- Katılım
- 12 Kas 2016
- Mesajlar
- 2,262
- Konu Yazar
- #1
motosikletimde ATP otomatik yağlama sistemi kullanıyorum
normalde 90 numara şanzıman yağı kullanıyorum ama yazın sıcak zamanında yağ çok akışkan hale gelip janta sıçrama yapıyor
140 numara yağa geçmem lazım ama bide "kızak yağı" adı altında bi yağ daha var
bu kızak yağ denilen arkadaş daha yapışkan olup sağa sola örümcek gibi yapışıyor.
ama gel gör ki teneke ile satılıyor..
google amcada sörf yaparak açık satan yer varmı diye araştırdığımda bulamadım.
sizin bildiğiniz yer varsa yardımcı olursanız sevinirim.
bulamazsam 140 numara şanzıman yağı almam gerekecek.
normalde 90 numara şanzıman yağı kullanıyorum ama yazın sıcak zamanında yağ çok akışkan hale gelip janta sıçrama yapıyor
140 numara yağa geçmem lazım ama bide "kızak yağı" adı altında bi yağ daha var
bu kızak yağ denilen arkadaş daha yapışkan olup sağa sola örümcek gibi yapışıyor.
ama gel gör ki teneke ile satılıyor..
google amcada sörf yaparak açık satan yer varmı diye araştırdığımda bulamadım.
sizin bildiğiniz yer varsa yardımcı olursanız sevinirim.
bulamazsam 140 numara şanzıman yağı almam gerekecek.