- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
Sokağa çıkma yasağı var , gelin sohbet edelim.
Düşük ücretle çalışan birisiyim = Asgari ücret demek.
3 sene boyunca her ay yarim altin ala ala kendi ekonomik durumuma göre çok iyi birikim yapmıştım.
bundan 3 sene önce akrabamla geçen diyalog !
- La gardas bak altın uzun seneler yükselmez get ev al kendune.
+ Ev alsam kredi çekmem lazım borca girmem
- Eyi ozaman araba al en azından araban olur
+ Haklisin galina zaten ya motosiklet yada araba almayı düşünüyorum.
Bu gaz vermeden sonra motosiklet bakmaya gittim , kendimi opel bayisinde buldum.
40 bin lira kredi çekerek üzerine altınları bozdurarak 2017 model astra araçı aldım.
Arabayı hiç sevmem ama tamamen akraba gazlamasından bir insan nasıl hata yapar tecrübe edindim.
Arabayı aldık her ay 1500lira kredi taksidi cebe para kalmıyor!
Onu geçtim aldığım ilk gün araba kapının önünde dururken , Ekonomik olarak bize çok çoook destek veren suriyelinin biri geldi pikap la arkadan geçirdi.
Nasıl canım yandı bir bilseniz ilk gün ve bagaj göçük.
sigorta kasko bu masraflardan geçinmeye para kalmadı, kredi çektik diye kasko şart.
aslan besleyen yemini esirgemez doğru aracı alırken bilader maddi anlamda destek verecegini söyledi ve bu destek 2 ay sürdü.
Sözün özü aracı alındığımdan bu yana 2.5 sene geçti araba yerine altına devam etseydim daha büyük kâr sağlayacaktım, cebimde param olacaktı, belki daha uygun bir motor alacaktım.
En iyisi altından şaşmamak yada torpaktan.
TEŞEKKÜRLER.
Dip not = Aracı 72 bin tl 'ye aldım pesinat ve kredi faizi ile 90 bin tl 'ye geldi 2.5 senede aracın sıfır fiyatı 72 den ikinci eli 110 bin tl oldu faizi saymayın diyorlar ama sayınca kâr filan yok , bindiğimize sayıcaz artık.
Düşük ücretle çalışan birisiyim = Asgari ücret demek.
3 sene boyunca her ay yarim altin ala ala kendi ekonomik durumuma göre çok iyi birikim yapmıştım.
bundan 3 sene önce akrabamla geçen diyalog !
- La gardas bak altın uzun seneler yükselmez get ev al kendune.
+ Ev alsam kredi çekmem lazım borca girmem
- Eyi ozaman araba al en azından araban olur
+ Haklisin galina zaten ya motosiklet yada araba almayı düşünüyorum.
Bu gaz vermeden sonra motosiklet bakmaya gittim , kendimi opel bayisinde buldum.
40 bin lira kredi çekerek üzerine altınları bozdurarak 2017 model astra araçı aldım.
Arabayı hiç sevmem ama tamamen akraba gazlamasından bir insan nasıl hata yapar tecrübe edindim.
Arabayı aldık her ay 1500lira kredi taksidi cebe para kalmıyor!
Onu geçtim aldığım ilk gün araba kapının önünde dururken , Ekonomik olarak bize çok çoook destek veren suriyelinin biri geldi pikap la arkadan geçirdi.
Nasıl canım yandı bir bilseniz ilk gün ve bagaj göçük.
sigorta kasko bu masraflardan geçinmeye para kalmadı, kredi çektik diye kasko şart.
aslan besleyen yemini esirgemez doğru aracı alırken bilader maddi anlamda destek verecegini söyledi ve bu destek 2 ay sürdü.
Sözün özü aracı alındığımdan bu yana 2.5 sene geçti araba yerine altına devam etseydim daha büyük kâr sağlayacaktım, cebimde param olacaktı, belki daha uygun bir motor alacaktım.
En iyisi altından şaşmamak yada torpaktan.
TEŞEKKÜRLER.
Dip not = Aracı 72 bin tl 'ye aldım pesinat ve kredi faizi ile 90 bin tl 'ye geldi 2.5 senede aracın sıfır fiyatı 72 den ikinci eli 110 bin tl oldu faizi saymayın diyorlar ama sayınca kâr filan yok , bindiğimize sayıcaz artık.