- Katılım
- 13 Ocak 2020
- Mesajlar
- 83
- Konu Yazar
- #1
Arka lastiğe bildiğiniz iki tane kazık girmiş
ale:
tamirci arkadaş ta yama yapmayalım balon yapar dedi bastı fitili fitil ne kadar sağlıklıdır acaba beni düşündürmüyor değil uzun yolda vs sıkıntı olurmu acaba bana
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:22 ----------
https://imgyukle.com/i/S07umG
tamirci arkadaş ta yama yapmayalım balon yapar dedi bastı fitili fitil ne kadar sağlıklıdır acaba beni düşündürmüyor değil uzun yolda vs sıkıntı olurmu acaba bana
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:22 ----------
https://imgyukle.com/i/S07umG