Ktm Duke 490

Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121


100 oktan tv' nin instagram hesabından gördüm. Bu şekilde gelirse müthiş. Çift silindir, 60hp, wp süspansiyon, brembo frenler, ktm hafifliği vs. Eğlencenin dibe vuracağı kesin. Ktm yine yapmış neşteri. Ama bu vergilerle anca cama ekmek banarız.
 
Katılım
21 May 2018
Mesajlar
282
bu cc'deki motorlarda bence standart olarak brembolar ve üst seviye amortisörler gelmemeli. biraz daha satın alınabilirlik tarafında kalmalı satıcılar.
 
Katılım
6 Kas 2018
Mesajlar
341
Muazzam gözüküyor. Kredi çekip girerim a2 uyumluysa :cherry:

Biraz araştırdım rc490 da hazırlıyorlarmış 2020 eicma da tanıtılması bekleniyor fln demiş
 
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
Uzman olmaya gerek yok. Duke 390'ın bile 55 bin tl oldugunu dusunurseniz, minimum 69 bin tl gibi bir fiyati olacaktir. Zira Duke 790 fiyati 120 bin tl.

vergi ve rakipleri dusununce 75 bin tl'den asagiya kapi acmazlar. seneye gelecegini varsayarsaniz 83 bin tl gibi bir fiyata yaklasir. (+%10)
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
duke 250 35 bin 390 55 bin liraysa bu da olur 70 75 bin lira daha sonra o kutsal cümle bütün motosiklet camiası tarafından hep birlikte söylenir; "O.....P..A..R..A..Y..A.....M..T..7.....A..L..I..N..I..R"

-veya az daha koy mt-09 al da denilebilir tabi-
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Yok mu bu ktm nin

Duke 49 modeli

49cc
4 valf
Su sogutma
Enjeksiyon
ASD fren
6 hp
80kg

Mtv.sigorta olmayan
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
beyler baya gerçek geliyor yani.şu anki 390 serisi bir daha üretilmicek 490 lar gelicek.55 60 hp arası 2 silindirli diyorlar.güzel olucağına şüphe yok ama mt09 parasına satılıcağı gerçeği de değiştirmiyor.75 80k dan başlar,belki kasım ayında tanıtılır kim bilir.bu açıklanan özellikler olursa dünya da ciddi satış yapar 'biz hariç'.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu cc'deki motorlarda bence standart olarak brembolar ve üst seviye amortisörler gelmemeli. biraz daha satın alınabilirlik tarafında kalmalı satıcılar.

Japonlar o kismi hallediyor zaten... Fiyati onlardan daha yuksek, ama iyi suspansiyon ve frenle gelen, ve de hafif olan motosiklet isteyen icin secenek cok yok. Bu ise birebir. Kucuk bir Superduke gibi...
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Bu ktm nin 90 sayisina karsi bir takintisi var sanirim

390,490,690,790,890,990,1090,1190,1290 vs.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Bu görsel ne kadar doğru bilmiyorum ama tasarım olarak falan baktığımızda da tam olarak 390 ile 790 arasına yakışıyor. Ağır ama çok güçlü motorlara nazaran böyle hafif ve kilosuna göre güçlü motorlar bana çok daha keyifli geliyor. Daha az risk ile kontrolü kolay bir eğlence vadediyor gibi.
İnstagramda ilk gördüğüm an sanki benim olacakmış gibi bir sevinçle açıverdim konuyu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst