Abiler merhaba uzun bir süredir forumdaki bilgilerinizden faydalanıyorum fakat bir sorunum var ki bunun çözümünü henüz bulamadım yardımcı olursanız çok sevinirim. 4 ay önce bende 250 MCT aldım aldığım ay herşey iyiydi fakat birgün yağmurda kaldım motor durdu çalışmadı bende bir gün beklettim zorlamadım ertesi gün tek marşta çalıştı ama motor isteksiz gidiyordu tamirciye götürdüm sorun beyindedir dedi beyni değiştirdi olmadı daha sonra karbüratörden yapıyor dedi üzerinde çin malı tekli Karbüratör vardı orjinal sıfır MCT karbüratörü bulduk onu taktık düzelir diye yine aynı motoru ilk aldığımda 120 görüyordum tekli Karbüratördeyken orjinal ikili karbüratör taktık maksimum hız 90 da kaldı ve günden güne azaldı tekrar götürdüm tamirci statör sargıları kopmuş dediğine göre elektrikçide sardırmış sonra motor biraz kendine gelir gibi oldu 3. Viteste 80 görüyordum ama 4-5 deyince en fazla 95 oluyordu ibre.
Ön dişli milinden yağ geliyor diye motoru açtık açmışken CBF 150 pistonları takalım 300 cc olsun motor güçlenir dedi tamirci onu da yapalım dedim şu an 2. Viteste 70 3. Viteste 85 görüyor ama en fazla 100 e çıkıyor benim anlamadığım bu kadar yükseltmeye rağmen neden performansı ilk aldığım günkü gibi alamıyorum lütfen bir yardım edin tamircilere de güvenemiyorum artık gözümden kaçan ne var acaba yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim hepinize.
Ön dişli milinden yağ geliyor diye motoru açtık açmışken CBF 150 pistonları takalım 300 cc olsun motor güçlenir dedi tamirci onu da yapalım dedim şu an 2. Viteste 70 3. Viteste 85 görüyor ama en fazla 100 e çıkıyor benim anlamadığım bu kadar yükseltmeye rağmen neden performansı ilk aldığım günkü gibi alamıyorum lütfen bir yardım edin tamircilere de güvenemiyorum artık gözümden kaçan ne var acaba yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim hepinize.