Eski Motosikletlerde Muayne İşlemi Nasıl Yapılır

Katılım
23 May 2020
Mesajlar
229
Sevgili abilerim malum kaydoldum olalı çok fazla soru soruyorum ancak tecrübelerinizden faydalanmak ve adımlarımı yere sağlam basmak istiyorum.Muayne işlemleri ülkemizde bildiğiniz gibi bir muamma eski motosikletlerde muayne işleri nasıl olur.Misal aldığımız bir mobilet yada benzeri motorlar muayneden nasıl geçer yada nasıl geçmez ? :silent::silent::silent::silent:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
- lastiklerin sana tehlike yaratmayacak kadar dişli olacak
- tüm ışıklar, kumandalar doğru çalışacak
- takometre çalışacak
- ön takımda boşluk olmayacak
- amortisörlerde yağ kaçağı olmayacak
- frenler çalışacak
- kafada kask olacak.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
- lastiklerin sana tehlike yaratmayacak kadar dişli olacak
- tüm ışıklar, kumandalar doğru çalışacak

- takometre çalışacak
- ön takımda boşluk olmayacak
- amortisörlerde yağ kaçağı olmayacak
- frenler çalışacak
- kafada kask olacak.

Bunları mobilet tipi motorlara yapmak için bir mobilet parası lazım.(500 lira ruhsatsız şase silinik :D) oto sanayide ön takım kontrolü yapan yerler var oraya gidip abi benim muayeneden geçmem lazım diyip bir telefon numarası alacaksın daha sonra olaylar gelişecek.
 
Katılım
23 May 2020
Mesajlar
229
Fren mi yok mobilette :)

Arkadasin yazdigi gibi.
- Lastikler kabak olmayacak
- Sinyaller calisacak
- Uzun/kisa far calisacak
- Frenler calisacak
- On takimda sorun olmayacak
- Kask sahibi olunacak.

Fren var abi ama takometre vs var mı ?Gerçekten konuya uzak olduğum için ve öğrenmek için yazıyorum
 
Katılım
23 May 2020
Mesajlar
229
ilk motora bütçe yok ise drift yakışır. şekli fena değil. yedek parça ucuz, bakımı kolay.

Abi drift iyide sorunsuz ikinci el bulmak çok büyük sıkıntı bide nedense bizim G.antepde ilanları pek fazla yok bizim burda genelde cg çok fazla bulunuyor onlarda pek benlik değil
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Abi drift iyide sorunsuz ikinci el bulmak çok büyük sıkıntı bide nedense bizim G.antepde ilanları pek fazla yok bizim burda genelde cg çok fazla bulunuyor onlarda pek benlik değil

drfitin her tarafı sorun olsa ne olacak? silindir piston 300 tl.
elin alet tutuyorsa yarım günde değiştirirsin.
1-1.5 saatte söker takarım driftin silindirini.
 
Katılım
23 May 2020
Mesajlar
229
drfitin her tarafı sorun olsa ne olacak? silindir piston 300 tl.
elin alet tutuyorsa yarım günde değiştirirsin.
1-1.5 saatte söker takarım driftin silindirini.

Bilmiyorum ki abi bulursam alırım ama bulamazsak cub yada cg ye kaldık gerçi başlayalımda ilerde iyi bir motor alır dahada iyi yerlere geliriz:):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst