https://www.youtube.com/watch?v=n4-FEcLHKm0Selamün aleyküm.
Evo kullanıcılarına "Merhaba" demek, aranıza katıldım demek istiyorum.
2016/11 bin km de turuncu bir Evo sahibi oldum elhamdülillah. Ve gerçekten acemiyim. Sizlerin motorla ilgili yaptıklarını okuduktan sonra benim birkaç fırın ekmek yemem lazım
Yolun başında olduğum için çoğunuza basit gelecek bir soru sormak istiyorum. Lastikle başlamak istiyorum. 130/70-17 enduro tarzı bulmak çok zor sanırım. Tecrübeli kullanıcılar olarak sizler nasıl çözdünüz bu sorunu? (130/80-17takanlar olmuş. Sorun olmaz mı?)
Kazasız, huzurlu ve sağlıklı günler sizlerin olsun.
(İsmim: Mustafa)
RX3 S evo modelin fiyatı belli oldu. 40 bin TL
https://www.mondialmotor.com.tr/model/enduro/rx3-s-evo
RX3 S evo modelin fiyatı belli oldu. 40 bin TL
https://www.mondialmotor.com.tr/model/enduro/rx3-s-evo
RX3 S evo modelin fiyatı belli oldu. 40 bin TL
https://www.mondialmotor.com.tr/model/enduro/rx3-s-evo
döküm jantlı enduro mu olur?...Benim bildiğim enduro motosiklet tel jant olur...(tenre 660, T7, T1200,At,Ta gibi gibi..).Herşeyi geçtim,
Arka jant 15 olur mu yahu..
Nasil enduro bu..
Scooter lastigi mi taksin vatandaş..
#########################
Tel jantli olani 17 miş.oda tr de yok.
Cyclone olan