YAMAHA R25 44.100 TL--ŞUAN ALINIRMI BEKLEMELİMİYİM?

Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
44.000 TL ödeyip de 250 cc alan adama kız bile vermezler. Madem bütçeniz var, ehliyet sınıfı yeterliyse tecrübe ve yetenek de varsa 2. el daha üst modeller bakmanızı tavsiye ederim. Şahsen her ne kadar popüler ve güzel motor da olsa 44.000 TL.ye sıfır R25 alacağıma 2. el birçok alternatiften birini seçerim.
 
Katılım
23 Ağu 2018
Mesajlar
780
r25 değil daha yüksek cc model eski birşeyler bakman daha iyi olucaktır. Fiytlar son 6 ayda yaklaşık 10.000 falan arttı. Yüksek cc birşey alman gerek 0 gerek 2.el hem değerini korumasına hem de senin yükseltme ihtiyacını 2-3 sene idare edecektir. Onun dışında tecrüben yoksa yapıştır geç
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Cbr 500R, 2013 Xj6 Diversion F, 2015 Kawasaki Er6f de o bütçelere 2. el bulunabilir. En azından 160'a çıkabilmek için rüzgarsız ve eğimli yol kovalayıp ciyuv ciyuv 12.000 devir çevirmezsin. Ha o motorlar sıkıntı yaratırsa iflahını keserler, o ayrı bir konu, değinmeyelim şimdilik. :)
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
mt07 de var ayrıca 50 bine çıkarsan 15 binde gördüm şimdi hasarsız
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
822
Motosikleti
Suzuki Burgman 650
Bir kaç ay sonra bakarsın fiyatlara düşüyor mu ? çıkıyor mu diye ? :D Şimdiki fiyatı mumla ararsın. 2. el de istemiyorsun kışın çok olmasada düşüyor ama sıfırı hiç sanmıyorum. :)
 
Katılım
7 Eki 2018
Mesajlar
13
Piyasada motor kalmamis.Araba ve motor bu sene rekor satis yapmis. Galiba ilk 6 ay gecen seneye gore yuzde 60. Bu durumda otv inmez bence. Zaten avro da 8.4 olmus.
 
Katılım
30 Kas 2018
Mesajlar
40
44.000 TL ödeyip de 250 cc alan adama kız bile vermezler. Madem bütçeniz var, ehliyet sınıfı yeterliyse tecrübe ve yetenek de varsa 2. el daha üst modeller bakmanızı tavsiye ederim. Şahsen her ne kadar popüler ve güzel motor da olsa 44.000 TL.ye sıfır R25 alacağıma 2. el birçok alternatiften birini seçerim.

Kızın olursa düşünürsün onu sen veriyormusun vermiyormusun, para benim keyif benim sana düşmez efendi gibi yorum yapacaksan yap yapmıycaksan boş yapma bilader

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------

xj6,xj6f,cbr500,cb500 ben olsam bunlardan kovalarım

Sağol dostum yorumun için araştırıcam bu Xj grubunu.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
xj6,xj6f,cbr500,cb500 ben olsam bunlardan kovalarım

Xj6 ve CBR500 serileri aynı fiyatlarda şu an malum sitede. Aynı fiyata 4 silindir almak daha mantıklı bence ama tabi ihtiyaç meselesi. Çift silindir, yakıt olarak bir tık daha ekonomik olabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:20 ----------

Cbr 500R, 2013 Xj6 Diversion F, 2015 Kawasaki Er6f de o bütçelere 2. el bulunabilir. En azından 160'a çıkabilmek için rüzgarsız ve eğimli yol kovalayıp ciyuv ciyuv 12.000 devir çevirmezsin. Ha o motorlar sıkıntı yaratırsa iflahını keserler, o ayrı bir konu, değinmeyelim şimdilik. :)

Piyasada şu an bayağı bir XJ6 olmaya başladı 2. Elde :) 45 civarına çok rahat 2015 abs'li bile bulabilir arkadaş.
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,256
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
[/COLOR]

... mesela 45-50 Bin TL'ye ne alırsın ?

Az daha beklersen o paraya Yamaha YS 125 alabilirsin.
Eskiden az daha koyup YBR aldığımız gibi.

1fefcd7cf46.jpeg
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
B E K L E M E Y İ N
A L I N

bak ben fero style da yazdım. fiyat 40'a da, 42'ye çıktığında da aynı tartışma vardı. artık şunu anlayalm. Türkiye'de yükselen fiyat bir daha düşmez.

bu piyasanın iki kaybedeni bir kazananı vardır.
kaybedenler malını satanlar ve mal almak için bekleyenlerdir.
kazananlar ise her zaman mal alanlardır. çünkü yükselen enflasyona karşı ellerinde değerlenen bir mal vardır. bu altın da olur döviz de motosiklet de. yeter ki elindeki parayı bir yere yatır. bankada öyle beklemesin.

paran varsa hiç düşünme bekleme git al -tabi bayide motosiklet bulabilirsen.-

ben r25 aldım 1 ay kadar oldu. 2016 yılı sonunda sırf 500 lira zam geldiği için 16 bin liraya sıfırını almadığım motosiklet bak bu.
"o para ona verilir mi yaa" demeden artık olacakları tahmin edebildiğim için hiç düşünmeden 40 bin lirayı verip sıfır km aldım. 1 ayda 4 bin lira değerlendi. gerisini sen düşün.

hoş 40 bin liraya ikinci elde çoook alternatif var. ben de r25 almadan önce baktım xj6'sından cbf600'den 1000'den tut ikinci el arabaya kadar bir yığın motora arabaya baktım ama senelerce nasıl kullanıldığı belirsinz bakımlarının düzenli yapılıp yapılmadığı muallakta olan motosikletlere bir torba dolusu para vermeyi gözüm yemediği için cesaret edemedim ikinci el almaya.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2016
Mesajlar
185
Hep deyip hep tepki almisimdir lakin racing 250 cc diye birşey yoktur.
Racing 600 den başlar tamamen para tuzağı vermeyin kıçı kırık 15 20 HP makinelere o paraları


E diyeceksin ki ne alicaz 2008 2015 arası Honda yamaha bulucaksin. Ucuzundan lakin şase sağlam olacak.

Lastik:2 bin
Zincir disli Ivır zıvır:2 bin
Sandık motor (15 bin tr )
Sandık motor(800 dolar Gürcistan)
Hem tatil hem .... Vize felanda istemiyor 1 gündemde topluyor elamanlar motor no vs hallediyorlar...
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Tem 2016
Mesajlar
239
R25'in fiyatı 6276 euro. Yazın bir kenara 3-5 günde bir güncel euro kuru ile hesaplayın gidişattan haberiniz olsun. Yamaha kaç tl'ye satıyor, kuru kaçtan hesaplıyor, güncel fiyatını bulması için kaç tl zam gerekiyor vs.

Bugünün hesabı benden olsun;
6276 x 8,35 = 52.400

R25'e her ay ortalama 2 bin tl koydular. Buna göre kur sabit kalırsa 4 ay sonra bugünkü değerini bulacak. Dikkat!! Kur sabit kalırsa..!
 
Katılım
30 Kas 2018
Mesajlar
40
B E K L E M E Y İ N
A L I N

bak ben fero style da yazdım. fiyat 40'a da, 42'ye çıktığında da aynı tartışma vardı. artık şunu anlayalm. Türkiye'de yükselen fiyat bir daha düşmez.

bu piyasanın iki kaybedeni bir kazananı vardır.
kaybedenler malını satanlar ve mal almak için bekleyenlerdir.
kazananlar ise her zaman mal alanlardır. çünkü yükselen enflasyona karşı ellerinde değerlenen bir mal vardır. bu altın da olur döviz de motosiklet de. yeter ki elindeki parayı bir yere yatır. bankada öyle beklemesin.

paran varsa hiç düşünme bekleme git al -tabi bayide motosiklet bulabilirsen.-

ben r25 aldım 1 ay kadar oldu. 2016 yılı sonunda sırf 500 lira zam geldiği için 16 bin liraya sıfırını almadığım motosiklet bak bu.
"o para ona verilir mi yaa" demeden artık olacakları tahmin edebildiğim için hiç düşünmeden 40 bin lirayı verip sıfır km aldım. 1 ayda 4 bin lira değerlendi. gerisini sen düşün.

hoş 40 bin liraya ikinci elde çoook alternatif var. ben de r25 almadan önce baktım xj6'sından cbf600'den 1000'den tut ikinci el arabaya kadar bir yığın motora arabaya baktım ama senelerce nasıl kullanıldığı belirsinz bakımlarının düzenli yapılıp yapılmadığı muallakta olan motosikletlere bir torba dolusu para vermeyi gözüm yemediği için cesaret edemedim ikinci el almaya.

Fikrin için teşekkürler hocam. Dediğin gibi alternatif çok ama sıfır yada sıfır emsali motor istiyorum çok bi seçenek yok fikir topluyorum.
 
Katılım
23 Kas 2013
Mesajlar
61
Eğer kredi çekmeyip elinde 50.000 TL varsa, hesap ya da yastık altında duracağına bir şeye yatır. Evet, istediğin motosiklet kesinlikle o fiyat etmez. Ama paran en azından değer kaybetmez
 
Katılım
30 Ocak 2020
Mesajlar
71
Selamın aleyküm herkese, 05.08.2020 tarihiyle R25 44.100 TL bayi satış fiyatı. Bayiden çıkışlı orjinal takozları, dayanıklı cam, uzun kuyruk vs. bir kaç aksesuarıyla 50.000 TL yi bulucak bana piyasa düşecek diyorlar fiyatlar inecek diyorlar herkes farklı birşey söylüyor. Şu tarihte almalımıyım yoksa beklemekmi mantıklı?


Fikrini belirten herkese şimdiden teşekkürler.

Aleykümselam hocam. Bende de R25 var şu an, satıp Trk 502 almayı planlıyorum. Denize, tatile, kampa giderken, kamlumbağa gibi evimi sırtımda taşımaktan gına geldi artık. :pr:
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
84
Niye kimse Mt-07 alırım dememiş hayret ettim doğrusu. Eğer söylenen motorlardan daha hızlı yeri geldiğinde ekonomik olsun isteseydim Mt-07 alırdım.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Evet, biraz daha beklersen 50000 TL'ye alabilirsin.

Şaka bir yana R25 veya herhangi bir 250 cc motor için elzem olanlar dışında on para aksesuar alınmamalıdır. Dayanıklı cam, uzun kuyruk da neymiş ? Koruma takozunu geçtim de bunlar için o kadar para verilir mi ? R25 bunlara değecek bir motor mu ? Yazık değil mi o paralara ? Bir de bakıyorum motosiklet bilgisinde CBR 250R yazıyor. R25 buna nazaran öyle bambaşka bir dünya sunmayacak yani o parayı edecek motor değil. Git TRK502, Leoncino, 400 NK hatta 650NK al çok daha iyi alışveriş olur.

Ben olsam şu saatte 50000 TL nakit olarak hazırsa ve büyük motor almayacaksam, işimi görecek ikinci el veya sıfır uygun fiyatlı bir motor alıp (yarı fiyatına CFMoto 250 NK veya TVS RTR200 gibi) kalanı dolara yatırırım. İki sene sonra motoru değiştirirken çok işe yarayacaktır.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,004
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Youtube kanallarında bir kaç motovlogcunun CBR500R ve R25 karşılaştırmalarını izledim, son hız ağırlıklı değilde genel yürüyüş olarak çok göze çarpan bir fark yok eğer varsa ben göremedim. O makinenin yakıt olarak daha tasarruflu olduğu söyleniyor zorlanmadığı için ama 500 cc nin hakkını verdğini düşünmüyorum, bir 600 lük gidişatına sahip olsa düşünmezdim bile. O zamanda fiyatlar oynardı ne yapacağımı bilmiyorum fikrin için teşekkürler dostum.

Şaka kısmı:
Dostum bence 44.000'e R25 alma altın al; yukarıdaki yorumundan ötürü motosikletten pek anlamadığın kanaatine vardım, 44.000'i R25'te mundar edeceğine altınını al keyfine bak... :) :) :)

Ciddi kısım:
CB500F/CBR500R R25'i her koşulda donunda sallar. Evet kağıt üstünde son hızı daha düşük ama R25 son hızına varana kadar CB500F/CBR500R arayı takriben en az bir kilometre açmış olacağı ve sonrasında da (Konya ovasında dümdüz yolda sürmüyorsanız) yetişemeyeceği için (R25 yokuşlarda kesilecektir, CB500F/CBR500R ise 5 yakarken 6,5 yakmaya başlayıp aynı hızla devam edecektir...) son hızının 3-5 veya 5-10km yukarıda olmasının (işten anlamayanlar hariç) pek bir kadir kıymeti yok açıkçası.

Lütfen 47 beygir gücünde 43 Nm torklu bir motosikleti 35,5 beygir 22,6 Nm torklu bir başkasıyla karşılaştırıp her ikisine de hakaret etmeyelim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst