Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Nis 2020
Mesajlar
8
Abiler merhaba uzun bir süredir forumdaki bilgilerinizden faydalanıyorum fakat bir sorunum var ki bunun çözümünü henüz bulamadım yardımcı olursanız çok sevinirim. 4 ay önce bende 250 MCT aldım aldığım ay herşey iyiydi fakat birgün yağmurda kaldım motor durdu çalışmadı bende bir gün beklettim zorlamadım ertesi gün tek marşta çalıştı ama motor isteksiz gidiyordu tamirciye götürdüm sorun beyindedir dedi beyni değiştirdi olmadı daha sonra karbüratörden yapıyor dedi üzerinde çin malı tekli Karbüratör vardı orjinal sıfır MCT karbüratörü bulduk onu taktık düzelir diye yine aynı motoru ilk aldığımda 120 görüyordum tekli Karbüratördeyken orjinal ikili karbüratör taktık maksimum hız 90 da kaldı ve günden güne azaldı tekrar götürdüm tamirci statör sargıları kopmuş dediğine göre elektrikçide sardırmış sonra motor biraz kendine gelir gibi oldu 3. Viteste 80 görüyordum ama 4-5 deyince en fazla 95 oluyordu ibre.
Ön dişli milinden yağ geliyor diye motoru açtık açmışken CBF 150 pistonları takalım 300 cc olsun motor güçlenir dedi tamirci onu da yapalım dedim şu an 2. Viteste 70 3. Viteste 85 görüyor ama en fazla 100 e çıkıyor benim anlamadığım bu kadar yükseltmeye rağmen neden performansı ilk aldığım günkü gibi alamıyorum lütfen bir yardım edin tamircilere de güvenemiyorum artık gözümden kaçan ne var acaba yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim hepinize.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Abiler merhaba uzun bir süredir forumdaki bilgilerinizden faydalanıyorum fakat bir sorunum var ki bunun çözümünü henüz bulamadım yardımcı olursanız çok sevinirim. 4 ay önce bende 250 MCT aldım aldığım ay herşey iyiydi fakat birgün yağmurda kaldım motor durdu çalışmadı bende bir gün beklettim zorlamadım ertesi gün tek marşta çalıştı ama motor isteksiz gidiyordu tamirciye götürdüm sorun beyindedir dedi beyni değiştirdi olmadı daha sonra karbüratörden yapıyor dedi üzerinde çin malı tekli Karbüratör vardı orjinal sıfır MCT karbüratörü bulduk onu taktık düzelir diye yine aynı motoru ilk aldığımda 120 görüyordum tekli Karbüratördeyken orjinal ikili karbüratör taktık maksimum hız 90 da kaldı ve günden güne azaldı tekrar götürdüm tamirci statör sargıları kopmuş dediğine göre elektrikçide sardırmış sonra motor biraz kendine gelir gibi oldu 3. Viteste 80 görüyordum ama 4-5 deyince en fazla 95 oluyordu ibre.
Ön dişli milinden yağ geliyor diye motoru açtık açmışken CBF 150 pistonları takalım 300 cc olsun motor güçlenir dedi tamirci onu da yapalım dedim şu an 2. Viteste 70 3. Viteste 85 görüyor ama en fazla 100 e çıkıyor benim anlamadığım bu kadar yükseltmeye rağmen neden performansı ilk aldığım günkü gibi alamıyorum lütfen bir yardım edin tamircilere de güvenemiyorum artık gözümden kaçan ne var acaba yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim hepinize.

tamircini değiştir.

motor o kadar çok kurcalanmış ki, boş vakti olan ve idealist bir tamirci tarafından gerekli testler yapılmalı.

benim tavsiyem, senkron ayarı ile birlikte ateşleme sistemini yenile. bobinler, bujiler, kabloları ve başlıkları.
 
Katılım
14 Nis 2020
Mesajlar
8
tamircini değiştir.

motor o kadar çok kurcalanmış ki, boş vakti olan ve idealist bir tamirci tarafından gerekli testler yapılmalı.

benim tavsiyem, senkron ayarı ile birlikte ateşleme sistemini yenile. bobinler, bujiler, kabloları ve başlıkları.


Merhaba ilk motorum olduğu için acemiyim ve çevremde motor kullanan kimse yok Konya'da tanıdığınız güvenebileceğim bir usta varmıdır acaba İzmir'de ikamet ediyorsunuz sanırım ama yinede sormak istedim.
 
Katılım
14 Nis 2020
Mesajlar
8
Abilerim tekrar merhaba sizlere şanzıman hilalleri ile ilgili danışmak istiyorum Bisan roadstar 250 bin hilalleri MCT bin hilalleri ile aynımıdırbiraz araştırdım ama bir bilgi bulamadım
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Abilerim tekrar merhaba sizlere şanzıman hilalleri ile ilgili danışmak istiyorum Bisan roadstar 250 bin hilalleri MCT bin hilalleri ile aynımıdırbiraz araştırdım ama bir bilgi bulamadım

değildir.

aşağıdakilerle uyumludur.

lifan lf250-b
yamaha xt250
rks blackster 250
rks cruiser 250
keeway supershadow 250
keeway landcruiser 250
borelli ledow 250

https://www.motosikletsepeti.com/urun/vites-hilali-set-rks-cruiser-250/12397

https://www.motosikletparcalari.com.tr/lifan-lf250-4-chopper-vites-hilali-ve-mili-takim.html
 
Katılım
14 Nis 2020
Mesajlar
8
Abilerim tekrar merhaba ben internetten vites hilal setini getirttim fakat iki parça aynı çıkmadı birkaç farklı yer ile görüştüm hepsinde aynı set var MCT 250 hilal seti adında satılıyor bu parça. Bana da pek mantıklı gelmedi ama sizin görüşlerinizi almak istedim parçanın fotoğrafını yüklüyorum gelen parçanın hilal kısmı daha kısa bu parça kullanılamaz sanırım değil mi?
https://imgyukle.com/i/yE7vlN
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Abilerim tekrar merhaba ben internetten vites hilal setini getirttim fakat iki parça aynı çıkmadı birkaç farklı yer ile görüştüm hepsinde aynı set var MCT 250 hilal seti adında satılıyor bu parça. Bana da pek mantıklı gelmedi ama sizin görüşlerinizi almak istedim parçanın fotoğrafını yüklüyorum gelen parçanın hilal kısmı daha kısa bu parça kullanılamaz sanırım değil mi?
https://imgyukle.com/i/yE7vlN

usta mct hilali olmaz demiştim. attığım linktekini alacaktın.
 
Katılım
14 Nis 2020
Mesajlar
8
Hocam sanırım mesajda kendimi yanlış ifade etmişim ama bir üstteki mesajda benim motorumun MCT 250 olduğundan bahsetmiştim daha sonraki mesajda ise roadstar 250 nin hilallerinin MCT ile aynı olup olmadığını sordum fakat yeterki kadar bilgi veremememden kaynaklı olsa gerek siz bana roadstar 250 ile aynı hilalleri kullanan motorları sıralamışsınız ve ben bu yanlış anlaşılmayı şu an fark ediyorum. İlginiz için tekrar teşekkür ederim fakat keşke gülmeden yada yermeden önce biraz daha yukarı kaydırıp motoruma bakmış olsaydınız bilirdiniz v twin motor değil sıralı motor kullanıyorum fakat roadstar ile karıştırdığınız için yine canınız sağolsun. Şimdi tekrar rica ediyorum sizden motorumun MCT 250 olduğunu hesaba katarak fotoğrafa tekrar bakabilir misiniz çünkü kullanabileceğim başka bir hilal bulamadım.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Hocam sanırım mesajda kendimi yanlış ifade etmişim ama bir üstteki mesajda benim motorumun MCT 250 olduğundan bahsetmiştim daha sonraki mesajda ise roadstar 250 nin hilallerinin MCT ile aynı olup olmadığını sordum fakat yeterki kadar bilgi veremememden kaynaklı olsa gerek siz bana roadstar 250 ile aynı hilalleri kullanan motorları sıralamışsınız ve ben bu yanlış anlaşılmayı şu an fark ediyorum. İlginiz için tekrar teşekkür ederim fakat keşke gülmeden yada yermeden önce biraz daha yukarı kaydırıp motoruma bakmış olsaydınız bilirdiniz v twin motor değil sıralı motor kullanıyorum fakat roadstar ile karıştırdığınız için yine canınız sağolsun. Şimdi tekrar rica ediyorum sizden motorumun MCT 250 olduğunu hesaba katarak fotoğrafa tekrar bakabilir misiniz çünkü kullanabileceğim başka bir hilal bulamadım.

Kusura bakma dostum. Yanlış anlaşılma olmuş.
Cevizcioğlu yedek parçaya bak. Orada orijinal mondial mct hilali var.
 
Katılım
19 Tem 2018
Mesajlar
4
Red Baron Geri Döndü ve hemde ne geri dönüş.
Mct 250 nin tüm grenaj parçalarının imalatına başlıyoruz. Şu malum depo önü ve yan grenajları eksik olan arkadaşlar bulamadığınız o parçalar artık mevcut olacak. Sipariş üzerine imalat yapıyorum. Ulaşmak isterseniz 05464602690 nolu numaradan bana whatsapptan yazın ne eksikse yardımcı olurum. 5 yıllık mct kullanıcısı olarak her türlü mekanik elektrik ve kaporta ile ilgili sorularınızı cevaplandırmak için 24 saat değil 18 saat aktif olarak whatsapptan Alo mct ihbar hattına irtibatta olalım. Kalan 6 saatte de bırakın uyuyayım :))
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
MCT 250 En aktif başlıklardandı,kullanıcılar artık motorun sorunlarını çözdü,internetten bilgi almaya ihtiyaç hissetmiyor galiba.Şaka bir yana; yeni baş gösteren bir sıkıntı var.Önceden hem ucuz hem bolken şimdi yedek parça sıkıntısı var.Facebook,sahibinden gibi internet sitelerinde çok fazla parça satışı var.Azımsanmayacak miktarda dolandırıcılık söz konusu.Parça alacağınız zaman dikkat edin gerekirse satıcı ile görüntülü görüşme yapın.
 
Katılım
28 Haz 2020
Mesajlar
6
Arkadaşlar merhaba, benim motorun arka tekerlek tarafından debriya bastığım zaman takır tukur ses geliyor bu neden olur?
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Arkadaşlar merhaba, benim motorun arka tekerlek tarafından debriya bastığım zaman takır tukur ses geliyor bu neden olur?

Sorunun kaynağını bilmiyorum,uzmanı değilim ama arka rulmanları en son ne zaman değiştirdiniz? Değişmemişse motorunuz kaç km.de?
 
Katılım
28 Haz 2020
Mesajlar
6
Motorum 12.000 de daha alalı 3 gün oldu ama ses çoğaldı

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------

Bazende marşı alıyor çalışıyor tekte gaz vermediğim zaman kendi kendine sesi azalarak kapanıyor
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
Arkadaşlar merhaba, benim motorun arka tekerlek tarafından debriya bastığım zaman takır tukur ses geliyor bu neden olur?

Debriyaj'a bastığında motorun sesi azaldığından sesi daha net duyuyorsundur.Yoksa doğrudan bir etki etmez.Rulmanlarda,balatada ve hatta zincir'de problem olabilir.Önce bir zincirin bolluğunu kontrol et,salıncak takozları var onlar sağlam mı,en son arka tekeri söker o şekilde kontrol sağlarsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst