BUDA LASTİĞE GİRER Mİ DEMEYİN.. FOTOĞRAF EKTEDİR.

Katılım
13 Ocak 2020
Mesajlar
83
Arka lastiğe bildiğiniz iki tane kazık girmiş :pale:

tamirci arkadaş ta yama yapmayalım balon yapar dedi bastı fitili fitil ne kadar sağlıklıdır acaba beni düşündürmüyor değil uzun yolda vs sıkıntı olurmu acaba bana



S07umG


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:22 ----------

https://imgyukle.com/i/S07umG
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Bu işin tek çözümü " mantar yama " .. ama fitil attırmışsın zaten, şimdi onu çıkartıp da mantar yama olur mu ? bilmediğim bir konu .. bir dahaki sefere ilk işin " mantar yama " olsun derim.

Ek olarak çivi üstten girip yanaktan çıkmadıkça " mantar yama " ile sorusuz binebilirsin.

20.000 km boyunca 3 adet mantar yama tecrübesi ile sabittir, en son çivi yanaktan çıkınca mecbur lastiği değiştirmiştim.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Bu işin tek çözümü " mantar yama " .. ama fitil attırmışsın zaten, şimdi onu çıkartıp da mantar yama olur mu ? bilmediğim bir konu .. bir dahaki sefere ilk işin " mantar yama " olsun derim.

Ek olarak çivi üstten girip yanaktan çıkmadıkça " mantar yama " ile sorusuz binebilirsin.

20.000 km boyunca 3 adet mantar yama tecrübesi ile sabittir, en son çivi yanaktan çıkınca mecbur lastiği değiştirmiştim.

bi lastiği 20k kullanmak asıl risk bence.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
bi lastiği 20k kullanmak asıl risk bence.

Lastiğine göre değişir, benim Michelin Road 5'ler 20.000'de ve oldukça iyiler. Benim diyen (nispeten dandik marka / model) sıfır lastiklerle aşık atabilir...
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
bi lastiği 20k kullanmak asıl risk bence.

İyi lastik alıp iyi sürersen (mesela ben 100 km - 120 km ortalama ile günde 100 km yapıyorum, full otoyol) lastiği hatta zincirimi bile zar zor eskitiyorum.

Şuan Pilot Road 4 var, şimdiden bir mantar yaması var ve en az 30 000 km gideceğime eminim.

Bellli ezberleri bozmak lazım mesela motosikletim de 72 000 km, gözü kapalı 100 000 geçeceğine de eminim.

Kullanıcı da iş biter daha çok.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
Lastiğine göre değişir, benim Michelin Road 5'ler 20.000'de ve oldukça iyiler. Benim diyen (nispeten dandik marka / model) sıfır lastiklerle aşık atabilir...

ben road5 lere karar verdim
şuanki road4 ler 25 bin km de ve zorlasam 5 bin daha gider ama daha fazla zam gelmeden road5 lere geçiyorum bu hafta
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
10k dır ön lastiğimdeki fitil ile sürüyorum. Uzun yol da yaptığım oldu.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
siz lastik değişimine sadece dişlerinin aşınıp aşınmamasına göre karar veriyorsunuz anlaşılan.
bu şekilde 50k da sürülür, aynen devam.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,755
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Fitil lastik içindeki telleri zedelemez ise sorun olmaz ama şans işi.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
siz lastik değişimine sadece dişlerinin aşınıp aşınmamasına göre karar veriyorsunuz anlaşılan.
bu şekilde 50k da sürülür, aynen devam.

yok 50 k gitmes benim lastik. 3-4 k sonra dişlerde yok olcak. olmadan bu hafta road5 lere geçiyorum. ama road5 leri tahminimce 30 k kullanırım
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
ben road5 lere karar verdim
şuanki road4 ler 25 bin km de ve zorlasam 5 bin daha gider ama daha fazla zam gelmeden road5 lere geçiyorum bu hafta

Bu Road4'ler bana çok ilginç geliyor. Henüz 6000 km.deler ilk başlarda sıkıntı yaşamıyordum ama şu an virajlarda motoru yatırdığımda çok kayıyorlar. Düzde,ıslakta,frenlemede vs sıkıntı yok ama virajlarda ödümü patlatmaya başladı Road4'ler.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
Bu Road4'ler bana çok ilginç geliyor. Henüz 6000 km.deler ilk başlarda sıkıntı yaşamıyordum ama şu an virajlarda motoru yatırdığımda çok kayıyorlar. Düzde,ıslakta,frenlemede vs sıkıntı yok ama virajlarda ödümü patlatmaya başladı Road4'ler.

niye öyle dedin ki şimdi tam road5 düşünürken
gene kararsız kaldım şimdi.
metzeler roadtec01 lere bakayım gene ben
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
niye öyle dedin ki şimdi tam road5 düşünürken
gene kararsız kaldım şimdi.
metzeler roadtec01 lere bakayım gene ben

Haftasonu Angrypower ile İğneada yaptık, onda da Road4 var 10.000 km civarında. 2'mizin de lastikler vıyır vıyır kaydı, hadi zemin kötüdür dedik ama 2 gün önce Şile yaptım, 2-3 virajda cidden korktum. Stabilitede sorun yok ama bazı yerlerde fena kaydı.
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
822
Motosikleti
Suzuki Burgman 650
City grip ile ortalama 25 bin kullanırım genelde. :) 49.300 küsür km deyim. 51,52 binde değiştiririm lastikleri artık. city grip 2 nasıl ona bakacağım artık.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
Haftasonu Angrypower ile İğneada yaptık, onda da Road4 var 10.000 km civarında. 2'mizin de lastikler vıyır vıyır kaydı, hadi zemin kötüdür dedik ama 2 gün önce Şile yaptım, 2-3 virajda cidden korktum. Stabilitede sorun yok ama bazı yerlerde fena kaydı.

angrpower napıyo görünmüyo ortalarda.
şile yolunda bende ducati varken virajda hiç sıkıntı çıkarmıyordu road4 ler
çatır çutur viraja girip çıkıyordum.
hatta viraj çıkışı teker yapmaya çalışıyordum da yapamıyodum
zaten artık uslu ve sakin sürüyorum. road5 ler fazlasıyla işimi her türlü görür sanırım.
25binlik road4 lerle bile güzel kullanıyorum zaten :D

sakin kullanıma o kadar alışmışım ki
yakıt tüketimim şehir içi 4.5 şehir dışı 4.1 falan oldu artık ister istemes.
tüketimimi istesemde yükseltemiyorum bileğim aşina oldu artı
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
angrpower napıyo görünmüyo ortalarda.
şile yolunda bende ducati varken virajda hiç sıkıntı çıkarmıyordu road4 ler
çatır çutur viraja girip çıkıyordum.
hatta viraj çıkışı teker yapmaya çalışıyordum da yapamıyodum
zaten artık uslu ve sakin sürüyorum. road5 ler fazlasıyla işimi her türlü görür sanırım.
25binlik road4 lerle bile güzel kullanıyorum zaten :D

sakin kullanıma o kadar alışmışım ki
yakıt tüketimim şehir içi 4.5 şehir dışı 4.1 falan oldu artık ister istemes.
tüketimimi istesemde yükseltemiyorum bileğim aşina oldu artı

Benim CB500F ile şehir dışı tüketimim düşmüyor, tersine artıyor :( Bayramda İstanbul-Bodrum-İstanbul yaptım 1500km 63l benzin harcamışım, ortalamam 4,2 l/100km oldu. Şehir içinde (20km+20km git-gel) yazın 3,6 kışın da 3,9 l/100km tüketim yapıyorum. PR4 kullanıp da memnun isen R5'ten ziyadesiyle memnun mutlu olacaksın rahat ol :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst