Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 3 Eki 2007
- Mesajlar
- 1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk foto ilk :mrgreen:
benim attığım foto sandım :mrgreen:
ilk foto ilk :mrgreen:
Zaten kaçamıyorduk, şimdi hiç kaçamayız.
gs ten kacamayanda bilemedim bro yaaa :queen:
1984 yılında Balıkesir'de resmi müessese şoförü olarak 10 ay kadar çalışmıştım. Söz konusu süre içinde , orada ,Dünyanın her ülkesinde polisler bu motorları kullanıyor.
Hadi bizimkiler müsrif, motordan anlamıyor yada başka bişey, peki diğerleri nedir?
Polislerin motor konusunda tecrübesi uzun yıllara dayanıyor.
2000 model 1150GS ler daha geçen sene emekli oldu.
Yapılan km ve her daim iki kişinin motorun üzerinde olması nedeniyle 600luk motorlar kısa ömürlü olacaktır.
Polis daha önce YBR 250 aldı, XT660 aldı ama onların hepsi tükendi.
Halbuki polisten çıkma R80GSler hala piyasada vatandaş tarafından kullanılıyor. Biri de bende. 27 yaşında ama daha 20 yıl gider.
Yamaha Honda bu seviyede değil.
93 model XT ve XL lerden dolanan kalmadı.
BMW bu konuda şimdilik rakipsiz.