Yeni Motosikletim 2020 Yamaha YZF-R6

Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
93
Herkese keyifli forumlar.Uzun zamandır hayalini kurduğum motosikleti kısa bir süre önce sıfır km olarak aldım.Kısmetse Cumartesi günü Düzce’de Dadaş Yamaha’da rodaj bakımına gireceğiz.
Şöyle kısa bir video hazırladım.Keyifli izlemeler.
Maşallahlarımızı eksik etmeyelim.Allah herkesin gönlüne göre versin.Kazasız belasız...


https://m.youtube.com/watch?v=EzkTu7ozIgs
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Hayırlı olsun kazasız belasız. :)

 
Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
93
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Hayırlı olsun, bu motosiklette tek eleştirdiğim konu jant.

Bu kadar detaylı çizilmiş ve üretilmiş bir motosiklete Cbf görünümlü jant takmışlar resmen, ne zaman görsem içim parçalanıyor.

Daha parçalı detaylı ya da desenli bir şey olsa .. görseli kusursuz olabilirdi.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Hayırlı olsun.Demekki bu fiyatlardan da motor alan oluyormuş.Bizde herkesi kendimiz gibi fakir zannediyoruz :)
 
Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
93
Hayırlı olsun.Demekki bu fiyatlardan da motor alan oluyormuş.Bizde herkesi kendimiz gibi fakir zannediyoruz :)
Ek vergiler gelmeden önce ön siparişle almıştım. :) Ama tabi ki pahalı olmadığını savunmuyorum.Bazen kendi kendime diyorum ki ‘’Ne yaptın sen?Bu kadar para verilir mi?’’ Sonra uzuun bir sessizlik...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:50 ----------

Hayırlı olsun, bu motosiklette tek eleştirdiğim konu jant.

Bu kadar detaylı çizilmiş ve üretilmiş bir motosiklete Cbf görünümlü jant takmışlar resmen, ne zaman görsem içim parçalanıyor.

Daha parçalı detaylı ya da desenli bir şey olsa .. görseli kusursuz olabilirdi.

Valla motosikleti ilk gördüğümde ‘Benim olmalı.’ dedim. :) Hele ki bu 2020 siyahı çok iyi olmuş bence.Tasarım olarak çok hoşuma gidiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------

Hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim.
Çok teşekkürler,sağolun.


Teşekkürler.Çok sağolun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:54 ----------

Hayırlı olsun. Benzin pompacılarıyla dost olmaya hazır mısın? :)

Şimdilik sıkıntı yok,daha sıkılmadım herhalde. :)
 
Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
93
Şuraya bir kaç fotoğraf bırakayım,maşallahlarımızı eksik etmeyelim. 😊





 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Hayırlı olsun, kazasız belasız.. Yeni R6 gerçekten can alıcı güzellikte, fakat nerede o eski R6... Maalesef eskisi gibi gitmiyor, bazı 1000 kategorisindeki sport touringler içerisinden geçiyorlar.. Eski bir R6 sürücüsü / hayranı olarak R6'nın sonu böyle olmamalıydı diye düşünüyorum.
 
Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
93
Hayırlı olsun, kazasız belasız.. Yeni R6 gerçekten can alıcı güzellikte, fakat nerede o eski R6... Maalesef eskisi gibi gitmiyor, bazı 1000 kategorisindeki sport touringler içerisinden geçiyorlar.. Eski bir R6 sürücüsü / hayranı olarak R6'nın sonu böyle olmamalıydı diye düşünüyorum.
Yok hocam o kadar da öldürmeyelim yav. 😅
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Tekeriniz düz bassın. Hayırlı olsun
 
Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
93
Teşekkürler.Cümlemizin inşallah.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------

🧿
 
Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
93
Hayırlı olsun güzel günlerde, keyifle sürmen dileğiyle. 2020 R6'yı aldın, bu motosiklete güzel bir pantolon ve bot yakışır. İhmal etme lütfen!

Pantolonum fena değil,kevlar ve korumalı,ama bir deri pantolon alıp tuluma tamamlayacağım.Bot’u da muhakkak alacağım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst