- Katılım
- 18 May 2016
- Mesajlar
- 1,293
Bu motorla uzun yola dahada gitmem diyordum ama şartlar insanı mecbur bıraktığında yapacakda çok şek kalmıyor geriye.Araç hanımdaydı onlarda Afyonda benimde acil Adanaya gitmem gerekti tek araç dominar olunca birde konforsuz sele beni korkutsada, rossmandan aldığım şişme minderi takıp çarşamba gece saat 1 sularında Gazipaşadan vurdum motoru anamur yoluna.Adana virüs olayların patladığınıda duyunca Adanada ne yakıt aldım nede markete uğradım.Kendimi yolda vereceğim molalar konusunda disipline aldım.Her 3 saatde bir mola verdim.Molalar son 3 saate yaklaşınca içimde durmak bitmeyen bir mola verme hissi uyanıyordu.Hiçmi düzgün yolu olmaz bizim buraların.Devamlı dön dur bitmek bilmeyen yavaş virajlar.Yeterli aydınlatm yok zaten, yol çizgileri dersen silik, tek yön, bol bol kamyyon tır solla kuyruğa gir sonra hepsini tek tek geç.Yolculuğumun büyük bölümü gece geçti.Adana otobanına varınca hava aydınlanmaya başladı ama bende müthiş bir uyku.Uyumamak için kendimi zor tutuyorum.Arabada insanın uykusu gelirde bu isteğin motordada tavan yaptığını bizzat deneyimlemiş oldum.Otobanda daha çok uykum geldi.Bu sefer molalar sigara içmek için değil yüzümü yıkamak içindi.Adana otobanında sonra molalar yarım saate düştü.Sık sık durup yüzümü yıkıyordum.Dur biryerde yat diceksiniz ama gece yola çıkmamın nedenide sabah saat 8 de memlekette olmak zorunda olmamdı.Düzgün yollar erdemli ve adanaya kadar.Düğer yerler atraksiyon viraj falan filan.Biryerden sonrada çekilmiyorlar.
Sabah saat 8 de slim lastiklerimle köye vardım.Lastik seçimim berbat ötesiydi.Alırken bu yollarıda hesabaa katmam gerekiyordu.Devamlı Antalyanın asvaltında sürecek halim yoktu.Bundan sonra hangi motoru alırsam alayım slim lastik hayatta almamam gereken bir tercih olur.Arkadan kayma mucur yollarda tavan yaptı.Bu yollarda lastiğinde anası ağladı.Lastiğe baktığımda bir sürü kesikler oluşmuştu.Kayrak taşlar küçük küçük bir sürü kesik oluşturmuş.
Adanada işimi hallettikden sonra aynı gün öğledensonra 3 de düştüm yola.Sıcağa kalmamak için ertesi gün gitmeyi tercih etmedim.Mersinde bir gurup motorcu gördüm.Ankara plakalılardı.Silifkede antalya mut istikamtine kadar beraber sürdük.Birinde süper tenere diğerlerinde gs vardı.Çok güzel motorları vardı.ALLAH kaza vermesin.Tenereli arkadaş çok tehlikeli sürüyordu.Heralde ankaranın trafiğinde alışmış olmalı dicem ama o sürüş bizim akdenizde adamı öldürür.Burda kimse yol vermez.Beklemen kollaman gerekir.Dikkatsiz çıkış yapmamalısın.Arkadaşların güçlü motorlarına karşılık ben dominarla onlarda önce silifkeye geldim.Antalya istikametine döndüm onlarda heralde Muta yöneldi sonra arkamda hiç görmedim.Birtane tenerem olsa güzel olurdu ama dominar tenereyi aratmadı sağolsun.Anlık 140 km hızlara çıkışı zaten beni fazlasıyla tatmin etti.İunu farkettim ben bu grupla beraber sürerken virajlara haddinden fazla yatmışım.Birkeresinde sağa dönen virajda az daha dizlerim bile yere değecekti.Assvalt pek güzel değil.Bizim buralarda viraj yapmak tehlikeli.Tek sürmek en iyisi adamı başdan çıkarıyorlar.
saat akşam dokuzbuçukda Anamura geldim.Sonra bizim berbat virajlı yollar başladı.Git git bitmiyor.Biryerde sonra aydınlatmada bitti.Bir sürü tır kamyon araba konvoy ne ararsan var.Hiç keyifli gelmiyor.Birde yorgunum.24 saatdir motor sürdüğümü hesaba katarsak bana eziyet olmaya başladı.Menzile 1 saat kala birtane range roverın arkasına geldim.Dğzde hızlı virajda yavaş.Sakin ol olup dedim.Bu senin yolu aydınlatır bunu takip et sakın geşme.Baya bir süre böyle gittik sonra önümüze bir pickup çıktı.Bizim landci pikapı geçmedi.10 dakka böyle gittik sonra dayanamadım ikisini birden geçtim.Benden cesaret alan landcide geçti ama arkama gelip dayandı.Zannedersem yolu bilmiyor.Virajlarıdabilmiyor.Gazipaşaya kadar beni takip etti.Hızlıca adamın önünü aydınlatarak Gazipaşaya kadar getirdim herifi hanımı herkimse.Sonra jandarma çevirme yerli olduğum için beni soruşturmadan bıraktılar ve istikamet eve.Yazılanlarda kazaların varışa yakın olduğunu hatırlayarak 90la eve geldim.Motoru park ettim.Bu arada motor 5 bin yağ bakımına gelmiş oldu.Bir günde 1000 km yol yaptım.
Eski kasa dominar.Birinci elden temiz kullanılmış olanını km aldanmadan göz kapalı alınır.İddia ediyorum hondanın sorunsuzluğu kanıtlanmış motorlarında bir farkı yok.Formda bu motora en büyük dayanıklılık testini @angypower yapmıştı.Uzun yolda en çok km @kdiner ve bende heralde.Şu saat itibari ile 35 km de.
@kdiner benim zırıltı göstergeden geliyormuş.Adanaya giderken göstergeyi oynattım sallanıyor.Müsait zamanda civatalarını locktitle yapacağım.
Eski kasa dominar iyi fiyata güzel bir motordu.Ellerinizdeki motorun kıymetini bilin.Evladiyelikler.İstisnalar elbette çıkabilir.Genelleme yaptım.Şimdilik bukadar.
Sabah saat 8 de slim lastiklerimle köye vardım.Lastik seçimim berbat ötesiydi.Alırken bu yollarıda hesabaa katmam gerekiyordu.Devamlı Antalyanın asvaltında sürecek halim yoktu.Bundan sonra hangi motoru alırsam alayım slim lastik hayatta almamam gereken bir tercih olur.Arkadan kayma mucur yollarda tavan yaptı.Bu yollarda lastiğinde anası ağladı.Lastiğe baktığımda bir sürü kesikler oluşmuştu.Kayrak taşlar küçük küçük bir sürü kesik oluşturmuş.
Adanada işimi hallettikden sonra aynı gün öğledensonra 3 de düştüm yola.Sıcağa kalmamak için ertesi gün gitmeyi tercih etmedim.Mersinde bir gurup motorcu gördüm.Ankara plakalılardı.Silifkede antalya mut istikamtine kadar beraber sürdük.Birinde süper tenere diğerlerinde gs vardı.Çok güzel motorları vardı.ALLAH kaza vermesin.Tenereli arkadaş çok tehlikeli sürüyordu.Heralde ankaranın trafiğinde alışmış olmalı dicem ama o sürüş bizim akdenizde adamı öldürür.Burda kimse yol vermez.Beklemen kollaman gerekir.Dikkatsiz çıkış yapmamalısın.Arkadaşların güçlü motorlarına karşılık ben dominarla onlarda önce silifkeye geldim.Antalya istikametine döndüm onlarda heralde Muta yöneldi sonra arkamda hiç görmedim.Birtane tenerem olsa güzel olurdu ama dominar tenereyi aratmadı sağolsun.Anlık 140 km hızlara çıkışı zaten beni fazlasıyla tatmin etti.İunu farkettim ben bu grupla beraber sürerken virajlara haddinden fazla yatmışım.Birkeresinde sağa dönen virajda az daha dizlerim bile yere değecekti.Assvalt pek güzel değil.Bizim buralarda viraj yapmak tehlikeli.Tek sürmek en iyisi adamı başdan çıkarıyorlar.
saat akşam dokuzbuçukda Anamura geldim.Sonra bizim berbat virajlı yollar başladı.Git git bitmiyor.Biryerde sonra aydınlatmada bitti.Bir sürü tır kamyon araba konvoy ne ararsan var.Hiç keyifli gelmiyor.Birde yorgunum.24 saatdir motor sürdüğümü hesaba katarsak bana eziyet olmaya başladı.Menzile 1 saat kala birtane range roverın arkasına geldim.Dğzde hızlı virajda yavaş.Sakin ol olup dedim.Bu senin yolu aydınlatır bunu takip et sakın geşme.Baya bir süre böyle gittik sonra önümüze bir pickup çıktı.Bizim landci pikapı geçmedi.10 dakka böyle gittik sonra dayanamadım ikisini birden geçtim.Benden cesaret alan landcide geçti ama arkama gelip dayandı.Zannedersem yolu bilmiyor.Virajlarıdabilmiyor.Gazipaşaya kadar beni takip etti.Hızlıca adamın önünü aydınlatarak Gazipaşaya kadar getirdim herifi hanımı herkimse.Sonra jandarma çevirme yerli olduğum için beni soruşturmadan bıraktılar ve istikamet eve.Yazılanlarda kazaların varışa yakın olduğunu hatırlayarak 90la eve geldim.Motoru park ettim.Bu arada motor 5 bin yağ bakımına gelmiş oldu.Bir günde 1000 km yol yaptım.
Eski kasa dominar.Birinci elden temiz kullanılmış olanını km aldanmadan göz kapalı alınır.İddia ediyorum hondanın sorunsuzluğu kanıtlanmış motorlarında bir farkı yok.Formda bu motora en büyük dayanıklılık testini @angypower yapmıştı.Uzun yolda en çok km @kdiner ve bende heralde.Şu saat itibari ile 35 km de.
@kdiner benim zırıltı göstergeden geliyormuş.Adanaya giderken göstergeyi oynattım sallanıyor.Müsait zamanda civatalarını locktitle yapacağım.
Eski kasa dominar iyi fiyata güzel bir motordu.Ellerinizdeki motorun kıymetini bilin.Evladiyelikler.İstisnalar elbette çıkabilir.Genelleme yaptım.Şimdilik bukadar.