Yeni Hediye Motosikletim Falcon Mexico 150

Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Hayırlı olsun, ben de firmayı kutluyorum. Hem güzel bir olaya vesile olmuşlar hem de gözümüze sokmadan çok akıllıca bir reklam yapmışlar.
 
Katılım
25 Nis 2019
Mesajlar
929
Motosikleti
Honda CB125F
Hayırlı olsun abi.
Kazasız belasız keyifle sür inşallah
Yeni motosikletin ile yeni gezilerini bekliyoruz.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
1,056
ilk defa bir sponsorluğa bu kadar sevindim :) sen şimdi bununla kıtalararası yolculuklar yaparsın abi. :)

gerçekten aynı duygular içerisindeyim, ismet abi benim gözümde bir başarı öyküsü...çimlerde yatarken uyuşuk bir şekilde kalırsam, adapazarında dövdüler beni derim geçerim gibi birşeyler yazmıştı hala çok gülerim...
hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız nice güzel anılar biriktirin. sevgilerle
 
Katılım
13 Ağu 2020
Mesajlar
131
hayırlı olsun sizin adınıza çok sevindim yeni motosikletinizle yeni videolarınızı bekliyoruz tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Hoş bir uygulama yapmış Kolat ve Cengiz Motor. Onları ve sizi tebrik eder, hayırlı olmasını dilerim.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Çok sevindim İsmet abi.Hayırlı olsun.
Yanlız bunun arkasına plastik kasada bağlanmaz.Masraf çıkacak:)
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,095
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
İsmet Abi, yanlış anlama ama videoda konuşurken çok fazla duraksıyorsun. Edit ile bu duraksamalar kesilebilir. Bunun için bana ulaşabilirsin istersen. Seve seve yardımcı olmak isterim diğer videolarında.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Abi hayırlı olsun. İnanır mısın yazılarını okurken falcon diye bir markadan haberdar oldum.

Müthiş bir reklam yüzü oldun abi.
 
Katılım
4 Mar 2020
Mesajlar
501
Hayırlı olsun abi. Umarım tüm yollarda seni memnun eder. Şekli şemali hoş bir motormuş. Kazasız belasız...
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,540
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Abi hayırlı olsun. İnanır mısın yazılarını okurken falcon diye bir markadan haberdar oldum.

Müthiş bir reklam yüzü oldun abi.

Adamlar motosiklet hediye etmiş. Bir link koyalım bari. Linki Tıkla Bilmeyenler öğrensin. Çin ve yerli montaj ağırlıklı çalışan bir firma. Şase burada yapılıyorsa "onada şükür" derim.
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Tekerine taş değmesin abi. Yeni maceralar seni bekliyor
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Hayırlı olsun İsmet abi.

Güzel günlerde kullanman dileklerimle...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Hayırlı olsun. Geçen hafta gezi videosunu izlerken gördüm sevindim.

İsmet Bey'in doğrudan motorun peglerinin üzerine su bardağı koyarak yaptığı denemede motorda hiç titreşim olmaması dikkatimi çekti. Genel olarak da titreşimsiz olduğunu söylüyor. Gerçi Youtube'da bazı genç arkadaşlar üst devirlerde var diyorlar ama onların "üst devir" tanımı genelde kırmızının dibi olduğu için çok da kaale almıyorum. Titreşimsiz motor bende 1-0 önde başlar.
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Hayırlı uğurlu olsun. Güle güle kullanın, yeni motosikletinizin tadını çıkartın. Öncekine nazaran çok daha keyifli olacağına eminim, lakin yakıt tüketimi bir önceki motosikletinizden de biraz fazla olacak haliyle.

Ama gerçekten de böyle bir hediye almanıza çok sevindim. Lütfen lastik değişimini ihmal etmeyin, yeni ve keyifli rotalarda videolarınızı da görmek dileğiyle :cat:
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Abuk sabuk kopya içerik üreticilerini destekleyenlere selam olsun.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
hayirli olsun abi bi tur atım mı ��

Teşekkür ederim. Bu hafta sonu bir Orhangazi ( Bursa ) yaptım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:42 ----------

Tebrik ederim. En azında bir japon motosiklet haketmiştiniz.
Falcon Meksiko 150 ile ilgili şikayetler okumuştum. Gençlere bu motorun özellikleri ile ilgili bilgi vereceğinizi umuyorum.
Kazasız, belasız ve keyifli sürüşler dilerim.

Teşekkür ederim. Sadece Orhangazi ( Bursa ) gezisi yaptım. o gezimin de videosunu çektim kısmetse en kısa zamanda onu da sizlerle paylaşacağım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:44 ----------

Hayırlı olsun İsmet abi. Yeni motorunla, yeni rotalarını bekliyoruz. :)

Sağ ol. Kafamda bir sürü rota oluştu kısmet artık hangisini ne zaman yapacağım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------


Paylaşımın için teşekkür ederim. Sağ olasın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:47 ----------

Hayırlı olsun İsmet Bey. :cat:

Teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:49 ----------

Hayırlı olsun İsmet abi güle güle kullan.

Teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------

hayırlı olsun İsmet abi, güzel günlerde kullanırsın umarım :)

Teşekkür ederim. Çok sağ ol.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:52 ----------

abi ben alışmıştım önceki motora, bunu sevmedim :)

Söz İstanbul'a geldiğinde ilk motosikletimle istediğin kadar tur at. Tabi ilk motosikletim hakkında bir karar veremedim hala bendeyse.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------

ilk defa bir sponsorluğa bu kadar sevindim :) sen şimdi bununla kıtalararası yolculuklar yaparsın abi. :)

Sevinmenize bende sevindim. Kafamda bir çok rota var ama hangileri kısmet olur zaman gösterecek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:57 ----------

Hayırlı olsun ismet abi. Kazasız belasız bol km'ler inşallah.
Severek takipteyiz.

Sağ ol. Cümlemize kazasız belasız günler dilerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------

Sonunda birileri emeğinin, hakkının karşılığını aldı demek. Hayırlı olsun İsmet Abi. Kazasız, belasız, cezasız kullan inşallah.

Teşekkür ederim. Ceza derken geçtiğimiz pazar bir Orhangazi ( Bursa ) gezisi yaptım. Dönüşte ışıklarda debriyajdı frendi derken kırmızı ışıkta geçtim galiba emin değilim geçtiysem motosiklet ile ilk cezamı yemiş olacağım. Kısmet artık olur böyle şeyler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------

Hayırlı olsun güle güle kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.

Amin. Teşekkür ederim cümlemize kazasız belasız günler dilerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:04 ----------

Hayırlı olsun yeni motor.

Teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------

Hayırlı olsun abi.

Sağ ol. Teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------

abim hayırlı olsun seviyoruz seni.

Sağ ol. Sevgimiz karşılıklı bende sizleri seviyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------

Abi hayırlı olsun yakışmış. Yeni motorla beraber ekipmanlara da bi el atsan güzel olur aslında. Videonu da izlerken bol bol tebessüm ettim acemilik anılarını anlatırken güzel video olmuş.

Evet birazda ekipman işini ciddiye alsam iyi olacak. Videomu beğendiğiniz için memnun oldum. Teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------

HAYIRLI UĞURLU OLSUN SİZE SPONSOR OLAN VE HEDİYE VEREN FİRMAYI KUTLUYORUM ÇOK İSABETLİ BİR KARAR VERİP ADIM ATMIŞLAR.YENİ PAYLAŞIMLARINIZI 4 GÖZLE BEKLİYORUM

Teşekkür ederim. En kısa zamanda yeni videolarım ile buluşmak benden istiyorum kısmet artık.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Kazasız belasız İsmet ağabey.
Nice bol kilometreler :)
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Hayırlı olsun, ben de firmayı kutluyorum. Hem güzel bir olaya vesile olmuşlar hem de gözümüze sokmadan çok akıllıca bir reklam yapmışlar.

Teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------

Hayırlı olsun abi.
Kazasız belasız keyifle sür inşallah
Yeni motosikletin ile yeni gezilerini bekliyoruz.

Teşekkür ederim. Yeni motosiklet demek yeni hevesler demek bende bir çok geziye heves ettim. Bakalım hangileri nasip olacak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:17 ----------

gerçekten aynı duygular içerisindeyim, ismet abi benim gözümde bir başarı öyküsü...çimlerde yatarken uyuşuk bir şekilde kalırsam, adapazarında dövdüler beni derim geçerim gibi birşeyler yazmıştı hala çok gülerim...
hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız nice güzel anılar biriktirin. sevgilerle

Çok teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------

hayırlı olsun sizin adınıza çok sevindim yeni motosikletinizle yeni videolarınızı bekliyoruz tekeriniz düz bassın.

Çok teşekkür ederim. Umarım en kısa zamanda yeni yol videolarda buluşmak dileğimle.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------

Hoş bir uygulama yapmış Kolat ve Cengiz Motor. Onları ve sizi tebrik eder, hayırlı olmasını dilerim.

Teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:26 ----------

Çok sevindim İsmet abi.Hayırlı olsun.
Yanlız bunun arkasına plastik kasada bağlanmaz.Masraf çıkacak:)

Sağ ol. Artık kategori atladık dört köşe bir top case düşünüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:27 ----------

İsmet Abi, yanlış anlama ama videoda konuşurken çok fazla duraksıyorsun. Edit ile bu duraksamalar kesilebilir. Bunun için bana ulaşabilirsin istersen. Seve seve yardımcı olmak isterim diğer videolarında.

Yapıcı uyarın için teşekkür ederim. Acemilik zamanla düzelteceğimi zannediyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------

Abi hayırlı olsun. İnanır mısın yazılarını okurken falcon diye bir markadan haberdar oldum.

Müthiş bir reklam yüzü oldun abi.

Teşekkür ederim. Niyetim sadece kendi halimde gezmek onları da sizlerle paylaşmak. Fazlası olduysa tesadüf.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------

Hayırlı olsun abi. Umarım tüm yollarda seni memnun eder. Şekli şemali hoş bir motormuş. Kazasız belasız...

Teşekkür ederim. Beğendiğiniz için memnun oldum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------

Tekerine taş değmesin abi. Yeni maceralar seni bekliyor

Cümlemizin tekerine taş değmesin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:34 ----------

Hayırlı uğurlu olsun abi. Nice sağlıklı Km'lere

Sağ ol. Çok teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:36 ----------

Hayırlı olsun İsmet abi.

Güzel günlerde kullanman dileklerimle...

Teşekkür ederim. Umarım yeni gezi yazılarım ve videolarımda buluşuruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst