şehirlerarası motosiklet nakliyatı

Katılım
8 Ağu 2019
Mesajlar
10
Merhaba, Rks titanic 150 s motorum var. istanbul Esenler'den Ayvalık'a götürmem gerekiyor karantinadan sonra. kendi tecrübem 2000 km buradan oraya gidebileceğimi düşünmüyorum ki su soğutmalı değil motorum onun için de problem olabilir. Taşımayı nasıl yapabilirim? Otobüsler alıyormuş bildiğim kaç para isterler, çizilme vs olur mu ne yapmam lazım? teşekkürler.
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
milletimiz çok üşengeç..
2 tık yapsa daha önce açılmış binlerce konuyu bulacak
ama niye zahmet etsin ki
nasıl olsa cevap yazacaklar..
 
Katılım
15 Mar 2018
Mesajlar
823
Şu motosiklet taşıma işine bir el atan olsa ve filo kursa çok iyi para kazanacak gibi görünüyor.
 
Katılım
22 Kas 2018
Mesajlar
171
Merhaba, Rks titanic 150 s motorum var. istanbul Esenler'den Ayvalık'a götürmem gerekiyor karantinadan sonra. kendi tecrübem 2000 km buradan oraya gidebileceğimi düşünmüyorum ki su soğutmalı değil motorum onun için de problem olabilir. Taşımayı nasıl yapabilirim? Otobüsler alıyormuş bildiğim kaç para isterler, çizilme vs olur mu ne yapmam lazım? teşekkürler.

Böyle bir yolculuğu yapabilmen için tecrüben az. Fakat eğer olabilseydi;

Feribotla Yenikapı'dan Bandırma'ya giderdin. Bandırma'dan Ayvalık yakın sayılır. Dört
veya beş saatlik çok güzel bir yol. Yaz aylarında güzel bir yolculuk yapmış olurdun.

Not; Su soğutmalı motosiklet böyle bir yolculuk için sorun olmaz.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,539
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Feribotla Yenikapı'dan Bandırma'ya gidersen Susurluk-Balıkesir-Edremit-Ayvalık güzergahı bölünmüş yol. Kolay bir güzergah. Önünde yol alacak tecrübeli bir yol arkadaşı bulabilirsen kendin gidebilirsin.
Daha garantilisi aynaları söküp, benzini boşaltıp bir battaniyeye sarıp otobüs bağajında götürmek.
 
Katılım
22 Eyl 2019
Mesajlar
492
Bence binip git yani bu kadar korkma. Sabah erkenden çık avadanlığını da koy motora bakımlarını tamamla bin git. Hava soğutmalı diye korkma mola vererek gidersin. Ben geçen sene yazın ortasında hiç uzun yol tecrübem yokken sabah Mobilet' e bindim Isparta'dan Denizli' ye gittim. 50 km'de bir molalar verdim.
 
Katılım
8 Ağu 2019
Mesajlar
10
öncelikle ilgine teşekkür ederim. forumda yeniyim, ayrıca araştırdım. bayağı eskiydi, 2012,2014'teki mesajları okudum. yenileri varsa bulamadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------

aradım. 8-9 yıllık dönütlere ulaştım. yenileri varsa linkini paylaşırsanız memnun olurum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:54 ----------

cevabı sanırım diğer arkadaşa verdim forumu kullanmayı bilmiyorum henüz yanlışlık varsa özür dilerim.
 
Katılım
22 Eyl 2019
Mesajlar
492
öncelikle ilgine teşekkür ederim. forumda yeniyim, ayrıca araştırdım. bayağı eskiydi, 2012,2014'teki mesajları okudum. yenileri varsa bulamadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------

aradım. 8-9 yıllık dönütlere ulaştım. yenileri varsa linkini paylaşırsanız memnun olurum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:54 ----------

cevabı sanırım diğer arkadaşa verdim forumu kullanmayı bilmiyorum henüz yanlışlık varsa özür dilerim.

Geçen aylarda biri böyle bir konu açmıştı. Sen bence benim dediğimi dinle tecrübem yok diye korkma 80-90 km/s hızla molalarla gidersin.
 
Katılım
8 Ağu 2019
Mesajlar
10
Bence binip git yani bu kadar korkma. Sabah erkenden çık avadanlığını da koy motora bakımlarını tamamla bin git. Hava soğutmalı diye korkma mola vererek gidersin. Ben geçen sene yazın ortasında hiç uzun yol tecrübem yokken sabah Mobilet' e bindim Isparta'dan Denizli' ye gittim. 50 km'de bir molalar verdim.

hocam 16 yaşındayım. 10 aydır sadece esenler-Şehremini'ye kadar gideyorum. otobana bile 2-3 kere çıktım.
 
Katılım
22 Eyl 2019
Mesajlar
492
hocam 16 yaşındayım. 10 aydır sadece esenler-Şehremini'ye kadar gideyorum. otobana bile 2-3 kere çıktım.

Bende hiç tecrübe yoktu ve Mobilet' le çıktım yola. Sen bir de 150' lik vitesli motor diyorsun. Sabah yollar boşken sen de aynı şekilde gidebilirsin. Hem de tecrübe edinmiş olacaksın. Ben de 16 yaşında çıkmıştım o yola :D Sağdan sağdan 90 la gidersin evelallah. Ama sen bilirsin yine de. Geçende de Antalya' ya gittim Drift ile hava soğutmalı diye korkmana gerek yok yani.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------

Hee bir de yola çıkacaksan çıkmadan zincirini yağla, motora avadanlık koy kask içinde takabileceğin kulaklık ayarla. Arkana çanta al içine su ve bisküvi tarzı şeyler, zincir yağını, yağmurluk benzeri ceket falan koy. Yanına bir miktar da para al ne olur ne olmaz.
 
Katılım
25 Ara 2019
Mesajlar
907
Yanında ailen abin birisi varsa ve aklı varsa 16 yasında adamı istanbuldan ayvalığa yola gitmesini önermez. Kendi başına iş yapma bence. Nakliye için de en az 500 lira isterler haberin olsun.
 
Katılım
11 Mar 2020
Mesajlar
49
Diğer yorumları okuyamadım kusura bakma siteye yanlışlıkla girdim derken sağ tarafta gözüme çarptı :)

Yine bu sitede bende bir konu içerisinde böyle bir soru yöneltmiştim. Moto Assist firması ile getirtmiştim. Armağan bey çok yardımcı olmuştu. Berbat halde bir motosikletti benim getirtiğim motor. Ama 450bin liralık motora da 5000 liralık motora da aynı muameleyi yapıyorlar. Kapının önünden vinçli araçla alıp istediğin yere indiriyorlar. Fiyat bilgisi veremiycem. Bir ara sor. Fiyat sormandan yana çekineceğin bir şey olmasın. Ben ilk aradığımda hatta abi yarın haber versem olur mu demiştim. Hem motorun anahtarını halletmem hemde kartımı kontrol etmem gerekti. Bence sende bir ara sor. Reklam olsun diye söylemiyorum. Kendime motorcu bile diyemem deneyimim de yok hevesimde az. Sadece gördüğüm hizmetten fazlaca memnun kalmıştım, bir müşteri olarak öneriyorum :)

https://www.motoassist.com.tr/
 
Katılım
22 Eyl 2019
Mesajlar
492
Diğer yorumları okuyamadım kusura bakma siteye yanlışlıkla girdim derken sağ tarafta gözüme çarptı :)

Yine bu sitede bende bir konu içerisinde böyle bir soru yöneltmiştim. Moto Assist firması ile getirtmiştim. Armağan bey çok yardımcı olmuştu. Berbat halde bir motosikletti benim getirtiğim motor. Ama 450bin liralık motora da 5000 liralık motora da aynı muameleyi yapıyorlar. Kapının önünden vinçli araçla alıp istediğin yere indiriyorlar. Fiyat bilgisi veremiycem. Bir ara sor. Fiyat sormandan yana çekineceğin bir şey olmasın. Ben ilk aradığımda hatta abi yarın haber versem olur mu demiştim. Hem motorun anahtarını halletmem hemde kartımı kontrol etmem gerekti. Bence sende bir ara sor. Reklam olsun diye söylemiyorum. Kendime motorcu bile diyemem deneyimim de yok hevesimde az. Sadece gördüğüm hizmetten fazlaca memnun kalmıştım, bir müşteri olarak öneriyorum :)

https://www.motoassist.com.tr/

Haa sen miydin o geçen aylarda bu konuyu açan? İyi sağ salim naklettirmişsin motoru.
 
Katılım
8 Ağu 2019
Mesajlar
10
Yanında ailen abin birisi varsa ve aklı varsa 16 yasında adamı istanbuldan ayvalığa yola gitmesini önermez. Kendi başına iş yapma bence. Nakliye için de en az 500 lira isterler haberin olsun.

Hocam gideceğim bir çok yere kendi başıma gidiyorum. Öyle apaçi falan değilim okulumu yukarıda belirttim. yazlıkta kendimi kapatıp sınava çalışıcam. ailem de beni tanıyor ve bunun bilincindeler. beni düşündüğün için teşekkür ederim. en az 500 dediğin nakliye için mi otobüs için mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:32 ----------

Diğer yorumları okuyamadım kusura bakma siteye yanlışlıkla girdim derken sağ tarafta gözüme çarptı :)

Yine bu sitede bende bir konu içerisinde böyle bir soru yöneltmiştim. Moto Assist firması ile getirtmiştim. Armağan bey çok yardımcı olmuştu. Berbat halde bir motosikletti benim getirtiğim motor. Ama 450bin liralık motora da 5000 liralık motora da aynı muameleyi yapıyorlar. Kapının önünden vinçli araçla alıp istediğin yere indiriyorlar. Fiyat bilgisi veremiycem. Bir ara sor. Fiyat sormandan yana çekineceğin bir şey olmasın. Ben ilk aradığımda hatta abi yarın haber versem olur mu demiştim. Hem motorun anahtarını halletmem hemde kartımı kontrol etmem gerekti. Bence sende bir ara sor. Reklam olsun diye söylemiyorum. Kendime motorcu bile diyemem deneyimim de yok hevesimde az. Sadece gördüğüm hizmetten fazlaca memnun kalmıştım, bir müşteri olarak öneriyorum :)

https://www.motoassist.com.tr/

teşekkür ederim senin konunun linkini de atar mısın?
 
Katılım
11 Mar 2020
Mesajlar
49
Bana foruma cevap yazıp, özelden mesaj atmışlardı telefon numaralarını. Unutmuşum ama yine bir tane daha profesyonel taşıma firması atmıştı arkadaş. Ben sana mesaj atıyorum şimdi. Şahsi numara olduğu için buraya yazmam doğru olmaz. Özel mesaj kutuna bakabilirsin kardeşim :)İyi akşamlar.
 
Katılım
25 Ara 2019
Mesajlar
907
Hocam gideceğim bir çok yere kendi başıma gidiyorum. Öyle apaçi falan değilim okulumu yukarıda belirttim. yazlıkta kendimi kapatıp sınava çalışıcam. ailem de beni tanıyor ve bunun bilincindeler. beni düşündüğün için teşekkür ederim. en az 500 dediğin nakliye için mi otobüs için mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:32 ----------



teşekkür ederim senin konunun linkini de atar mısın?

kardeşim kastettiğim apaçilik değil. ben aynı yolu giderken başıma bir şey gelse cebimden 1000 lira çıkartıp çekicidir, acil nakliye aracıdır bişeydir halledebilirim ama aynı şeyi sen yapamayabilirsin kusura bakma ben senin iyiliğin için diyorum. Üstteki arkadaşın gazına gelme, kendisi de 16-17 yaşında bir çocuk.
 
Katılım
14 Nis 2019
Mesajlar
62
Henüz 1000 km tecrübem varken Tekirdağ’dan Bursa’ya gitmiştim. Hava soğutmalı ve 125’likti motor. Hem de kilit İstanbul trafiğinden geçerek gitmiştim.
Uzun yol daha sıkıntısız bana göre, şehir içi daha büyük risk motor ile. Yol yapmayı seviyorsan bırak havayı suyu 50liği 100lüğü bisiklet ile bile tura çıkarsın. Yeter ki kuralına göre sür ve ayık ol, tehlikenin gelebileceği noktaları sezmeye çalış.

Adam çıkar çin 125lik hava soğutmalı kazık gibi seleli motorla tapagaz tek marş 500 km yol yapmaya kalkar. Ondan sonra yok motor şişti kıçım ağrıdı halsiz düştüm. Varınca 2 gün uyudum vs.

Yanına su ve her zaman tüketebildiğin yiyeceklerden al.
100 km.de bir mola ver.
Sele rahatsızsa minder vs ile destekle.
Rüzgar yemeyi sevmiyorsan uzun siperlik kullan.
Motorunun limitlerini bil ona göre sür.
Ekipmanın tam olsun.
Kulaklık ile müzik dinle.
Yolda bir hamle yapacakken tereddütte kalıyorsan o hamleyi yapma.
 
Katılım
8 Ağu 2019
Mesajlar
10
kardeşim kastettiğim apaçilik değil. ben aynı yolu giderken başıma bir şey gelse cebimden 1000 lira çıkartıp çekicidir, acil nakliye aracıdır bişeydir halledebilirim ama aynı şeyi sen yapamayabilirsin kusura bakma ben senin iyiliğin için diyorum. Üstteki arkadaşın gazına gelme, kendisi de 16-17 yaşında bir çocuk.

Hocam niyetinin farkındayım beni düşündüğün için teşekkür ettim zaten tekrar ederim.
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
Motorun hava soğutmalı olması uzun yolda bir problem çıkarmaz. Aşırı yüksek devirde bağırta bağırta gitmediğin sürece sabahtan akşama kadar sürebilirsin motoru.

Benim tavsiyem şu; sabah erkenden yola çık direk tem otoyolundan tekirdağa git. Tekirdağda kahvaltı yap sonra anayoldan ayrılıp sahilden kumbağ-uçmakdere-şarköy yolundan kıyı boyunca manzarayı seyrede seyrede keyifle git.(Tekirdağda mutlaka benzini fulle) Şarköyden sonra kavakköyden anayola çıkıp kilitbahire kadar yolu takip et. Kilitbahir boğazın en dar yeri. Buradan feribotla karşıya geç. Kilitbahir feribotu çanakkale merkeze gidiyor. Çanakkale merkezde de yemek yiyip biraz dinlendikten sonra ayvalığa devam et. Molalarını aşırı uzun tutmazsan en fazla 8 saatte gideceğin yere varmış olursun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst