- Katılım
- 13 Şub 2020
- Mesajlar
- 160
- Motosikleti
- Aprilia Tuono V4 1100
Ben Mart ayında 2018 çıkışlı (2017 model) ikinci el düşük km'li CBR500R aldım. O zamanki sıfır R25 parasından 2000 TL daha yükseğe aldım. İyiki de CBR almışım diyorum. Yani top speed falan hikaye, arkadaşlar yukarıda açıklamasını yapmış. Top speed'de de 2 km falan daha fazla yapıyor yani (CBR500R- 188,R25 190). Daha bir kere bile beni geçebilen bir R25'e denk gelmedim -ki ben acemi bir sürücü sayılırım-. 15-20 sn arasında top speed'ine ulaşabilen yokuş çıkarken bile çok rahat hızlanabilen, bu kadar hızlanmaya rağmen çok komik (az manasında) bir yakıt tüketimine sahip bir motor varken, affedersiniz ama kıçı kırık 250 cclik bir motora o parayı bayılmadım, bayılmamda. Yani değil R25'i, çoğu 600cc SS makinaların bile virajlarda arkasından ayrılmıyorum. Geçiyorum diye bir iddiam yok ama kalkışta falan böyle yanımdan uzayıp gidemiyorlar. Tip olarakta CBR daha oturaklı, büyük hacimli, daha konforlu olan bir alet.
Sonuç olarak, R25 deLEmEz mOruQ!!1!
Sonuç olarak, R25 deLEmEz mOruQ!!1!