Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
KLX250'yi en fazla ne kadar alçaltabiliriz?2. motorum olarak KLX250 düşünüyorum ancak 1.74 boyuma biraz uzun gelir herhalde.
 
Katılım
16 Kas 2017
Mesajlar
9
İyi Günler Kawasaki Servisi Olarak Kawasaki Kullanıcıları İle Daha Yakından Görüşmek Sıkıntıları Çözmek Tamir Parça Sorularını Daha Hızlı Yanıtlamak İçin Facebook Üzerinden Yaptıgımız Gibi Forumlarda Kendimizi Gösterecegiz Bundan Sonra Kullanıcılar Servis Servis Dolasmak Yerine İnternet Üzerinden Biz Sizin Ayagınıza Gelecegiz Herhangi Bir Sıkıntıda Parça Ve Servis Hizmetleri İçin Lütfen 0531 367 46 51 Numarasını Arayınız.
Alfa Motoral Kawasaki Yetkili Servisi
 
Katılım
15 Ocak 2005
Mesajlar
1
Değerli forum kullanıcıları ben 2016 model klx 250 sahibiyim sıfır aldım ve hala keyifle kullanıyorum.
her yola girdim ve her şartta kullanmaya devam ediyorum.

sorularınız varsa burdan yanıtlayabilirim.
mail adresim: [email protected]

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:01 ----------

sele yükseltme alçaltma , yakıt , arka çanta kullanımı ve tavsiyesi, ve diğer sorularınız için buradayım.Satıcı yada alıcı değil sade bir vatandaşım teknik bilgim ve tecrübelerimi paylaşırım.

boy : 170 cm
kilo : 72 kg
 
Katılım
20 Şub 2019
Mesajlar
8
BU MOTORSİKLETLERDE ATEŞLEME ARIZASI İLE Karşılaşan oldumu

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------

Bu motorun cross olduğuna nereden fikir edindiniz :) İsterseniz ayak marşı opsiyonel takılabiliyor 300USD cik :)

Cross istiyorsanız bunu bakacaksınız.
http://4.bp.blogspot.com/-Mb_5JGXCQ...hQ/X2ElGvKSgdY/s1600/2010+kawasaki+kx250f.jpg

bu motordan bizde ateşleme arızası yaptı çalışmıyor arızayı bulamıyorlar
 
Katılım
22 Eyl 2018
Mesajlar
7
Arkadaşlar 2016 model 7bin kilometredeki KLX 250 motosikletimi satıyorum sıfır sorun, sıfır hata, sıfır kaza bir motosiklettir. ilgilenenler detaylar için özel mesaj atabilir.
 
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
48
Herkese selamlar,
Çalınan crf rally den sonra:( klx i alıp aranıza katıldım. 2011 model 26binde.
Ön fren diski ve egzantrik gergisine ihtiyacım var, elinde olan varsa bana ulaşabilir.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
KLR(31kw) den inip KLX(16kw) e binince gücün yarıya düşeceğini biliyordum ve bu beni endişelendiriyordu, araç sollamalarda yeterince hızlanamam, uzun yolda keyif alamam gibi düşüncelerim vardı, genelde herkes bir üst sınıfa geçer ben alt sınıfa geçtim sebebi ise yaşadığım diz rahatsızlığı, motorun ağır oluşu beni çok zorluyordu, park etmek garaja sokup çıkarmak, olduğu yerde üzerindeyken geri geri itmekte zorlanıyordum ve dizimi çok ağrıtıyordu. KLX geldi 200km kadar yolda kullandım, çokta endişe ettiğim gibi olmadı, yolda gayet yeterli bir güce sahip, ara hızlanmaları güzel, motorun hafif olması canlı ve atak oluşunda önemli bir etken, üzerinde dişli arazi lastikleri var, onları daha çok asfalta yatkın Mitas MC24 ler ile değiştireceğim, dişli lastiklerle dahi virajlarda temkinli olarak yatarak döndüm tabi ıslak zemini hiç sevmiyor bu dişli lastikler, kısaca KLR’den sonra ben tatmin oldum, fakat KLR’nin o müthiş gücünü ve gaz tepkisinin verdiği keyfi, arka tekerdeki yüksek torku asla vermeyecek.



---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------

Polisport marka yaprak şeklinde elcik korumalar yakıştı sanki, yeşil renk motorun rengi ile birebir uyumlu, polisport zaten kawasaki ve diğer enduro markaları için uyumlu replika plastikleri üreten bir firma.





 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Şub 2018
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kocamla 4 senedir evliyiz ... fakat bu zamana kadar cesaret edemedi :) ...

-ki ben 17 yaşından beri motosiklet kullanıyorum...

Ciddi misiniz?buda benim
https://youtu.be/XsEdoUZN7X0
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Çantalandım, 40lt alüminyum topcase ve 4lt depo üstü, uzun turlarda topcase yerine 60lt su geçirmez sosis çanta tercih ediyorum, daha kullanışlı geliyor.



 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Şub 2018
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Şub 2018
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@joshua
Arazi performansı nasıl bozuk sürülmüş tarla yolunda falan gidiyor mu bide yolda
Gazi çekince hızlanması nasıl ?
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
@joshua
Arazi performansı nasıl bozuk sürülmüş tarla yolunda falan gidiyor mu bide yolda
Gazi çekince hızlanması nasıl ?

mevcut lastikler ile arazi performansı çok iyi, toprak stabilize yolda ön lastik kayar mı diye korkmadan tapagaz gidilebiliyor, çamura ve ağır offroad a hiç sokmadım, zaten buna uygun değil, daha uygun motocross modeller var, bu makine dual sport enduro, asfaltta giderken hafif araziye de sokabilirsin, arazide biraz boy istiyor, ben parmak uçlarım yere değerek kullanıyorum(1.76 boy) asfaltta mevcut lastikleri çok keyifli değil, asfalt ağırlıklı kullandığım için bir takım Mitas Mc24 (%30 arazi %70 asfalt) lastik aldım, henüz değiştirmedim, yağışlar başlayacak, kışa yeni Mitas lastikler ile gireceğim.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
mevcut lastikler ile arazi performansı çok iyi, toprak stabilize yolda ön lastik kayar mı diye korkmadan tapagaz gidilebiliyor, çamura ve ağır offroad a hiç sokmadım, zaten buna uygun değil, daha uygun motocross modeller var, bu makine dual sport enduro, asfaltta giderken hafif araziye de sokabilirsin, arazide biraz boy istiyor, ben parmak uçlarım yere değerek kullanıyorum(1.76 boy) asfaltta mevcut lastikleri çok keyifli değil, asfalt ağırlıklı kullandığım için bir takım Mitas Mc24 (%30 arazi %70 asfalt) lastik aldım, henüz değiştirmedim, yağışlar başlayacak, kışa yeni Mitas lastikler ile gireceğim.

CRF,KLX'le felan girilmez çamura.Ağır çamurda direk kalırsınız yerinden oynamaz.Yeteri kadar hafif ve güçlü değil.Direk saplanıyor olduğu yere.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
CRF,KLX'le felan girilmez çamura.Ağır çamurda direk kalırsınız yerinden oynamaz.Yeteri kadar hafif ve güçlü değil.Direk saplanıyor olduğu yere.

Klx, Crf’den daha hafif ama yine de olmaz, gerçek motocross daha farklı kesinlikle, ama yine bu dual sport modeller ile arazi yapanlara bir şey diyemiyorum çünkü iyi ayrı motor sahibi olmak onların bakımları, işletmesi artık güç geliyor insanlara, dual sport modeller ile arazi heveslerini alıyorlar az da olsa, zaten gerçekten hard enduro yapabilecek deneyim ve hakimiyete sahip kaç kişiyiz şurada.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Şub 2018
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
KTM Ler güzel çift zamanlı exc250 falan yeni modelleri:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst