Motosikletlerin Gerçek Yakit Tüketimleri

Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,522
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Peyloride eline,emeğine sağlık. Keşke siteyi henüz bilmeyenler için Google'da "motosiklet yakıt tüketimi" vs diye arattığımızda karşımıza ilk başlarda senin site çıksa.
 
Katılım
28 Ara 2017
Mesajlar
294
Ben iOS geliştirici olarak çalışmaktayım. iOS kısmını yapabilirim uygulamanın. Android kısmı içinde arkadaşımdan yardım isteyebilirim. AppStore olaylarını reklam gelirleri üzerinden karşılayabiliriz. Benim kendi hesabım yok şirketin hesabını kullanıyorum. Fakat şahsi kullanıma müsade etmeyeceklerdir. Onun haricinde geliştirdiğim projeler genelde müşterinin hesabında paylaşıyorum. Eğer böyle bir uygulama yayınlayacaksak ortak hesap açabiliriz bu ve bunun gibi değer kişisel projeler için.

React-native ile ben de çıkarabilirim aslında iki tarafa, zaten native bir uygulama olmasına gerek yok bence. Çok basit işlemler yapıyor çünkü ve NextJS ile yazdığım için tüm componentler hazır sayılır. Ama işte markete eklemek sıkıntı, AppleStore'a $100 yıllık veremem şu an. Şu anki reklam gelirleri de çok komik bu arada :) Geçen ay 36 kuruş kazandırdı sağolsun.


Peyloride eline,emeğine sağlık. Keşke siteyi henüz bilmeyenler için Google'da "motosiklet yakıt tüketimi" vs diye arattığımızda karşımıza ilk başlarda senin site çıksa.
Aslında bazı modeller için ilk sırada çıkıyor gerçekten (özellikle çok popüler olmayan modellerde). Bunun için biraz zamana ve tık alması lazım benim anladığım kadarıyla. Yıllardır ayakta olan sitelerin önüne geçmenin pek başka yolu yok maalesef. Teşekkürler yorumlar için :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu yakıt tüketimleri bazen bana çok çelişkili geliyor yani aynı marka model motorlar aynı hız ve devirlerde farklı tüketim sonuçları veriyor.

Tabi bir çok değişken var; Hava, yol, lastik, kilo v.s uzar gider. Ama bu kadar fark normal değil gibi.


Örnek;

1.Motor Mt-25 : 6.vites-12bin devir-168km hız

Yakıt Tüketimi Anlık: 100km de 9,3 Litre



2.Motor Mt-25 : 6.vites-12bin devir-168km hız

Yakıt Tüketimi Anlık: 100km de 4 Litre



3.Motor Mt-25 : 6.vites-12bin devir-172km hız

Yakıt Tüketimi Anlık: 100km de 7,3 Litre




Bu arada anlık tüketimler baz alınmamalı, önemli olan toplam 100km de ne tükettiğidir mutlaka ama bana biraz çelişkili geliyor bu tüketim verileri.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:34 ----------

Yok mu bu durumun izahı :)
 
Katılım
25 Ara 2019
Mesajlar
907
Bu yakıt tüketimleri bazen bana çok çelişkili geliyor yani aynı marka model motorlar aynı hız ve devirlerde farklı tüketim sonuçları veriyor.

Tabi bir çok değişken var; Hava, yol, lastik, kilo v.s uzar gider. Ama bu kadar fark normal değil gibi.


Örnek;

1.Motor Mt-25 : 6.vites-12bin devir-168km hız

Yakıt Tüketimi Anlık: 100km de 9,3 Litre

[url]https://i.hizliresim.com/uCIasT.jpg[/url]

2.Motor Mt-25 : 6.vites-12bin devir-168km hız

Yakıt Tüketimi Anlık: 100km de 4 Litre

[url]https://i.hizliresim.com/nGj48h.jpg[/url]

3.Motor Mt-25 : 6.vites-12bin devir-172km hız

Yakıt Tüketimi Anlık: 100km de 7,3 Litre

[url]https://i.hizliresim.com/hIrabD.jpg[/url]


Bu arada anlık tüketimler baz alınmamalı, önemli olan toplam 100km de ne tükettiğidir mutlaka ama bana biraz çelişkili geliyor bu tüketim verileri.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:34 ----------

Yok mu bu durumun izahı :)

Hocam bu ekrandaki veriler anlık değil ki, en az 5-10 km yapınca değişiyor ve radikal bir gaz acma söz konusu olmadıkça da oynamaz. Eğer eleman daha bir kac saniye once yol kenarında duruyorken son hız denemesi cekmeye calısmak icin gaz actıysa bence 4 yazması normal ama üstteki fotoğraftaki gibi bütün otoban boyunca tapagaz gidip 9 yaktırıyorsa o da normal. Ki zaten bu hızda giderken göstergeyi telefonla cekmeye calısacak kadar sakatsa eleman böyle seylere kalkısması normal.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam bu ekrandaki veriler anlık değil ki, en az 5-10 km yapınca değişiyor ve radikal bir gaz acma söz konusu olmadıkça da oynamaz. Eğer eleman daha bir kac saniye once yol kenarında duruyorken son hız denemesi cekmeye calısmak icin gaz actıysa bence 4 yazması normal ama üstteki fotoğraftaki gibi bütün otoban boyunca tapagaz gidip 9 yaktırıyorsa o da normal. Ki zaten bu hızda giderken göstergeyi telefonla cekmeye calısacak kadar sakatsa eleman böyle seylere kalkısması normal.

Hocam bunlar topspeed videoları ben ekran görüntüsü aldım.

Yani adamlar pat diye gaz açmıyor, zaten tapagaz gidiyorlar.

Yani 3 motorun da durumu aynı, ani gaz açma değilde sabit tapagaz gitme durumu var.

Ekranda gözüken rakama anlık yakıt tüketimi diyorlar o yüzden o şekilde söyledim.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,522
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Yakıt tüketimini bu kadar dert etmeyin arkadaşlar, 5 lt/100 km ile 7 lt/100 km arasında oynasa oynasa 14 TL oynar ama alacağınız hazzın parasal karşılığı bunun çok çok üzerinde.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İzahı,ne verirsen elinle oda gelir seninle :)

İzahı olmayan şeyin mizahi olur diyorsun yani hocam :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------

Yakıt tüketimini bu kadar dert etmeyin arkadaşlar, 5 lt/100 km ile 7 lt/100 km arasında oynasa oynasa 14 TL oynar ama alacağınız hazzın parasal karşılığı bunun çok çok üzerinde.

Evet devirli kullanmak güzel ama benzinin litre fiyatını hatırlayana kadar :)

Şaka bi yana yakıt derdim yok sadece aynı marka model motorların farklı yakıt tüketimi dikkatimi çekti. :)
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
Yakıt tüketimini bu kadar dert etmeyin arkadaşlar, 5 lt/100 km ile 7 lt/100 km arasında oynasa oynasa 14 TL oynar ama alacağınız hazzın parasal karşılığı bunun çok çok üzerinde.

her gün işe motorla gidip gliyom. ben dert etmiyim de kim etsin :D
her hafta depoyu fullüyorum. 21 litre :D
 
Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
176
Marka:Hyosung
Model:GD250R
Vites:manuel
kullanım şekli: Spor
trafik durumu : Karışık
en son tüketilen yakıt miktarı: ( 6.4 ) 100km/litre (95 oktan)

Not: Ben spor kullanımda böyle yakan bir motor görmedim usta. 11 Lt deposu var zaten 170km'de bitiyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Marka:Hyosung
Model:GD250R
Vites:manuel
kullanım şekli: Spor
trafik durumu : Karışık
en son tüketilen yakıt miktarı: ( 6.4 ) 100km/litre (95 oktan)

Not: Ben spor kullanımda böyle yakan bir motor görmedim usta. 11 Lt deposu var zaten 170km'de bitiyor.

Su gibi içiyormuş mübarek :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst