kendi çapımda yaptığım motovlog seviyesi olmasada ufak çaplı bi vlog

Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
mikrofonum olmadığı için sesi sonradan montaj yaptım

beğendiyseniz dislayka basmayı takip etmek için sağ üstteki çarpı butonuna basmayı unutmayın :bounce:

 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Senden Oğuzhan Muslu gibi atlama,zıplama, pert etme ve tek teker bekliyoruz.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
hocam gözlerim kanadı köpük + fırça beni bitirdi.yıkama alışkanlığını acil değiştirmen şart
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
Senden Oğuzhan Muslu gibi atlama,zıplama, pert etme ve tek teker bekliyoruz.

ağzından yel alsın. ben o formata bulaşamadan kurtuldum çok şükür.
ducati varken yarı apaçi takılıyordum
baktım kaza ensemden ayrılmıyor dedimki yanlış yoldayım sanırım

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------

hocam gözlerim kanadı köpük + fırça beni bitirdi.yıkama alışkanlığını acil değiştirmen şart

her zaman değil. ayda 1 kere bazen
 
Katılım
17 Eki 2019
Mesajlar
802
Motosikleti
BMW 1300 GS ADV
Daha da geliştireceğine eminim. Başarılar dilerim.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
imkan varsa bir tavsiyem var.bu basınçlı böcek ilaçlama çiçek sulama petleri var.yukardan su tabancası gibi basınç yapıp püskürtüyorsun.yıllardır evde duruyordu araba ve motor için kullanmak aklıma geldi.araba için yorucu ama motor için tam kıvamında oluyor.istediğin şampuanı alıp içine koyup çalkala üstüne sık.hem zarar vermez hem de korur.fırça işi komple ofsayt bez kullanman şart.yada araba yıkama süngeri güzel iş görür
 
Katılım
21 May 2018
Mesajlar
282
Bu otomatik yaglama sistemini pek bilmiyorum ama, arac yolda giderken zincire yag verilirse her halukarda zincir yeni eklenen yagin bir kismini ustunden atar gibime geliyor
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
Bu otomatik yaglama sistemini pek bilmiyorum ama, arac yolda giderken zincire yag verilirse her halukarda zincir yeni eklenen yagin bir kismini ustunden atar gibime geliyor

kışın hiç atmıyordu yazın atmaya başladı. yeni yağlama süresiyle bakalım atacakmı. gene atarsa bekleme süresini uzatıcam
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Benim otomatik yağlama tankım bitmişti, evde açılmış duran 15-50 motor yağı vardı, içine ondan koydum. O yağ da zincir döndükçe oluşan ısıdan herhalde öyle bir incelmiş ki farklı bir iş için karenajları söktüğümüzde bir baktım blok yağ içinde. Üst kapak contasından mı sızdırıyor başka bir yerden mi sızdırıyor anlamadık. Dedim şu motoru detaylıca bir yıkatayım ve biraz süreyim, kaçak nereden geliyor anlaşılır. Karenajları söktürüp bloğu yıkattığımda yağ kaçağı olmadığını gördüm. Sonradan dank etti, 15 50 yağdanmış. Ahmet abi sağolsun tankı boşaltıp 140 numara dişli yağı koydu, sıkıntım çözüldü.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
Benim otomatik yağlama tankım bitmişti, evde açılmış duran 15-50 motor yağı vardı, içine ondan koydum. O yağ da zincir döndükçe oluşan ısıdan herhalde öyle bir incelmiş ki farklı bir iş için karenajları söktüğümüzde bir baktım blok yağ içinde. Üst kapak contasından mı sızdırıyor başka bir yerden mi sızdırıyor anlamadık. Dedim şu motoru detaylıca bir yıkatayım ve biraz süreyim, kaçak nereden geliyor anlaşılır. Karenajları söktürüp bloğu yıkattığımda yağ kaçağı olmadığını gördüm. Sonradan dank etti, 15 50 yağdanmış. Ahmet abi sağolsun tankı boşaltıp 140 numara dişli yağı koydu, sıkıntım çözüldü.

elimdeki 90 numara bitince bende 140 a geçicem
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Asla motora fircayla girmeyin. Motorun boyasini perisan hale getiriyorsunuz. Her tazyik ve firca motosikletinizin boyasini, camini ve farini kilcal olarak cizer. Bir kac bin km sonra artik parlamayan bir motosiklet sahibi olursunuz.

Tabi bu yazdiklarim motosikletiyle ilgili hassas olanlar icin.

Bunun disinda nacizane zincir temizligiyle ilgili videoda yalan yanlis bilgiler diziyorsun baba.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Benim ölen kedim gibi.On dört yaşına kadar yaşamıştı.Bir an o geldi gözümün önüne.Ben sizin gibi sadece elimi vermez bende onu mıncırırdım.Çokda kocaman bir kediydi.Videonun sonundaki gibi koluma sarılıp arka ayaklarınla tırmalarken benim onu çok sıkıştırmam neticesi kaç kere kolumu parçalayıp ısırmıştır hatırlamıyorum.Dişini koluma geçirir ben onu mıncırdıkça baskıyı arttırırdı.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
Asla motora fircayla girmeyin. Motorun boyasini perisan hale getiriyorsunuz. Her tazyik ve firca motosikletinizin boyasini, camini ve farini kilcal olarak cizer. Bir kac bin km sonra artik parlamayan bir motosiklet sahibi olursunuz.

Tabi bu yazdiklarim motosikletiyle ilgili hassas olanlar icin.

Bunun disinda nacizane zincir temizligiyle ilgili videoda yalan yanlis bilgiler diziyorsun baba.

2 sene kadar hypermotard 796 kullandım. onda öyle parlamama gibi bi sorun yaşamadım ama dediğini değerlendircem. şu pompalı su ilaç şeysinden alcam tam adını bilmiyorum. tarzan rıfkının dediğin üründen. ama zincir konusu benim kendi düşüncem. illaki yanlışım vardır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst