşacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:44 ----------
Hayırlı olsun İsmet abi. Yeni motorunla, yeni rotalarını bekliyoruz.
Sağ ol. Kafamda bir sürü rota oluştu kısmet artık hangisini ne zaman yapacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------
Paylaşımın için teşekkür ederim. Sağ olasın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:47 ----------
Hayırlı olsun İsmet Bey. :cat:
Teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:49 ----------
Hayırlı olsun İsmet abi güle güle kullan.
Teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------
hayırlı olsun İsmet abi, güzel günlerde kullanırsın umarım
Teşekkür ederim. Çok sağ ol.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:52 ----------
abi ben alışmıştım önceki motora, bunu sevmedim
Söz İstanbul'a geldiğinde ilk motosikletimle istediğin kadar tur at. Tabi ilk motosikletim hakkında bir karar veremedim hala bendeyse.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------
ilk defa bir sponsorluğa bu kadar sevindim
sen şimdi bununla kıtalararası yolculuklar yaparsın abi.
Sevinmenize bende sevindim. Kafamda bir çok rota var ama hangileri kısmet olur zaman gösterecek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:57 ----------
Hayırlı olsun ismet abi. Kazasız belasız bol km'ler inşallah.
Severek takipteyiz.
Sağ ol. Cümlemize kazasız belasız günler dilerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------
Sonunda birileri emeğinin, hakkının karşılığını aldı demek. Hayırlı olsun İsmet Abi. Kazasız, belasız, cezasız kullan inşallah.
Teşekkür ederim. Ceza derken geçtiğimiz pazar bir Orhangazi ( Bursa ) gezisi yaptım. Dönüşte ışıklarda debriyajdı frendi derken kırmızı ışıkta geçtim galiba emin değilim geçtiysem motosiklet ile ilk cezamı yemiş olacağım. Kısmet artık olur böyle şeyler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------
Hayırlı olsun güle güle kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
Amin. Teşekkür ederim cümlemize kazasız belasız günler dilerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:04 ----------
Hayırlı olsun yeni motor.
Teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------
Sağ ol. Teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------
abim hayırlı olsun seviyoruz seni.
Sağ ol. Sevgimiz karşılıklı bende sizleri seviyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------
Abi hayırlı olsun yakışmış. Yeni motorla beraber ekipmanlara da bi el atsan güzel olur aslında. Videonu da izlerken bol bol tebessüm ettim acemilik anılarını anlatırken güzel video olmuş.
Evet birazda ekipman işini ciddiye alsam iyi olacak. Videomu beğendiğiniz için memnun oldum. Teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------
HAYIRLI UĞURLU OLSUN SİZE SPONSOR OLAN VE HEDİYE VEREN FİRMAYI KUTLUYORUM ÇOK İSABETLİ BİR KARAR VERİP ADIM ATMIŞLAR.YENİ PAYLAŞIMLARINIZI 4 GÖZLE BEKLİYORUM
Teşekkür ederim. En kısa zamanda yeni videolarım ile buluşmak benden istiyorum kısmet artık.