- Katılım
- 17 Haz 2020
- Mesajlar
- 2
Herkese merhabalar,
2008 model enjeksiyonlu gt250r motorumda boşta iken devir 6000 7000lerde çalışıyor. Bujileri kontrol ettim, ateşleme yapıyor. Buji pipolarını kontrol ettim yırtık çatlak falan yok. Gaz telini değiştirdim. Konjektör voltajını kontrol ettim 13.1v çıkıyor. Motor bloğunun dibindeki sıcaklık sensörünü söküp çakmakla ısıtarak direncini ölçtüm değişikli görüyorum. Normal hava şartlarında 7k2 ohm çıkıyor ısınınca direnç değeri düşüyor. Hava akış sensörünün çıkış voltajını ölçtüm normal gözüküyor tam anlamamışda olabilirim
. Motoru tek pistonla çalıştırdığımda bir tane pistonun bujisini söküyorum tek pistonda 2500 3000 devirlerde çalışıyor. İki pistonda tek başına çalıştığı zaman normal çalışıyor ama motor gitmiyor tabi
. Bir usta enjektörleri problemlidir dedi ama çok güvenemedim, enjektörleri söküp kontrol ettiğimde püskürtme yapıyordu ama iyi ve kötü durumda olup olmadığını bilmiyorum herhalde test yaptırmak gerekiyor. Neyi kontrol ettiysem değiştirdiysem bişey yapamadım. Motor çalıştığında 6000 7000 devirlerde çalışmaya başlıyor, çatlama patlama yapıyor. Vitese alıp kullanalım dediğimizde devir düşüyor ama maks 90 100 yapabiliyorum motorla. Zaten sürmek zulüm oluyor, denemek için çıkartıyorum arada. Böyle bir konuda sorunla karşılaşıp bana yardımcı olabilecek varsa şimdiden teşekkür ediyorum.
Forum üyelerine selamlar
2008 model enjeksiyonlu gt250r motorumda boşta iken devir 6000 7000lerde çalışıyor. Bujileri kontrol ettim, ateşleme yapıyor. Buji pipolarını kontrol ettim yırtık çatlak falan yok. Gaz telini değiştirdim. Konjektör voltajını kontrol ettim 13.1v çıkıyor. Motor bloğunun dibindeki sıcaklık sensörünü söküp çakmakla ısıtarak direncini ölçtüm değişikli görüyorum. Normal hava şartlarında 7k2 ohm çıkıyor ısınınca direnç değeri düşüyor. Hava akış sensörünün çıkış voltajını ölçtüm normal gözüküyor tam anlamamışda olabilirim
Forum üyelerine selamlar