Evet, biraz daha beklersen 50000 TL'ye alabilirsin.
Şaka bir yana R25 veya herhangi bir 250 cc motor için elzem olanlar dışında on para aksesuar alınmamalıdır. Dayanıklı cam, uzun kuyruk da neymiş ? Koruma takozunu geçtim de bunlar için o kadar para verilir mi ? R25 bunlara değecek bir motor mu ? Yazık değil mi o paralara ? Bir de bakıyorum motosiklet bilgisinde CBR 250R yazıyor. R25 buna nazaran öyle bambaşka bir dünya sunmayacak yani o parayı edecek motor değil. Git TRK502, Leoncino, 400 NK hatta 650NK al çok daha iyi alışveriş olur.
Ben olsam şu saatte 50000 TL nakit olarak hazırsa ve büyük motor almayacaksam, işimi görecek ikinci el veya sıfır uygun fiyatlı bir motor alıp (yarı fiyatına CFMoto 250 NK veya TVS RTR200 gibi) kalanı dolara yatırırım. İki sene sonra motoru değiştirirken çok işe yarayacaktır.